Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

ΜΟΥΣΙΚΗ -ΑΞΙΑ - ΕΞΟΥΣΙΑ


ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΚΑΝΩΝΤΑΣ ΣΑΣ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ...

ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ(..ΣΟΒΑΡΑ ΟΜΩΣ ΟΧΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ?

ΠΡΟΣΕΞΤΕ..ΔΕ ΡΩΤΑΩ ΠΩΣ ΘΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ..ΔΕ ΡΩΤΑΩ ΠΩΣ ΘΑ ΑΦΟΠΛΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ(..ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ..Ε?),ΔΕ ΡΩΤΑΩ ΜΕ ΓΝΟΜΩΝΑ ΤΗ ΜΟΝΟΜΕΡΗ ΑΛΛΑΓΗ ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΜΑΣ..ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΟ,ΟΠΟΥ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ...



Ερώτηση βέβαια για δύσκολους λύτες...




Ας δοκιμάσουμε να κάνουμε μια εισαγωγή...
Βεβαια σε μία ανάρτηση είναι πολύ δυσκολα να πεις όλα αυτά που θες..και ειδικά σε ένα τετοιο θέμα..
Για να δούμε λοίπον τι θα γράψουμε και σήμερα...






ΣΧΟΛΕΙΟ

Ακούω εδώ και χρόνια απο όλα τα κομματικά επιτελεία,πως η παιδεία θέλει ριζική αναδιοργάνωση..θέλει λεφτά λένε,θέλει βιβλία,θέλει καθηγητές..θελει το ένα θέλει το άλλο..

Εγω για άλλη μια φορά θα αποφύγω το δακρύγονο που μου πετάνε..θα κρυφτώ λίγο να ηρεμήσω..και σαν καλός αναρχικός θα βγω να πετάξω τη μολοτωφ μου..οχι μωρε ας μη πεταξω μολοτωφ..ας ξεκινησω διάλογο,γιατί να χαλάσουμε τη ζαχαρένια μας..δημοκρατία δεν έχουμε?..

Ας γυρισουμε στα τρυφερά χρόνια της παιδικής ηλίκιας μας που όλοι τα λησμονουμε,ο καθένας για τους δικους τους λόγους....

Ταυτόχρονα καλοι μου φίλοι αναρχικοί,ας δοκιμάσουμε κάτι..ενα παιχνίδι που όλοι μέσα στο μυαλό μας το εχουμε παιξει..ποιο παιχνίδι?τι θα αλλάζες αν γύρναγες το χρόνο πίσω?..

(Αυτο που ακολουθει είναι στο δικό μου διεστραμένο,αναρχικό μυαλο..)

Υποθετικά λοίπον ζούμε εν έτη 1988...Ο Αντώνης ή Artistz ή Rage against the Capitalism αποφασίζεται με συμφωνη γνώμη όλων των ανθρώπων[..και των Ελλήνων..ναι..ναι..καλα διαβάσατε..(έχουν και τα όνειρα τα παραξενα τους τι να κάνουμε?)..]να αλλάξει τα πράγματα στη παιδεία..

1ή αλλαγή...Απο Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων σε ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΝΕΙΡΩΝ & ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΣΚΕΨΗΣ

Μπήκαμε δυνατά λοιπον..Το νηπιαγωγειο το αφήνουμε ως έχει..παμε στα άλλα όμως..εκει χρειάζεται τόμες..

ΣΚΕΨΗ

Το δημοτικό σα λέξη αποσύρεται..απο πρώτη δημοτικού σε πρώτη σκέψη,δεύτερη σκέψη και πάει λέγοντας..(καλά εσένα σε βάλαμε για να μας αλλάξεις τις λέξεις ρε φίλε αναρωτήθηκαν οι σύντροφοι κουκουλοφόροι..καθήστε ντε παμε στα ενδότερα..)
Παει τώρα ο μικρός αναρχικος πρώτη μέρα στο σχολειο και τον ρώτανε οι αλλοί μικροί αναρχικοί..τι τάξη πας?..τρίτη
σκέψη απαντάει ο μικρός..ωραιά δεν ακουγεται?..(..γελάτε μερικοί το ξέρω..δε πειράζει..το ονειρο έχει και συνέχεια ομως..)
Σε οργανωτικό επίπεδο για να δουμε τι έχουμε..πολλά βιβλία ρε παιδί μου..θα σε πουν και μαλάκα αν αποσυρεις βιβλία..ε λοιπον οχι..φυσάει κόντρα...θα αποσυρω μερικά και θα βάλω μερικά άλλα..

Προσθετουμε λοιπόν σε κάθε τάξη τα εξής βιβλία:..ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑ,ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΚΕΨΗ,ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ,..ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ Το οποίο θα λειτουργει ως προφορίκο μάθημα αλλά τα παιδιά θα γράφουν μέσα οτι νιωθουν,οτι σκέφτονται και οταν έχουν αυτό το μάθημα το κάθε ενα θα λέει τους προβληματισμους της καθημερινοτητας του..Θα το συζητάει και στο σχολείο του..οχι μονο στο σπίτι του με τους γονεις του(..ΕΔΩ ΓΕΛΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΟΣΟ ΘΕΛΕΤΕ..)..

Καναμε την αρχη λοιπόν..Αλλάζουμε λίγο το γνωστο τρόπο μαθησης..ας δούμε ρε γαμώτο με αυτά τα μαθήματα που βάλαμ ετι θα γίνει..Ας αναλύσουμε όμως τη φιλοσοφία του κάθε μαθήματος..λιγο οχι πολύ..

Καταρχήν τα βιβλία θα συγγραφούν στα Εξάρχεια απο τους συγγραφείς της πλατείας(..που σε ρε ΚΑΤΕΡΙΝΑ που είσαι ρε ΚΑΤΕΡΙΝΑ?..Εσυ αν ήσουνα θα έγραφες ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ..)..

Πολύ θα πειτε(..κυρίως Ελληνες..)οτι αυτά τα μαθηματα τα επιπλέον τ αδιδασκονται τα παιδια..λιγο στο σχολειο,λιγο στο σπίτι..μπαίνω στη λογική σας(..θα το υποστώ και αυτό..προς τερψιν της παιδειας βέβαια..)και σας λέω οτι εγώ αποφασίζω αποκλειστικα αυτά τα μαθηματα να ξεκίνανε απο το σχολειο και μόνο απο αυτό..

Συνεχίζω...

ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

Σε μερικες τάξεις θυμάμαι(..και αυτό γίνεται ακομα και τώρα) έβαζαν τα παιδια να τραγουδάνε οι δάσκαλοι τις ελευθερες ώρες διαφορα τραγουδάκια και αυτο το ελεγαν μουσικη..

ΒΙΒΛΙΟ ΕΜΕΙΣ..ΟΧΙ ΜΕ ΝΟΤΕΣ ΝΤΕ, ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ(..ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΛΕΞΗ..ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟ..ΣΤΡΑΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ?..)

Στη πρώτη σκέψη θα μιλάει κανωντας εισαγωγή σε ολες τις μουσικές του κόσμου..θα αναπτύσει την σημασία της μουσικης στη μέρα μας,στον ελευθερο χρονο μας,γενικά στη ζωή μας..θα προσπαθεί να δίνει στο καθε παιδί αναλογα με το χαρακτήρα του να μάθει σώστα τη μουσική που έχει μέσα του(..γιατί πολύ απλά τη μουσική απο μικρή μεσα μας την έχουμε)....

Παιρνοντας τις τάξεις το μάθημα θα εξελισεται..Θα μιλάει για ανθρώπους που στιγμάτισαν το κόσμο με τη μουσικη τους..θα μιλάει για συγκροτήματα που ενέπνευσν χιλιάδες νέα παιδιά..και βέβαια θα έχει ως κύριο άξονα την Μεγάλη Ελληνική Μουσική μας..

ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΣΩΣΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ(..Και οχι με αυτό που διαμορφώνει τώρα ο νέος δηλάδη την τηλεοραση..)

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑ

Εδω το μύνημα ειναι απλό του μαθήματος...Δε χρειαζεται το παιδί να φτάσει στα 18 του για να μάθει οτι ο εθελοντισμος δεν ειναι ομάδα και είναι ένα απο τα πιο ομορφα πράγματα που μπορεί να κάνει ενα ανθρωπος μεγαλώνοντας..Να αναδεικνύει και να προβληματίζει τα παιδια απο τη πιο μικρή ηλικια για αυτά που γίνονται στο κόσμο..(δηλαδή τώρα που δεν τους λέμε οτι άλλα παιδιά στην ηλικια τους σε μια καταραμένη Ηπειρο,δεν έχουν ουτε νέρο να πιουν κάνουμε καλό?για σκεφτείτε το καλοί μου φίλοι..εσεις που έχετε παιδιά και λέτε πως δεν χρειαζεται τα παιδιά να τα τρομάζουμε και να τους λέμε τέτοια πράγματα κάνετε καλό?..σκεφτείτε το όταν αποκτησει λίγο συνειδηση και κατάλαβει τι περνούν άλλα συνομιλικα παιδιά του..είναι καλύτερα?)...διαπεδαγώγουμε παιδιά σώστα σε κρίση με γνομωνα οχι μόνο τα ευχάριστα της ζωής αλλά και τα δυσάρεστα..και επικεντρωνόμαστε εκει..ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΙ..


Πάμε τώρα στη λέξη πρόνοια..εδώ καλά καλά δε τη ξέρουμε εμείς..ή μηπως τη ξέρετε?ή μήπως τη βλέπετε να εφαρμόζετε?τη βλέπετε?

Μικρε μου αναρχικέ εχείς πολύ διαβάσμα..απο μικρός πρέπει να στο μάθω και αυτο..να σου μάθω οτι η προνοια πρώτα την αποκτώ μέσα στη καρδιά μου και μετά τη πάω στον διπλα..και πάει λέγοντας..και αν χρειαστεί..ναι εσυ..εσυ μικρε μου αναρχικε θα με βοηθήσεις να δώσω τη προνοια εκεί που πρέπει..δεν ειναι πολλά αυτά μικρέ μου...θες να διαβάσεις ιστορία ή θες να μάθεις πως, όταν μεγαλώσεις τα ναρκωτικά δεν θα σε αγγίζουν?..και οταν βλέπεις ανθρώπους που πέσαν στη παγίδα τι θα τους λες?οτι η πρωτευουσα της Νορβηγίας ειναι το Οσλο?..θα σου μάθω να βλέπεις πιο σωστά,και να έχεις μέσα σου στεγανά να αποφυγεις και να βοηθησεις ταυτοχρονα μικρέ μου αναρχικέ...

Ωρα για διαλλειμα..ντριν ντριν...ωρα για παιχνιδι(..λετε να τα μαθω να ριχνουν μολοτωφ?..φανταστειτε για να κανουμε και μεις ενα διάλλειμα σε αυτά που λέμε αντί για μπάλα να παιζαν δακρυγονοπόλεμο..δακρυγόνα οι μεν-μολοτωφ και μικροαντικειμενα οι άλλοι...πάει τα ξετιναξαμε τα παιδάκια...)

Συνεχιζουμε και να κλεινουμε σιγά σιγα...

Το άλλο μαθημα(..της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ)..θα είναι το μαθημα κλειδι..(Ειδικοτητας που λεμε και στις σχολές..εκτενης αναφόρα σε άλλη αναρτηση...)

ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Λύσαμε και τα ενδώτερα..Πάμε στα περιφερειακα..(εχει και εδώ ζουμί..)
Τι ίσχυε μέχρι τώρα?Να βγάζουμε πρόεδρο απο τη πρώτη δημοτικου και παει λέγοντας?(.15μελες και τετοια..)Η ΠΡΩΤΗ ΣΚΕΨΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΙ...

ΚΟΜΕΝΑ ΑΥΤΑ..

ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ Η ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ..ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ?ΣΟΒΑΡΑ ΜΙΛΑΤΕ ΡΕ?ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ..ΓΙΑΤΙ?ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ?

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΟΥ ΣΟΒΑΡΕΥΟΥΝ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ(..ΕΚΕΙ ΘΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΠΡΟΕΔΡΟΥ..ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΧΡΕΩΘΕΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ?..

ΓΚΟΜΕΝΙΤΣΕΣ ΤΟ ΓΛΥΚΟΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ..ΓΙΝΕΤΑΙ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ..ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ..ΛΥΚΕΙΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΓΕΙΩΘΕΙ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ..ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΕ ΠΟΡΕΙΕΣ..ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ..ΠΩ ΠΩ ΚΑΥΛΑ ΣΟΥ ΛΕΩ..ΠΟΥ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΡΕ ΜΑΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ..ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ..)


ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΑΠΟΓΕΙΟ Η ΤΕΤΟΣΤΕΡΟΝΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ(..ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΝΕΟΛΑΙΕΣ,ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ..ΟΥΑΟΟ.

ΜΑΜΑ ΣΤΕΙΛΕ ΛΕΦΤΑ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΜΦΙΣΣΑ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ..ΦΙΛΙΑ ΣΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ(..ΜΙΚΡΟΣ ΑΔΕΡΦΟΣ..ΣΙΓΑ ΜΗ ΤΟΥ ΜΙΛΗΣΩ..ΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΙ ΜΙΛΑΕΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΑΜΦΙΣΣΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ?..

ΕΛΑ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΟΥ ΛΕΩ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Η ΤΖΙΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΝΕΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ..)

ΤΟ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΩΡΑΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΧΑΛΑΣΩ..ΤΑ ΘΕΛΕΤΕ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ..ΤΕΡΜΑ ΑΥΤΑ..ΠΑΝΕ ΤΑ ΠΡΟΕΡΔΙΑ ΠΑΝΕ ΤΑ 15 ΜΕΛΕΣ ΟΛΑ ΚΟΜΜΕΝΑ..

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΤΙΠΟΤΑ..ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΚΕΨΗ..?ΚΟΜΜΕΝΑ...

Το ονείρο πήγε τη πρώτη του διαδρομή στο άγνωστο..

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΠΡΩΤΟΝ,

ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΡΟΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ ΔΕΥΤΕΡΟΝ,

ΚΑΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΤΡΙΤΟΝ,

ΝΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΣΤΟ 1988 ΤΩΡΑ..ΤΩΡΑ..ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ...ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΖΗΣΩ ΑΥΤΟ..ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ..ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΔΩΣΩ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΑ 26 ΜΟΥ..ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΥΡΙΣΤΕ ΜΕ ΠΙΣΩ...ΧΡΟΝΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΝΕ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ..

ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΑΣ..ΟΥΤΕ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΤΗ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ, ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ..ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΗ ΤΣΑΝΤΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΓΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΧΩΡΙΣ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ(..ΠΑΡΟΛΟ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΟΥ..)..

ΓΥΡΝΑ ΜΕ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ..ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ..Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΠΑΤΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΓΜΕΝΟΣ ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ..ΜΟΝΟ ΜΙΑ...

ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΜΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ...







Υ.Γ Η Πρώτη Γυμνασίου θα Ονομαστεί Πρώτη ΟΝΕΙΡΟΥ..και πάει λέγοντας..

Υ.Γ.2 Το όνειρο εννοείτει πως θα συνεχιστεί...




Το τραγουδι εξαιρετικά αφιερωμένο σε ένα απο τα όνειρα μου...

27 σχόλια:

Αυτόχθονας 20 Ιανουαρίου 2009 στις 10:20 μ.μ.  

Αχχ ρε Αντωνη...

Εκανες τον μικρο αναρχικο Οδυσσεα να ονειρευτει παλι.Αχ,και περιμενω την ημερα που οι διεστραμμενες αναρχικες ιδεες σου, θα ακουστουν ευρυτερα...Την ημερα που οι σκεψεις ολων μας θα ακουστουν...Αυτο περιμενουμε για να μας σωσει... Ελευθερες σκεψεις και ονειρα...Μεσα απο την παιδεια, μεσα απο την αλλυλεγυη,την μουσικη,την ισοτητα και τοσα αλλα πανεμορφα. Μια παιδεια καλυτερη για ολους. Χωρις εξουσιες και ανισοτητες αναμεσα στο παιδι και την σκεψη του.Αυτο ονειρευομαι τοσον καιρο. Και θελω να ζησω με το ονειρο μου αυτο, οπως και με ολα τα υπολοιπα ονειρα μου...

ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΜΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ!

Οπως κι εσυ οπως και ολοι μας. Μπραβο σου, με εκανες για ακομη μια φορα να ονειρευτω...

Υ.Γ.:Χαιρετισματα στην Βικυ που την συμπαθησα πολυ.Να ξαναβρεθουμε...

Ανώνυμος 20 Ιανουαρίου 2009 στις 11:31 μ.μ.  

Αντωνη
δεν ξερω αν ειναι απο τα πιο ομορφα γραμμενα ονειρα που χω διαβασει , νομιζω ειναι.
Κολλησα στην οθονη και χαμογελαγα.
Φιλε μου ειναι πολυ ομορφο τ ονειρο σου, σ ευχαριστω που το μοιραστηκες.
Βεβαια μετα που το τελειωσα το ονειρο σου ηρθε ντουπ το καπως προσφατο παρελθον να μου θυμισει την εικονα της παιδειας.
Δεν ειμαι δυνατη λυτρια , ξερω μονο πως μπορω να ονειρευομαι .

Ειλικρινα ευχαριστω για αυτο που διαβασα αποψε.

mariw 21 Ιανουαρίου 2009 στις 11:25 π.μ.  

Τι ωραίο όνειρο! Δικό σου, δικό μου, όλων μας (ελπίζω). Μόνο που στην πορεία το ξεχνάμε και δεν κάνουμε τίποτα για αυτό. Και αφού το ξεχνάμε αποφασίζουμε να το κρύψουμε και από τα παιδιά μας, όπως έκαναν οι γονείς μας με εμάς.
θέλω όμως να φορέσω ατ αλήτικα παπούτσια μου και να ταξιδέψω, να ζήσω το όνειρο μου!!!!!! Και τα παιδιά μου, που θα έρθουν από το μέλλον, να βρουν έναν κόσμο ελεύθερο για τα όνειρα τους …

Artistz 21 Ιανουαρίου 2009 στις 11:35 π.μ.  

Οδυσσέα σε ευχαριστώ παρα πολύ για τα λόγια σου..και εννοειται πως θα τα ξαναπουμε απο κοντα οποτε θες..
μου έχει μεινει ρε μαγκα κατι που μου ειπες τη κυριακη(..θα καταλαβεις τι εννοω)..''ΕΓΩ ΕΦΕΡΑ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟ ΚΟΣΜΟ''ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ..ΤΑ ΛΕΜΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ..

LENA ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ..ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ...


MARIW ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ COMMENTS ΣΟΥ..ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΚΡΥΨΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ..ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ..ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΔΡΟΜΟ..ΘΑ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΙΣΤΟΧΩΡΟ ΠΟΥ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ..
ΚΑΛΗΜΕΡΑ..ΚΑΙ ΧΑΡΗΚΑ..

Ανώνυμος 21 Ιανουαρίου 2009 στις 4:04 μ.μ.  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Artistz 21 Ιανουαρίου 2009 στις 4:29 μ.μ.  

εχεις δικιο φιλε..γυρνα στο λαγούμι σου τωρα να συνεχισεις τον υπνο σου.

zoyzoy 21 Ιανουαρίου 2009 στις 6:15 μ.μ.  

Αν γινόταν πραγματικότητα τ'όνειρό σου θα είχαμε μια κοινωνία με σεβασμό,αξιοπρέπεια προς τον συνάνθρωπο,και πάνω απ'όλα δημοκρατική απο όλους και όχι δημοκρατία εις βάρος των πολλών.
Υ.ΓΠολύ καλή η play -list και ωραία τραγούδια μπράβο Αντώνη.

Artistz 21 Ιανουαρίου 2009 στις 6:56 μ.μ.  

zoyzoy:..Σε ευχαριστώ παρα πολύ για το σχόλιο σου και εννοειται πως συμφωνώ σε αυτά που λες..στο τομέα των επικοινωνιων θα προτεινα να μπεις εσυ ως υπεύθυνη..μετα τα τελευταια που έπαθες νομίζω πως πλεον η εμπειρια σου αρκει για να κάνεις τις αλλαγές που χρειαζόμαστε..σε ευχαριστω παρα πολύ και πάλι..

Unknown 22 Ιανουαρίου 2009 στις 3:48 μ.μ.  

Λοιπόν πριγκηπα μου όπως σου εχω γράψει στεκομαι εδω απλά απλός έτοιμος και δυνατός...γι αυτό άλλο ηθελα να γράψω αλλα στην προκληση που δέχτηκες είμαι εδώ....για τον
ΜΑΛΑΚΑ...πού μας την είπε....ρε βυζανιάρη που είναι το προφίλ σου να στο χαϊδεψω λιγο ....αλλά όλες οι αδελφάρες έτσι έιναι .....
μωρό μου σε περιμένω να ξεπροβάλεις να νοιώσεις την φλόγα
γιαλαντζί νταη.....σορρυ artistz
αλλά όχι έτσι με τα μωράκια στις πάνες τους.....και πάλι ζητώ συγνώμη από όλους

Artistz 22 Ιανουαρίου 2009 στις 4:04 μ.μ.  

ΦΙΛΕ ΜΟΥ HOMEMADE ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ...
ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ..ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΣΒΗΣΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΑΝΑΛΩΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ...
ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ..ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΖΟΥΜΙ..
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ..ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΤΗ ΒΛΕΠΩ..
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Unknown 22 Ιανουαρίου 2009 στις 4:14 μ.μ.  

εγώ να σε ρωτήσω πρώτα κάτι...
πως μπόρεσες και το έγραψες όλο αυτό το κορυφαίο.....πω πω....
και επειδή ούτε λογοτέχνης είμαι ούτε ποιητής αφού σου πω οτι πράγματι είναι φανταστικό....
και μια και είμαι δίπλα σου και μία λέω καλά σχόλια.....πιστεύω το κυλικείο να μου το δώσεις......
να με συγχωρειτε θερμά για τα προηγούμενα σχόλια μου όλοι σας...και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αλλά δεν σας φοβομαστε ρεεεε...
νασαι καλά πριγκηπα....

Artistz 22 Ιανουαρίου 2009 στις 4:35 μ.μ.  

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε..
Θα πω κάτι που το πιστευω ακράδαντα..ολα αυτά που έγραψα(που αποτελεί τη δική μου γνωμη και στάση σε αυτά που ονειρευομαι) ολοι μας τα σκεφτομαστε,ολοι τα εχουμε μεσα στο μυαλο μας,αλλοι λιγο,αλλοι πολύ,αλλοι το έχουν και το βγάζουν με ενα τραγουδι,αλλοι με στιχους ,αλλοι με ποιηση,αλλοι σαν και αυτό που διαβασες...ο καθένας οπως μπορεί..
Κυλικειο μόνο βρε?...
Σε ευχαριστω πολύ..χαρα μου να σε φιλοξενω εδω..

ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΚΑΤΙ...
ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΔΕ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ..ΕΑΝ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΙΧΜΗΡΟΣ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ(...ΧΩΡΙΣ ΒΡΙΣΙΕΣ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ..) ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ..ΔΕ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ..
ΑΛΛΑ..
ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΑ,ΟΤΑΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΝΝΟΗΘΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΧΑΡΟΠΑΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ..ΤΟΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΥΠΗΡΧΕ..ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΖΗΤΑΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ..ΛΑΘΟΣ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ..ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ HOMEMADE..
ΑΣ ΜΗ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΑ..ΑΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ..

Φοίβη 22 Ιανουαρίου 2009 στις 5:43 μ.μ.  

Να με προσλάβεις Αντώνη …
Θα κάνω καλή δουλειά! όλα όσα έγραψες τα επικροτώ.
Επειδή θα χρειαστείς διδασκάλους και όχι δασκάλους , ανθρώπους που να βλέπουν τη διδασκαλία ως λειτούργημα και ουχί ως επάγγελμα, να με προσλάβεις…
Θα γυρίσω ακόμα πιο πίσω εγώ, θα πάω στην Ακαδημία του Πλάτωνα…

Υποβάλλω τα σέβη μου.
Magdaleina

Artistz 22 Ιανουαρίου 2009 στις 6:53 μ.μ.  

Και εγώ υποβάλλω τα δικα μου σέβη σε σένα για αυτά που έγραψες..τι ωραια που ακούγονται ρε magdaleina ολα αυτά;τι ωραια πραγματα..αλλά εδώ ειπαμε έχουμε άλλες προτεραιοτητες..εχουμε να φροντισουμε το τρίπτυχο της μισαλοδοξίας μας..

Το ονειρο εχει και συνεχεια...θα το φτιαξουμε παρέα να φαινεται, να δειχνει πραγματικό στο μυαλο μας,και να το μεταδωσουμε,να του δωσουμε το δρόμο κα σε αλλους/ες..
ΔΡΟΜΟΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΟΝΕΙΡΑ..ΓΕΜΑΤΟΣ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ..

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΔΤΩ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ...ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Unknown 22 Ιανουαρίου 2009 στις 8:34 μ.μ.  

α.....το ξανασκέφτηκα και για φυλακας δεν θα ελεγα οχι......
πουλμαν θα εχει το κολεγιο.....

Artistz 22 Ιανουαρίου 2009 στις 8:51 μ.μ.  

Δε φτάσαμε ακομα στα κολεγια φίλε μου..αλλά τι λέω?..κολέγια?υπάρχει τέτοια λέξη?
...δεν υπάρχει τέτοια λέξη...για μας βέβαια..κάτι άλλο θα υπάρχει..
bye!!!!

Margo 22 Ιανουαρίου 2009 στις 11:09 μ.μ.  

Και θα χαθώ θα χαθώ θα χαθώ ένα πρωί σε μια ΕΛΕΥΘΕΡΗ ιδέα ΑΝΑΡΧΙΚΗ εκεί που ο έρωτας θα ναι πάντα γιορτή θα χαθώ θα χαθώ...στη δική σου ιδέα...τρελέ ονειροπόλε...και εννοείται ότι τα μαθήματα δεν θα είναι υποχρεωτικά..ότι θα συνυπάρχουν πλούσια με φτωχά παιδιά,ιθαγενείς με ξένους,διανοητικά καθυστερημένα με "φυσιολογικά"...εννοείται ότι δεν θα υπάρχουν εργασίες για το σπίτι και όταν θα φεύγουν από το σχολείο θα έχουν ελεύθερο χρόνο...και θα υπάρχουν αυτόνομα μαθητικά συμβούλια που η γνώμη του 5χρονου θα είναι ίση με αυτή του 18χρονου...αααααχ...συνέχισε έτσι να μας δίνεις θάρρος και κουράγιο για να συνεχίσουμε..για μια κοινωνία που για κάποιους είναι ανέφικτη..για εμάς όμως είναι ο λόγος ζωής και ανάσας μας..καλή συνέχεια ρομαντικέ ουτοπιστή..

Artistz 23 Ιανουαρίου 2009 στις 1:39 π.μ.  

Ευχαριστω Margo για το σχολιο σου..
να σαι καλα!τα ονειρα μας θα παρουν σαρκα και οστα...ηδη έχουν πάρει στο δρομο..και συνεχιζουμε ακομα πιο δυνατα..με περισσοτερο πάθος και ενταση..γιατι καταλαβαινουμε οτι δεν μπορει να μεινει μονο ονειρο...Στο δρόμο γεννιουνται οι συνειδησεις..ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ..
ΦΙΛΙΑ

mariw 23 Ιανουαρίου 2009 στις 8:48 π.μ.  

Μιας και μου άρεσε τόσο πολύ το όνειρο σου, το ξαναδιάβασα. Μετά διάβασα και όλα τα σχόλια (χωρίς να θέλω να είμαι αδιάκριτη) και δεν ξέρω γιατί, με έπιασαν κλάματα. Συνειδητοποίησα πως πολλές φορές με απορροφά τόσο η «ζωή» που ξεχνάω να ονειρεύομαι. Πάντα πίστευα ότι αυτό θα ήταν το χειρότερο που θα μπορούσε να συμβεί. Θυμήθηκα πως δεν θέλω να είμαι απλά ένα ακόμα νούμερο σα κάποια στατιστική, πως δεν θέλω να με υποτιμούν καλώντας με «γενιά των 700 ευρώ» αλλά να με «φοβούνται» γιατί είμαι η «γενιά τη επανάστασης». Γιατί θα είμαι εγώ το πρόβατο που θα φάει τον λύκο. Γιατί θα είμαι η πρώτη μαθήτρια του σχολείου σου και θα αρχίσω από την πρώτη σκέψη. Γιατί δεν θα τους κάνω το χατίρι και θα ονειρεύομαι.
Σ’ ευχαριστώ που με ξύπνησες.

Artistz 23 Ιανουαρίου 2009 στις 12:06 μ.μ.  

Εγώ σε ευχαριστώ πολυ.
Δεν υπάρχει μεγαλυτερη χαρά και ικανοποιηση αυτό που νιώθεις να το δίνεις και στον αλλον...δε ξέρω τι αλλο να σου γράψω ειλικινα με συγκινει πολύ να βλέπω και να διαβαζω ανθρώπους σαν εσενα..
και να μη ξεχνας κατι..οσο θα ονειρευομαστε θα μας βρισκουν μπροστα τους..εμεις με τα ονειρα μας αυτοι με τα δακρυγονα τους και τις γραβάτες τους..
δεν σε εχω ξεχασει θα επισκεφθω το βραδακι το δικο σου χώρο..
ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΡΑ..
ΠΑΜΕ ΔΥΝΑΤΑ..
ΦΙΛΙΑ ΚΟΥΚΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ..ΜΗ ΜΑΣΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ

Ανώνυμος 23 Ιανουαρίου 2009 στις 4:00 μ.μ.  

Quote:
"ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΠΡΩΤΟΝ,
ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΡΟΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ ΔΕΥΤΕΡΟΝ,
ΚΑΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ..."

Ω ναι! Με κάλυψες!! Σε όλα!
Η σκέψη είναι το κλειδί ρε γαμώτο...

Artistz 23 Ιανουαρίου 2009 στις 6:25 μ.μ.  

Το ''πολυτιμο εργαλείο'' θα ελεγα οτι ειναι η σκέψη μας..αν γίνει να το πω εργαλειο για το καθένα τοτε ναι κατι μπορει να γινει..πρώτα ομως πρέπει να υπάρχει συνειδηση..αυτοι χτιζουμε ολοι μας τώρα..
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ..ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΩΡΑ..
ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ

Προσγειωνεται η μπουγατσα, ακρη μαγκες 24 Ιανουαρίου 2009 στις 1:31 π.μ.  

Δεν ειναι ονειρο. θα γινει. Ελπιζω να μαστε εκει να το ζησουμε, η ακομα καλυτερα, το το κανουμε εμεις πραγματικοτητα.
να σαι καλα.

Artistz 24 Ιανουαρίου 2009 στις 3:52 π.μ.  

Aθεραπευτα ονειροπολος οπως είμαι(..και δε με χαλαει και καθολου κιολας)..πιστευω πως ερχεται μια λάβα που θα συνεπαρει τα παντα στο διαβα της..και ναι γιατι οχι,να μην ειμαστε εμεις που θα το κανουνε πραγματικοτητα?
αν το πιστεψουμε εμεις οι ιδιοι που συμμετεχουμε(..το πιστεψουμε ομως, οχι παμε και οτι γινει)τοτε θα γινει..
και να δεις μετα που θα παει το συμπαν(..επηρεασμενος απο την αναρτηση σου)..
φιλια πολλα...

patsnik 3 Φεβρουαρίου 2009 στις 12:33 μ.μ.  

Φίλε Artistz, ή Αντώνη, όπως πρόλαβα να διαβάσω...

Μεγάλες οι Ιδέες σου, μεγάλα και τα όνειρα, μικροί εμείς, μικρή η Ελλάδα, μεγάλη η αισιοδοξία, μικρές οι ευκαιρίες, λίγα τα παιδιά, πολλοί οι μεγάλοι, "λίγοι" είναι, έξυπνοι εμείς, έξυπνοι κι οι άλλοι, όμορφα τα όνειρα σ' άσχημο τοπίο..

Ενδιαφέρον post, μεγάλα όνειρα και μ' αρέσει αυτό... Σπάνια βρίσκεις όνειρα πια. Σπανιότερα βρίσκεις ΤΕΤΟΙΑ όνειρα. Δεν ξέρω αν θα φτάσουμε εκεί, δεν ξέρω καλά-καλά αν πηγαίνουμε εκεί, όμως ξέρω ότι θέλω να φτάσουμε εκεί...

Ένας καλός φίλος κάποτε απαισιόδοξα έγραψε "Δεν ξέρω ΑΝ νιώθω, ή δε ξέρω ΝΑ νιώθω"

Φανερά, η κοινωνία βρίσκεται σ' αυτή τη φάση... Ελπίζω κι εγώ λοιπόν να φτάσουμε κάποτε στο σημείο... να ξέρουμε αν νιώθουμε και πάνω απ' όλα να ξέρουμε ΝΑ νιώθουμε...

Και κάτι ακόμη πάνω στη μουσική, κάποτε διάβασα "Κανείς δεν μπορεί να ζήσει χωρίς μουσική και στίχους, ακόμη κι οι τυφλοί βλέπουν όνειρα με ήχους..." το γράφω γιατί μου άρεσε...

Καλημέρα Αντώνη! κ Μπράβο..

ΥΓ: Επειδή δύσκολα βλέπω τόσο ενθουσιώδη νέο κι Ανθρωπο, στείλε mail, για να συζητάμε περαιτέρω, μιας και τα όνειρα τουλάχιστον ...πρέπει να τα μοιραζόμαστε.

buzzer 18 Ιουνίου 2009 στις 9:59 μ.μ.  

Καλησπέρα και πάλι Artistz, αυτή τη φορά στο σπίτι σου!!!

Πρέπει να σου πω ότι διάβάζοντας το κείμενό σου, δεν ξέρω γιατί, εντελώς ασυναίσθητα, στο μυαλό μου μου ήρθε το imagine του John Lennon... Στις γραμμές σου διάβασα το όνειρο ενός νέου για ένα καλύτερο -ανατρεπτικό- αύριο, με μια αρκετή δόση πικρίας βέβαια... όπως θα είδες και στο δικό μου κείμενο, εντοπίζω μεγάλο μέρος της ευθύνης για αυτή την πικρία και σε μας τους εκπαιδευτικούς, που δυστυχώς έχουμε επηρεαστεί και από το βόλεμα και από τη δημοσιοϋπαλληλίστικη νοοτροπία και ως ένα βαθμό έχουμε χάσει το νόημα της αποστολής μας...
Και τώρα για να μπω στο διά ταύτα: ειλικρινά δεν ξέρω να σου πω τι μπορεί να γίνει.. κι εγώ καθημερινά ψάχνω να βρω μια απάντηση, προσπαθώ να δω τι ζητούν οι μαθητές μου από μένα, από το σχολείο ως θεσμό, από τον ίδιο τους τον εαυτό.. μη σε κουράσω με τα συμπεράσματά μου, αρκεί να σου πω ότι η αναθεώρηση είναι στην ημερήσια διάταξη: πάνω που λες ότι βρήκες την απάντηση, συνειδητοποιείς ότι τελικά τα δεδομένα σου άλλαξαν και φτου πάλι από την αρχή...
Μετά από αρκετή σκέψη πάντως έχω να πω το εξής: οι στρατηγικές που σχεδιάζονται σε επίπεδο εκπαιδευτικής πολιτικής, αναπόφευκτα αν θες ως σημεία των καιρών, θα δεχτούν επιρροές... Αυτές τις στρατηγικές δεν τις απορρίπτω συλλήβδην... προτιμώ να δω πώς μπορώ να τις αξιοποιήσω στο μέγιστο των δυνατοτήτων μου βαθμό.. έχω τη γνώμη ότι ο καθένας από μας που έχει ένα ρόλο στην εκπαίδευση, αν πραγματικά θέλει, μπορεί να αξιοποιήσει τις εναλλακτικές που του παρέχονται, στο πλαίσιο που του παρέχονται και ανάλογα με τις ικανότητες που διαθέτει προς τη σωστή κατεύθυνση... Τα παιδιά είναι πάντα πρόθυμα να δοκιμάσουν.. Η εμπειρία μου στις σχολικές τάξεις μού το απέδειξε αυτό.. Το στοίχημα είναι να μην τα χάσεις στην πορεία... Αρκεί κανείς να είναι συνεπής στα λόγια και τις πράξεις του και να διαθέτει αυτό που ο Howard Gardner ονομάζει στο βιβλίο του "Five Minds for the Future" ethical mind...

Ελπίζω να μη σε κούρασα πολύ, αν και με φιλόλογο που έμπλεξες ο αναλυτικός λόγος είναι αναπόφευκτος....

Καλό σου βράδυ!

Artistz 22 Ιουνίου 2009 στις 10:25 π.μ.  

Καταρχήν να σε ευχαριστήσω και απο εδώ για την απάντηση σου..
Ζεις τα πράγματα από μέσα και σίγουρα η άποψη σου είναι το Α και το Ω.
Κρίνωντας πάντα απο αυτά που βλέπω να σου πω πως δεν αντιλαμβάνομαι καμία αλλαγή έστω και παροδική..Σε επίπεδο εκαπιδευτικής πολιτικής οπως αναφέρεις δεν μπορώ να διακρίνω καποιου είδους στρατηγική..και δεν μπορώ να διακρινω γιατι δεν είμαι στο χώρο ώστε να μπορώ να το εκλάβω..
Αυτό που βλέπω όμως και πραγματικά με θλίβει εκτός από όσα ήδη έγραψα παραπάνω,είναι ότι βλέπω παιδιά να μεγαλώνουν χωρίς ταυτότητα..δεν αποκτουν ταυτότητα μέσα στο σχολειο..
Και πως να αποκτουν όταν δεν αποκτούν ερίσματα ώστε να ψαχτούν..το σχολείο έχει γίνει και είναι πιστεύω ενα απλό σκαλοπάτι του συστήματος..ενα σκαλοπάτι χωρίς κάποιο προορισμό..δεν υπαρχει πυξίδα και εκεί νομίζω έρχεται η ευθύνη του ιδίου του δασκάλου ο οποίος οφείλει να παλέψει με κάθε του δύναμη ώστε να δώσει προορισμό και κατευθύνση στη σκέψη του παιδιού..
Το σχολείο αντι να είναι ο ΠΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ των παιδιών,αντι τα παιδιά να συζητάνε καθημερινά με το δασκάλο τους ότι γίνεται,να μιλάνε για ότι τους απασχολεί,να λένε αυτά που αποκομούν καθημερινά απο τη ζωή τους,να ελευθερώνεται κοινώς η γλώσσα τους, απεναντίας τώρα έχουν ενα δάσκαλο(..που σε μεγάλο ποσοστό δεν έχει ευθύνη) να τους βγάζει μία ύλη και τίποτα παραπάνω..Ειναι τόσο δυσκόλο και εδώ θα ήθελα ειλικρινά να με βοηθήσεις κάθε μέρα τα παιδιά αντι να έχουν 6 και 7 ώρες να έχουν τη βάση τους(..μαθήματα),και να έχουν και 2 ώρες που τα παιδιά να μιλανε μεταξύ τους παρουσία δασκάλου για οτιδήποτε τους αφορά..;είναι τόσο δύσκολο.;
Τις προάλλες είχαν έρθει στο σπίτι μου 2 ανηψάκια μου 8 και 10 χρόνων..με βλέπαν που διάβαζα για ένα βίβλιο που αφορά την ευθύνη των ανθρώπων που δεν κάνουν ναρκωτικά προς αυτούς που κάνουν..πιστεύω οτι αυτό το διώρο που μίλησα με τις ανηψούλες μου ήταν απο τα πιο ωραία που έχω κάνει στη ζωή μου..δεν χορταίναν να ακουν,αλλά το πιο σημαντικό δεν χορταίναν να ρωτάνε συνέχεια...και βλέπω τώρα αυτό που σχεδιάζει να κάνει το Υπουργείο Παιδείας που θέλει να μεγαλώσει το ωράριο στα σχολεία μέχρι τις 4 με τη δικαιολογία ότι με αυτό το τρόπο τα παιδιά θα σταματήσουν να πηγαίνουν στα φροντιστήρια και ειλικρινά τρελαίνομαι..μα πως περιμένεις ο γονιός να εμπιστευτεί το δημόσιο σχολείο με την υπάρχον κατάσταση..;
Οσο αφορά τους δασκάλους απο αυτά που βλέπω νομίζω οτι η εύθυνη τους για το χάλι που υπάρχει είναι εξίσου τεράστια..
Πριν λίγο καίρο ανέβασα μία ανάρτηση για ενα γεγόνος που εμάθα σε σχολείο στην Αθήνα..ήξερα και ξέρω οτι υπήρχαν κάποιοι εκπαιδευτικοί που τυχαία με διαβάζουν..κανένας δε μπήκε στο κόπο να μου απαντήσει..θελω να το διαβάσεις...είχα κυριολεκτικά εξοργιστεί και είμαι σιγουρος πως και εσύ διαβάζοντας το περιστατικό θα νιώσεις τα ίδια αισθήματα..
Χαιρομαι για τη κουβεντα που ανοίξαμε..και είμαι σίγουρος πως θα τη συνεχισουμε γιατί έχουμε πολλά να πούμε..σε ευχαριστώ και πάλι..
η αναρτηση που αναφέρομαι είναι η εξής..
http://tsakalman.blogspot.com/2009/03/blog-post_19.html#comments

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

ΕΒΑΛΑΝ ΚΡΥΦΗ ΚΑΜΕΡΑ...

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP