Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ



ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ..40 ΜΕΡΕΣ ΠΕΡΑΣΑΝ...ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.....ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΝΟΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΦΑΝΑ ΚΡΙΝΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ..








ΜΑΣ ΠΡΟΣΜΕΝΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΙ ΟΙ ΑΠΕΡΑΝΤΟΙ ΔΡΟΜΟΙ....
ΜΑΣ ΠΡΟΣΜΕΝΟΥΝ ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΡΘΑΝ ΑΚΟΜΗ...







Είμαι ένας άνθρωπος που γεύτηκε τη στάχτη σου...ένα περίστροφο στο μέτωπο σου εμπρός.Το σκοτεινό το μονοπάτι της αγάπης σου....που ξεψυχάει διψασμένος ο θεός











Κάπου θα υπάρχουν άγγελοι...Κάπου θα κρύβονται στη γη...Κάποτε ήσαν άνθρωποι..ήσανε φίλοι και γνωστοί...





Αν είναι να φύγω ας φύγω πρωί...στη σωστή εποχή σε λάθος στροφή...











Χαθήκαμε μακριά χωρίς εσένα...Τίποτα δικό μας πια κοντά σου...Σύντριψε τη μνήμη μας μέσα στα όνειρα σου..Και ζήτα έλεος για μας...







(...ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΡΑΓΟΥΔΙ...)













''Ω, αλήθεια σας λέω...προσευχηθείτε για μένα...στον καθένα μπορεί να συμβείγιατί ό,τι βρέθηκε είναι τέρμα...κι ό,τι χάθηκε, πληγή.....











Υ.Γ. Πήρα ένα τρένο με καθρέφτες αγκαλιά μου.... Αυτό να τρέχει κι εγώ να σπάω τα ειδωλά μου.... Δεν θέλω να'μαι ναυαγός στα ψέματά μου....
ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ,ΖΩΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ







ΚΟΙΤΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ,ΑΝΤΕΧΟΥΝΕ ΠΟΛΛΑ
ΔΙΩΞΕ ΤΑ ΣΚΟΤΑΔΙΑ ΣΟΥ..ΚΟΙΤΑ ΨΗΛΑ
ΜΕΙΝΕ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ,ΜΕΣ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ
ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΣ






7 σχόλια:

Eύη Καφούρου Αλιπράντη 18 Ιανουαρίου 2009 στις 4:13 μ.μ.  

απλά σωστός φίλε σωστός....

Unknown 18 Ιανουαρίου 2009 στις 4:48 μ.μ.  

πριγκηπά μου μπράβο καλά έκανες και μας θύμισες πως λειτουργησε το ...παρά... κράτος και ο μικρός πλήρωσε τον λογαριασμό.....αυτός που τον έφαγε αδικα βλέπει , αισθανεται, αναπνέει, καταλαβαίνει εδώ τώρα δεν ξέρω, ζεί....ο Αλέξης όχι.....τα συμπεράσματα δικά μας..
νάσαι καλά Αντωνη και πολύχρονος..προσπαθησα αλλά δεν..για χρόνια πολλά

Unknown 19 Ιανουαρίου 2009 στις 8:14 μ.μ.  

βλέπω τα σχολια για το σοβαροτατο θέμα που ανεβασες δεν αγγίζει πολλούς....γυγνωμη προκαταβολικά για καποια που είχε θεμα με τα νετ.....αλλά τελικά μήπως πρέπει να μας κτυπησει την πόρτα το πρόβλημα για να το φωνάξουμε....
θάναι αργα φιλαράκια μου....θάναι πολύ αργά.....artistz κράτα γερά ένας ένας δύο δύο δεν πειράζει...
δύναμη κουράγιο....
και ειπα να σε πειραξω σημερα που πίνω τις ρακές μου....φτου
την ...υπνιλια μου...φτου

Φοίβη 19 Ιανουαρίου 2009 στις 10:12 μ.μ.  

Είδα την ανάρτηση σου, και δεν ήξερα αν έχω το δικαίωμα να γράψω κάτι.
Ένας βολεμένος είναι εύκολο να γράφει λόγια.
Για να τιμηθεί το γεγονός, πρέπει να βγω στο δρόμο, κι εγώ δεν βγαίνω.
Θα πρεπε πολλά να κάνω, που δεν κάνω...
Θεωρώ τη σιωπή χρυσό!

Μίλα εσύ Αντώνη, το έχεις το δικαίωμα.


Magdalenia

Artistz 20 Ιανουαρίου 2009 στις 9:45 π.μ.  

homemade:
Καλημέρα..Ειπες τη μαγική λεξη..ΡΑΚΙΕΣ..ετσι αυτό ειναι..
Οσο αναφόρα για τα άλλα σχολια σου..θα ειμαι ειλικρινής οπως ειμαι απο τη πρώτη μερα που βρίσκομαι σε αυτό το χωρο..
Εμένα μου αρκει και μόνο που κάποιος θα μπει στο κοπο και θα τη διαβάσει την ανάρτηση..η ουσία δεν ειναι το σχόλιο που θα αφησει,αλλά πως αυτό που θα σκεφτει εκείνη την ώρα που θα το διαβάσει θα γίνει συνείδηση στο μυαλό του, και οχι ένας απλός παρορμητισμός σκέψεων...Μου αρκεί που ξέρω πως υπάρχουν ανθρωποι που όλα αυτά που γράφω τους αγγίζουν..και ένας να είναι,αποτελει μεγάλη ικανοποιηση.Οπως βέβαια αποτελεί μεγάλη ικανοποιηση που μαθαίνω και εγώ απο πολλούς εδω μεσα..Απο το πιο απλό εως και το πιο δυνατό σε συναισθημα..Μου έλεγε μια φίλη μου διαβάζοντας το blog πως αν το εφτιαχνα πιο ωραίο(..στο μάτι)θα ειχε μεγάλη επισκεψιμοτητα,δηλαδή θα το διαβάζαν πιο πολλοι,δηλαδη περισσότερα σχόλια,δηλαδή περισσοτεροι ανθρωποι που μπορει να επηρεαζες με το τρόπο σκεψης..Δε νομίζω να ειναι εκεί το θέμα..Αρκουμε σου είπα και στο γεγόνος πως ενα απλό blog οπως ειναι αυτό το διαβαζουν αύτοι που το διαβαζουν..και για μένα ειναι μεγάλη τιμή να το διαβαζουν τόσοι πολλοι ανθρωποι..
Και να κάνω μια μικρή επισημανση αλλά πολύ σημαντικη..
Εννοειται πως αυτά που γράφω είναι όλα μέσα απο τη καρδιά μου,ειναι πράγματα που σκέφτομαι όλη τη μέρα,και ζω με αυτά..αφουγκράζομαι το παλμό της σκέψης μου και προσπαθώ να τον αποτυπώσω εδώ μεσα..Αυτό δε σημαίνει οτι ολα οσα λέω ειναι και σωστα..απλά ακολουθωντας τη καρδιά πολλές φορές οδηγείσαι και σε λάθος δρόμους..αυτούς τους δρόμους ΝΑΙ θέλω να τους ακολουθώ ακομα και αν είναι λάθος..και ξέρεις γιατί?..ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟ Η ΚΑΡΔΙΑ ΘΑ ΣΤΗ ΔΩΣΕΙ..ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ..ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΑ ΣΤΗ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ..ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ..
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ..ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΝΑ ΑΦΟΥΦΚΡΑΖΕΣΑΙ ΤΟΝ ΠΑΛΜΟ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΜΟΥ..

Artistz 20 Ιανουαρίου 2009 στις 9:54 π.μ.  

Μagdalenia:
Ησουνα απο τις πρώτες εδώ μεσα που συνάντησα και ειλικρινα ευχομαι το δρόμο που προχωραμε εδώ μέσα να μη του δώσουμε ποτέ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ..Σημασία λοιπόν δεν εχει ο προορισμός αλλά ο δρόμος μεχρι εκει..ας τον κάνουμε το δρόμο να δείχνει πιο όμορφος απο ποτέ..Ο δρόμος δει είναι μόνο αυτός που έχουμε έξω απο τα σπιτια μας..Ειναι ο δρόμος που βάζουμε τη καρδιά μας να ακολουθησει μέσα στη ζωή,ειναι ο δρόμος που δείχνουμε στους διπλα μαθαίνοντας τον να τον περπατάει σωστά..δεν ειναι μόνο η παρουσία..Εαν ήταν μόνο η παρουσία καλά θα ήταν αλλά οπως βλέπεις για να φτάσεις εκεί χρειαζονται πολλά..
Ισως να κάνεις πολλά και να μη το έχεις καταλάβει(.αυτό δε παίζει?)..Ισως να μην έχεις διπλα σου τη κατάλληλη στιγμή αυτόν/η που κυριολεκτικά θα σου δώσει την ώθηση να απογειωθεις,πραγματοποιωντας όσα θες να κάνεις..
Για μενα λοιπον στο δρόμο εισαι..και κάπου εκει συναντηθηκαμε,μιλήσαμε,πέρνουμε ο ενας απο τον αλλο συνέχεια,μαθαίνουμε πολλά ο ενας απο τον αλλό..ΑΡΑ?
Η ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?
ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ..ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ..
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ MAGDALENIA...

zoyzoy 20 Ιανουαρίου 2009 στις 4:27 μ.μ.  

Πολύ καλή επιλογή τραγουδιών το "Σκιάχρο" είναι όλα τα λεφτά.
Την play-list την κατέβασα με την βοήθεια του Αατόν(Νίκου)έχει οδηγίες προσπάθησεhttp://nikos63.blogspot.com/2009/01/blog.html.Δεν είχα την υπομονή να αντιγράψω τους τίτλους των τραγουδιών.
Καλό απόγευμα.

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

ΕΒΑΛΑΝ ΚΡΥΦΗ ΚΑΜΕΡΑ...

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP