Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008

ΦΥΣΑΕΙ ΚΟΝΤΡΑ

Οχι δεν θα αναφερθώ σε αυτά που έγιναν σήμερα(...πυροβολισμος απο 38αρι οπλο σε 16 χρονών παιδί και βέβαια οτι τελικά μετά απο 12 μέρες εξονυχιστικης έρευνας αποδείχθηκε οτι είχαμε εξωστρακισμό..)

Οχι δεν θα αναφερθω...απο τη πρωτη στιγμή το αναφερα και όλος ο κοσμος βέβαια το ήξερε οτι θα γινουν έτσι τα πραγματα..Στην Ελλάδα ζείτε ολα θα τα δειτε..και πιστέψτε με δεν εχουμε δει τίποτα ακομα...

Ο πυροβολισμος χθες καλα έκανε και έπεσε...Ειπαμε οτι αποκλινουσες πορείες και συμπεριφορές πλέον δεν παιρνάνε στην Ελλάδα.Θα τιμωρουνται με το πλέον παραδειγματικό τρόπο..Αυτη τη φορά τουλαχιστον ο Θεός (..γιατί αυτός τα κάνει αφου δε το κάνουν οι μπάτσοι..)την έστειλε στο χέρι και οχι στη καρδιά.

Τοσες μέρες προτίμησα να μην αναφερθώ στον Αλεξη, να μη βάλω φωτό του να προσπαθησω με το τρόπο μου να τον τιμήσω.Γιατι τιμή δεν ειναι να γραφεις ωραια λογάκια, αλλα να σεβεσαι.Σήμερα ομως θελω να ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ.

Με το να κάτσω και να γράφω πάλι πράγματα για ολα αυτα που γινονται δεν εχει σημασία πια..καμια μα καμία.Αφου λοιπον εστησαν τέτοιο παιχνίδι και τα βγαλαν ολα οπως θέλαν χάλαλι τους..χαλαλι σας κυριοι της πολιτικής,της αστυνομιας,απλοι ανθρωποι χαλαλι σας.Αφου συνεχιζετε να κοροιδευετε ολο το κοσμο τοσο απροκαλυπτα,ε λοιπον μπραβο σας.Σε καμια αλλη χώρα δε θα τολμαγαν να ξεστωμισουν αυτή τη λέξη(...εγω το ειπα χθες..αν ισχυριζοντουσαν οτι παιζαν κλεφτες αστυνομοι στα εξάρχεια τωρα θα ηταν ο ειδικος δολοφονος εξω απο τη βουλή και θα πέταγε δακρυγονα).
ΑΗΔΙΑ-ΑΗΔΙΑ-ΑΗΔΙΑ-ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΗΔΙΑ!




ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΔΙΝΑΝ ΕΝΑ ΔΙΚΙΟ..ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΚΙΟΛΑΣ...ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΟΧΗ ΤΟΥΣ.ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.


ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ..ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΡΕ ΜΑΓΚΑ.ΜΗ ΜΑΣΑΣ....ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ.ΕΣΥ ΕΦΥΓΕΣ ΣΑΝ ΜΑΓΚΑΣ.ΕΦΥΓΕΣ ΣΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙ.ΔΕ ΦΟΒΗΘΗΚΕΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΣΤΑΘΗΚΕΣ ΣΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ.ΔΕΝ ΦΟΒΗΘΗΚΕΣ ΤΗ ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΡΘΩΣΕΣ ΑΝΑΣΤΗΜΑ.ΕΓΙΝΕΣ ΘΥΣΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΛΑΟ ΠΟΥ ΔΕ ΣΕ ΣΕΒΟΤΑΝ ΟΥΤΕ ΤΟΤΕ,ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ....ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΡΕ ΜΠΑΓΑΣΑ ΜΗ ΜΑΣΑΣ ΚΑΘΟΛΟΥ...


ΚΑΙ Ο ''ΓΛΥΚΟΣ'' ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ ΜΑΓΚΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΠΕΒΑΛΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΣΟΥ, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΤΗ ΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ...ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ..ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ.ΦΟΒΑΤΑΙ ΕΝΩ ΕΣΥ ΔΕΝ ΦΟΒΗΘΗΚΕΣ,ΠΟΝΑΕΙ ΕΝΩ ΕΣΥ ΔΕΝ ΠΟΝΕΣΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΣΕΣ ΣΑΝ ΑΓΓΕΛΟΣ..ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ..ΣΕ ΦΟΒΑΤΑΙ ΑΚΟΜΑ...ΦΟΒΑΤΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕΣ ΠΙΣΩ ΣΟΥ..ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΡΕ ΜΑΓΚΑ ΠΟΛΛΑ...ΦΡΟΝΤΙΣΕΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΕΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΙΡΑΣΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ,ΦΡΟΝΤΙΣΕΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΡΙΖΕΙ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟ ΒΑΖΕΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ..ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΡΔΙΑΣ - ΔΥΝΑΜΗ ΨΥΧΗΣ - ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΛΜΗΣ ...ΑΦΗΣΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΝΟΗ...ΜΙΑ ΠΝΟΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΣ ΝΑ ΤΗΣ ΔΩΣΕΙΣ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ....,ΑΦΗΣΕΣ ΟΜΩΣ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΗΣ, ΝΑ ΤΗ ΒΡΟΥΜΕ....... ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΠΙΣΤΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΗ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΕΣΑ ΜΑΣ.....


ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ


..............''Τα ματια ανοιξε μου ξανα και αν τριγυρω μου ειναι ακομα ολα ιδια και αστεια για μια ζωη θα τα κραταω ανοιχτα ,
θα μαζευω καθε μερα εμπειριες οργης και θα γελαω οταν σε κανω να ουρλιαζεις θα πηγαινω παντα κοντρα μιας γνωμης κοινης
αφου λεει οτι ακουει και σε ακουει να βελαζεις, ποτε δε λεω οχι σε μια συγκρουση ακομη, και προετοιμαζω τις
καταλληλες συνθηκες για μια μερα που θα δειxνουν τοσο ομορφοι ολοι οι δρομοι''.....(να σαι καλα φιλε που μου εδωσες την ιδεα με το ιστολογιο σου να θυμηθω αυτους τους απιστευτους στίχους....)


ΚΡΑΤΑ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ-ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΦΩΤΙΖΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ-ΑΥΤΗ Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ.ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΦΛΟΓΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΑΣ ΤΗΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΠΝΟΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΑΣΗ..ΚΑΙ ΑΣ ΒΑΔΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ..


ΣΤΟ ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ-ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΟΒΙΖΕΙ-ΔΕΝ ΦΟΒΗΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΦΟΒΟ ΕΝΟΣ ΟΠΛΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ...ΦΟΒΑΤΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΤΑΜΠΕΛΑ(..ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΜΑΓΚΕΣ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑΜΠΕΛΑ..)ΤΑΜΠΕΛΑ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΑΞΙΑ..ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ....


ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΕΦΙΑ ΡΙΞΕ ΕΝΑ ΒΛΕΦΑΡΟ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΜΑΣ(..ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙΣ...ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΩΡΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ..)...


Μου λεν αν φύγω από τον κύκλο θα χαθώ


στα όρια του μοναχά να γυροφέρνω.


Και πως ο κόσμος είν' ανήμερο θεριό


κι όταν δαγκώνει εγώ καλά είναι να σωπαίνω.


Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ


μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.


Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό


είμαι μικρός, πολύ μικρός για να τ' αλλάξω.


Μα εγώ μ΄ ένα άγριο περήφανο χορό


σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω.


Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ


σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ


Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό


θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω


Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.


Μου λεν αν φύγω πιο ψηλά θα ζαλιστώ


καλύτερα στη λάσπη εδώ μαζί τους να κυλιέμαι.


Και πως αν θέλω περισσότερα να δω,


σ' ένα καθρέφτη μοναχός μου να κοιτιέμαι.


Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ


μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.


Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό


είμαι μικρός πολύ μικρός για να τ' αλλάξω.


Μα εγώ μ΄ένα άγριο περήφανο χορό


σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω


Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ


Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό,θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω


Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ






Υ.Γ.θα ηθελα να ζητήσω συγνωμη για το υφος και το τροπο που μιλαω για τον αλεξανδρο,παρολο που δε το ξέρω..δεν θέλω να ειμαι αρεστος στα αυτια και στα ματια καποιον με το να γράψω ενα λογο καλο για αυτο το παλικαρι...
ειναι το λιγοτερο που μπορω να κανω-το λιγοτερο που μπορω να γραψω για ενα παιδι μου που μου ξυπνησε ενα αισθημα που καπου το ειχα αφησει στο δρομο μου..μου το θυμισε δυστηχως με την απουσια του και με το χαμο του...
ΜΟΥ ΞΥΠΝΗΣΕ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

2 σχόλια:

Φοίβη 19 Δεκεμβρίου 2008 στις 12:46 μ.μ.  

Ακόμα και το νούμερο της Κυβερνουσαλήμ..
Ακόμα κι αυτή…άφησε στην άκρη τη χρυσόσκονη και πασαλείφτηκε με τις στάχτες…
Ξέρεις γιατί? Γιατί δεν θέλω να τον ξεχάσουμε κι αυτόν, όπως ξεχάσαμε και τόσους άλλους….

Μην καίτε!
μα μη σταματήσετε να φωνάζετε , μην κωλώσετε από τις σφαίρες…

Μαγδαληνή.

ΕΛΕΝΗ 31 Δεκεμβρίου 2008 στις 12:41 π.μ.  

Δε θυμάμαι άλλοτε να 'νιωσα μεγαλύ-
τερο πόνο στην είδηση της απώλειας
ενός ανθρώπου που δε μου ήταν γνω-
στός. Είθε η ψυχούλα του να ηρεμή-
σει...

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

ΕΒΑΛΑΝ ΚΡΥΦΗ ΚΑΜΕΡΑ...

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP