Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

ΠΑΜΕ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΛΟΙΠΟΝ


Απο τα λόγια λοιπόν ας περάσουμε στη πράξη...
Τοσο καιρό λέμε...λεμε...λεμε...
Για να μας δω τώρα...
Στη προηγουμενη ανάρτηση μου σας ανάφερα για τη πρωτοβουλία 700 ανθρώπων να κάνουν αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατα της Siemens AG και Siemens ΑΕ.
Για να μη πολυλογουμε αυτή τη φορά..

Στο τελος της ανάρτησης θα βρειτε το link της κίνησης αυτής..Εκει μέσα μπορειτε να συνυπογράψετε και εσείς στην αίτηση ασφαλιστικών μέτρων..
Οποιος κανει το κόπο και μπει ας διαβάσει το συναπτόμενο αρχείο....θα μάθει πολλά...
Πρωτοδικα βέβαια η αίτηση εγινε,αλλά αυτό δεν εμποδίζει οπως μου είπαν να συνεχίζονται να μαζεύονται αιτήσεις..

Λεμε τόσο καιρο πως ο ανθρωπος δεν αλλάζει τη μοιρα του,οτι οι πορειες δεν βοηθουν λένε μερικοί(...), και ολοι στο τέλος αναρωτιόμαστε πως να αλλάξει η ρώτα σε αυτή τη κοινωνία?
Μήπως έχουμε μια ευκαιρία μπρόστα μας..?
Για σκεφτείτε το...



Υ.Γ. Ο Τρομονόμος αύριο θα πάρει την απαντηση του...Αλήθεια να σας ρωτησω κάτι...και για το τρομονόμο αυτά τα παιδιά πήραν οδηγίες απο τις ξένες δυνάμεις?''τους πληρώνουν και τα πουλμαν τώρα'' ειπε ενα κλούβιο αυγό στο διαδικτυο!
...να γελάσεις?να κλάψεις?μάλλον κάτι καλύτερο..βασιλικιά(..οπώς και τα φρονιματα του και τα πιστευω του)στη μάπα!
Για όλα τα παιδιά που ο τρομονομος πάει να τους συμμάδεψει τη ζωή απο τα 15 τους χρόνια(..έλεος ρε σεις...) η απάντηση αύριο στη Λαρισα...
ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΛΙΑ
Υ.Γ. Οι Τουρκοι μπήκαν?Ακόμα?Εφτασαν σε σημείο μερικοι να πουν..κατα λέξη σας το παραθέτω ''αχ ρε πουστη μου να μπουν μεσα θέλω να δω που θα κρυφτουν και τι θα πουν οι εξυπνάκηδες''...πω..πω..πω..τοσο ανοησία πια?τόσο ηλιθότητα?..εγω πάντως εχω κρυψώνα..φρόντισαν οι ξένες δυνάμεις για μενα...
ΚΑΙ ΑΣ ΚΛΕΙΣΩ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΥΡΙΑΝΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΜΟΥ ΜΕ ΛΙΓΑ ΣΤΙΧΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ...(ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ..)
...ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
ΚΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ
ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΕΜΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΣΙΓΓΕΛΙ
ΤΟ ΠΕΤΣΙ ΜΟΥ ΣΑΝ ΤΟΜΑΡΙ
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΕΚΔΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ
Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ....ΤΡΕΧΕΙ...ΤΡΕΧΕΙ...
ΕΙΜΑΙ ΦΕΥΓΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΤΡΕΧΕΙ....ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

8 σχόλια:

Unknown 16 Ιανουαρίου 2009 στις 6:44 μ.μ.  

πρίγκηπα μου.....μου αρεσει πολύ αυτή η ανάρτηση για την ουσία του πράγματος που λένε.....όμως artistz
δεν ξέρω τι σχέση έχεις με την δικαιοσύνη ...δικαστήρια....κλπ..αλλά πιστεύω ότι πιο διαπλεκόμενο συστημα απο αυτή δεν υπάρχει στην γή....πιο κατευθυνόμενη απο αυτή ουτε τα κομματικά σκυλιά δεν την φθάνουν....επομένως κάθε κίνηση μέσω δικαστηρίων είναι νομίζω χαμένη απο χέρι...και ρωτώ μήπως κάνω λάθος...πότε η δικαιοσύνη προστάτεψε τους ανίσχυρους αθώους ...πότε?....ΠΟΤΕ..να μου πεις και τι να κάνουμε σωστά άντε λοιπόν πάμε και ότι βγεί με την τέτοια.....νασαι καλά πρίγκηπα....

Artistz 16 Ιανουαρίου 2009 στις 7:53 μ.μ.  

φιλε homemade ευχαριστω για τα λογια σου..
καταρχην να σου πω οτι δεν έχω καμια σχεση με το τομεα της δικαιοσυνης.
Συμφωνώ μαζι σου οτι ο θεσμός της δικαιοσυνης έχει παρει τραγικες διαστασεις στη πατριδα μας(..).
Εξου και το δευτερο θεμα που εθεσα με τους κατηγορουμενους στη λαρισα(2 16 χρονοι και 1 15 χρονων μεσα..για συμμετοχη σε πορεια..τους φορτωσαν βεβαια και αλλα..γνωστο το κολπο τους..).
Ομως φιλε μου θεωρω υποχρεωση μας να συμμετασχουμε στη προτωβουλια των ανθρωπων που τη ξεκινησαν.μεσα το αρχει το διαβασες?ειναι πραγματικα πολυ ενδιαφερονν να το διαβασουμε ολοι μας.θα μας κανει καλο.
Οσο ξεφτιλισμενοι ειναι οι θεσμοι σε αυτη τη χωρα αλλα τοσο απουσια εχουμε ολοι μας απο την αλλαγη αυτηε της ρώτας.
Πριν λιγο και ρο ειδες οτι τον αστυνομικο τα ευρωπαικα δικαστηρια δε του χαριστηκαν..γιατι να χαριστουν σε πιθανη εκδοχη προσφυγης της χωρας μας στα ανωτατα ευρωπαικα δικαστηρια?
Η ελπιδα πεθαινει τελευταια..ολοι μας θελουμε να μαθουμε τι γινεται με τη siemens...
Οσο ομως θα μας πασαρουν για πρωινο άλλα(καταλαβαινεις τι εννοω)..τοσο θα ξεχνιομαστε,τοσο θα αποβλακωνομαστε..
γεια χαρα..
που ταξιδευεις αυριο?

Αυτόχθονας 17 Ιανουαρίου 2009 στις 10:17 π.μ.  

Χρονια πολλα φιλε!

Ετσι ακριβως οπως τα λες.Οπως σου εχω ξαναπει "αν δεν ελπισεις στο ανελπιστο δεν υπαρχει ελπιδα" ειπε ο Ηρακλειτος οποτε τι εχουμε να χασουμε;

Ισχυει για αυριο;Αν ναι βαρα ενα τηλεφωνακι με το που ξυπνησεις να κανονισουμε κανονικα.Η στειλε ενα μυνημα.

Φοίβη 17 Ιανουαρίου 2009 στις 2:24 μ.μ.  

σήμερα μόνο ευχές!

ευχές απο καρδιάς...

χρόνια καλά!
κι αν είναι καλά, να είναι και πολλά....

magdalena

Ονειρα... 17 Ιανουαρίου 2009 στις 3:34 μ.μ.  

Αντωνακι μου, χρονια σου πολλα μωρο μου! Να εισαι παντα καλα,με υγεια!
Ευχομαι η καρδια σου να ειναι παντα ανοιχτη να δεχεται αγαπη!
Φιλια πολλα

Ανώνυμος 17 Ιανουαρίου 2009 στις 4:28 μ.μ.  

Χρόνια σου πολλά και καλά
Να περνάς πάντα όμορφα.

zoyzoy 17 Ιανουαρίου 2009 στις 5:22 μ.μ.  

Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα όπως εσύ τα ονειρεύεσαι.Πορτοφόλι και κρεβάτι πάντα γεμάτα.

Artistz 18 Ιανουαρίου 2009 στις 12:17 μ.μ.  

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΤΟΥ...ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!
ΑΥΤΟ ΤΟ ''ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΚΑΙ ΚΡΕΒΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΑ'' ΕΓΡΑΨΕ ZOYZOY..

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

ΕΒΑΛΑΝ ΚΡΥΦΗ ΚΑΜΕΡΑ...

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP