Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

..ΤΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΤΑΞΑΝ ΣΤΗ ΓΗ...




Πότε δε μου αρεσε να μιλάω μεσα σε λίγες γραμμές..ποτε δεν μου αρκουσε οταν ξεκιναω να γράψω 2 λογια και γεια σας..μου αρεσε να ξεδιπλώνεται η σκέψη μου και να με παει οπου αυτή θελω..


Εδώ και λιγη ωρα έχω κυριολεκτικα τρελαθει..ειδα μία αναρτηση και θέλω να τα σπάσω ολα..θα το δειτε και μονοι σας..ολοι τετοιες εικόνες εχουμε δει..και πρώτος ολες αυτές τις μερες που γινόταν τα απίστευτα στην Παλαιστινη κατηγορούσα οποιν έβγαζε φωτο απο τη τραγωδια..ας με συγχωρέσουν ολοι για τη φωτογραφια..ποτε δεν θα της έβαζα..


ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΖΕΙ..ΖΕΙ ΝΑΙ..ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΩΘΙ ΑΛΛΟΥ..ΤΟΝ ΔΕΙΧΝΩ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ''ΠΩ ΤΟ ΚΑΗΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ..ΤΙ ΕΠΑΘΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΧΑΖΑ..ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝΑΥΣΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ..ΜΠΕΙΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΠΑΛΙΚΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΕΒΓΑΛΕ Palestinian terrorist in action
ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΤΟ ΝΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΣΤΕ ΤΗ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ...


ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΨΑΤΕ ΓΙΑ ΠΑΤΡΙΔΕΣ,ΔΙΨΑΤΕ ΓΙΑ ΑΙΜΑΤΟΚΥΛΙΣΜΑ,ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΟΥ..ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΠΑΠΑΔΕΣ ΠΟΥ ΠΑΛΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΥΤΡΩΤΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ''ΕΙΜΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΣΑΣ..''..ΣΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΧΑΛΙΕΣΤΕ....ΤΩΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΨΗΛΑ ΣΑΣ ΚΟΙΤΑΕΙ..ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΣΑΣ ΚΟΙΤΑΕΙ..ΚΡΙΝΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ..ΞΕΦΤΙΛΕΣ..ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΘΝΑΡΧΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΥΤΡΩΤΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ..


ΑΝΤΕ ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ..ΨΑΧΝΩ ΩΡΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ..ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΗΚΑ..ΟΔΥΣΣΕΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ..ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ΜΑΓΚΑ..ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ Η ΕΛΠΙΔΑ ΜΑΣ..ΚΡΑΤΑΤΕ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΠΑΡΕΑ..
...ΑΝΟΙΞΤΕ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΠΑΣΤΕ ΤΑ ΗΧΕΙΑ..ΑΚΟΥΣΤΕ ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ...





ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΡΕ ΑΔΕΡΦΕ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΕ..ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ..

Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ ...ΘΑΝΑΤΟΣ Η ΥΠΟΤΑΓΗ?..ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΟΛΑ..ΟΛΑ ΟΜΩΣ..ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΤΟ ΡΕ ΣΕΙΣ..ΜΠΟΡΟΥΜΕ..ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ..ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ..

17 σχόλια:

Unknown 30 Ιανουαρίου 2009 στις 7:29 μ.μ.  

αυτη η αναρτηση της φωτο ισως να αφυπνισει κάποιους...νομιζω
όμως χρειαζεται πολύ κόπος για να διορθωθούν οι καταστάσεις...
κυβερνα το χρήμα το κατεστημένο..η γκλαμουρια το κιτσαριο,τα βραβεια
αν μπορείς να προσφερεις κάτι χωρίς αποτερο σκοπό με ανιδιοτελεια
τότε ίσως κάτι γίνει....
αγωνίζονται ορισμένοι όταν όμως ανέβουν ..το περνουν αλλιώς...ξέρω γω τι να σου πώ δεν είναι για σενα γενικό σχόλιο έκανα

Artistz 30 Ιανουαρίου 2009 στις 7:47 μ.μ.  

ξςρεις κατι ρε παναγιωτη?εγω βλεποντας αυτη τη φωτο νιωθω ενοχος..και το λεω και το εννοω νοωθω ενοχος που αυτα τα παιδια δεν εχουν ολο το κοσμο μαζι τους να καταπιουν μερικες χιλιαδες κτηνη που στο ονομα του κιτααριου,του χρηματος,της γκαλμουριας και ολων των αλλων ωραιων σκοτωνουν τα παντα..
δεν την εβαλα τη φωτο για κανεναν..κανονικα τετοιες φωτο ολοι μας πρεπει να της εχουμε στο μυαλο μας..ειμαι αρρωστος εδω και 4 μερες εχω ανεβασει τοσο πυρετο και μου ερχεται να τρελαθω οχι για τη φωτο που για μενα ειναι αξια σεβασμου ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΛΙΚΑΡΟΣ..ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΤΗΝΗ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΖΑΛΙΣΕΙ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΧΟΑΠΛΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΚΑ ΜΥΑΛΑ..ΑΚΙ ΟΤΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΩΝΙΖΟΥΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ,ΣΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΑΝΤΟΥ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΟ ΦΡΟΝΗΜΑ..ΔΕ ΠΑΝΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΕΓΩ..ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ..ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΡΓΗΣΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΤΕΛΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ ΞΥΠΝΗΣΕΙ..ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΛΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ ΞΥΠΝΗΣΤΕ..ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΡΕ ΦΙΛΕ..ΣΟΡΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ..ΤΙ ΝΑ ΠΩ..ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΟΤΥ ΚΟΛΟΥ..ΜΕ ΤΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΤΗ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑΝ ΑΝ ΚΑΝΑΝΕ ΕΚΕΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ..ΑΚ ΙΠΩΣ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΦΗΣΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΟΥ..ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ..ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥΣ..ΓΕΙΑ

Ανώνυμος 30 Ιανουαρίου 2009 στις 9:23 μ.μ.  

Εσύ τρελάθηκες που την ειδές μπορεί κι εγώ μπορεί και άλλοι πολλοί .που θα βρεις συνειδήσεις να ξυπνήσουν ?
οπως ειμαστε ? οπως κοιταζόμαστε και δεν βλέπουμε, μιλάμε και δεν λεμέ τίποτε άλλο πέρα από μπουρδες
Με την «παραδοχή» ευθυνών.
Ξέρουμε να μιλάμε ναι, πολλά λόγια ,όμορφα παχιά συγκινητικά
Και κρίμα λεμέ και ωχ αδερφέ λεμέ
Να στα γράψω πολύ καλά δεν μπορώ
Και δεν βγάζω την ουρά μου απ έξω
Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου πάντα κατά καιρούς έδειχνε το χαζοκούτι βομβαρδισμούς, Βοσνία, Αφγανισταν Γάζα Γιουγκοσλαβία
Πολλοί κύριοι λέγανε και πολλοί παπάδες που μεταξύ άλλων κυρηταν την ευσπλαχνία του Θεού και την λύτρωση
Θα θυμηθούμε πως είμαστε άνθρωποι κάποτε αλλά ανθρωπιά δεν θα χούμε
Όση κι αν έχουμε τώρα μαζί με την ελάχιστη τσίπα

Eύη Καφούρου Αλιπράντη 30 Ιανουαρίου 2009 στις 11:19 μ.μ.  

καλησπέρα...
λυπαμαι ειλικρινά...
τι άλλο να πω, δεν έχω λόγια...

Artistz 31 Ιανουαρίου 2009 στις 1:29 π.μ.  

Lena θα σου πω αυτο που λέω εδω και πολυ καιρο οπου βρεθώ και οπου σταθώ..και εχει γίνει συνθημα στα χειλη ολων..''ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ...''Οσοι απο ολους εκεινους που καθονται στο καναπε,και μιλάνε και λενε παχουλα και συναισθηματικα λογάκια δεν με ενδιαφερουν..ας λένε οσο θέλουν..εγω νιωθω ένοχος βλεποντας τετοιες φωτο..και αυτό δεν αναλειψη ευθυνων..ειναι η ανθρωπιά ππου εχω και που εχω αποκτησει και στο δρομο..το ξανατονιζω..''και στο δρομο''..να το ξανατονισω να το ακουσουν ολοι?..''και στο δρομο''..ας κατεβουν 200.000 κοσμος στην αθηνα για λιγες μερες και να διαδηλωνουν καθημερινα(..προσεχεις ετσι..μπροστα σε 6.000.000.εγώ βάζω το 3%!!!)..και μετα θα δεις λενα πως αποκτιεται συνειδηση..και οι 200.000 θα δεις πως θα γινουν ακομα περισσοτεροι..τα αγαθά κόποις κτώνται..αλλά και για αυτά πλεον δεν νοιαζομαστε..αυτό που μας νοιαζει είναι να βγάζουμε το κωλο μας απεξω σε οτι γινεται,να το παιζουμε και λιγο ιστορια,και στο τελος να την λεμε και σε αυτους που παλευουν εστω και λιγο..ετσι για να του δειξουμε οτι ''και εσυ που βγαινεις δεν κανεις και τιποτα καλυτερο απο μενα που δε βγαινω..''..καλο βραδυ..

Artistz 31 Ιανουαρίου 2009 στις 1:37 π.μ.  

Ευη οντως η σιωπη νομιζω ειναι καλυτερη..αλλα και με το που μιλαμε μας καταλαβαινεις κανείς?..μας αφουγκράζεται κανεις?τα αφουγκραστειτε κανείς αυτα τα παιδια?θα το πω και το ξέρω ειναι σκληρο..ο τιτλος της αναρτησης εχει μπει για αυτο το λογο..''τι εχουν κανει και τους πέταξαν στη γη?''τι έκαναν?επειδη δε πιστευουν στο Χριστο και πιστευουν καπου αλλου?ας μας δωσει μια πειστικη εξηγηση καποιος και ας ειναι και η πιο σκληρη..
τι να πεις..
Ευη μου καλο βραδυ να εχεις

Αυτόχθονας 31 Ιανουαρίου 2009 στις 10:05 π.μ.  

Φίλε όσες φορές προσπάθησα να γράψω γνώμη σταμάτησα γιατί ξανακοίταξα την φωτογραφια.Τι να πεις; Ποιον να πρωτοκαταραστείς;

alter ego 31 Ιανουαρίου 2009 στις 11:13 π.μ.  

όπως γράφει και ο Αυτόχθονας, έτσι αισθάνθηκα κι εγώ. ορίσμενα πράγματα δεν είναι για πολλά λόγια.

Φοίβη 31 Ιανουαρίου 2009 στις 11:24 π.μ.  

Είδα την ανάρτησή σου, από χθες.
Είναι συγκλονιστική η φωτό, είναι από αυτές που λέμε μία εικόνα χίλιες λέξεις.
Ίσως φανεί εγωιστικό αυτό που θα γράψω… μα ένοιωσα καλλίτερα.
Μέσα στην καθημερινότητα μου στα μικροπροβλήματα μου ξεχάστηκα….
Ξεχάστηκα και με πήρε από κάτω για την αγορά, για τα προσωπικά μου..
Ξέχασα Αντώνη, πως υπάρχουν άνθρωποι που προχωρούν γιατί θέλουν.
Που ζουν κι αναπνέουν όπως κι αν έρθουν τα πράγματα. Που ζουν για να θυμίζουν στους εχθρούς τους ότι δεν τους πέρασε, ότι δεν θα τους περάσει. Ότι θα πάμε παρακάτω χωρίς πόδια χωρίς χέρια. Με την ψυχή….

Magdaleina.

Artistz 31 Ιανουαρίου 2009 στις 11:33 π.μ.  

Οντως παιδιά..και οπως λέει και ο φίλος Σαλβαδορ..
''θελω να σου πω οτι νομιζω,τα κλουβια πως δεν τα φτιαχνουν για πουλια,τα χουν για αυτους που συνηθιζουν να κρατάνε τη ζωη μεσα στα κελια''
Οδυσσεα δε στο αφιερωσα τυχαία το τραγουδι..εχει ενα στιχο που στον αφιερωνω και ευχομαι να σε ακολουθει παντα..
..''ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗ ΖΩΗ-Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ ΘΑΝΑΤΟΣ Η ΥΠΟΤΑΓΗ?..''
Φιλε Αντιμανο καλη σου μερα..

Artistz 31 Ιανουαρίου 2009 στις 11:36 π.μ.  

Καλημερα Magdalenia μου..Ετσι ακριβως πρέπει να γίνει οπως το ειπες..και δεν ειναι καθολου εγωιστικο..αυτη η φωτο το εγραψα και πανω δεν ειναι για να πουμε λογια λυπης..αλλα λογια συνειδισης..και η συνειδηση λέει πω τετοια παλικαρια ειναι παραδειγμα προς μιμηση..να τα βλεπουμε και να καταλαβαινουμε οτι οι αξιες ειναι τεραστιες για να μας κανουν να σταματησουμε να ελπιζουμε.
καλη μερα magdalenia μου..

zoyzoy 31 Ιανουαρίου 2009 στις 1:58 μ.μ.  

Βλέποντας τη φωτό σκέφτομαι πόσα ακόμα παιδιά θα είναι σ'αυτή ή και σε χειρότερη κατάσταση που δεν βγήκαν φωτό και σαπίζουν ίσως σε κάποιο νοσοκομείο.Δεν έχω λόγια!!Τα είπες όλα!!

Artistz 31 Ιανουαρίου 2009 στις 2:29 μ.μ.  

..Ελενη εγω το εγραψα και το λεω σε ολες μου τις αναρτησεις..οσοι αναζητουν εξουσια,οσοι αναζητουν πατριδες,οσοι βλεπουν εχθρους,οσοι μιλανε για εθνικα φρονηματα,πρεπει να ψυχοθεραπευονται απο το κοσμο και να απομονωνονται.
Και το γελοιο με ολο αυτο το συρφετο ειναι οτι αγαπανε λεει τη ζωη,αγαπανε τα ιδανικα της πατριδας τους και γι αυτο παλευουν..πως γινεται να αγαπας στη ζωη σου και ταυτοχρονα να θελεις να επιβαλεις την αγαπη σου παιρνοντας ζωες στο διαβα σου αυτο γιατι δεν μας το εξηγουν?..αλλα ειπαμε ελενη εμεις για αυτους ειμαστε ψευτοκουλτουριαρηδες..ειμαι λοιπον ενας ψευτοκουλτουριαρης που αγαπαει ολα τα παιδια και τις ζωες του..παρε και τοαντιθετο νομισμα τωρα..
ειμαι ενας γνησιος ανθρωπος και αγαπώ τη ζωη και τα ιδανικα της πατριδας μου και θα σκοτωσω οποιον πιστευω οτι εχει αντιθετη αποψη και με προκαλει..
να τους χαιρονται αυτοι πυ τους ακουνε..

PALOUKI LOUK 31 Ιανουαρίου 2009 στις 4:47 μ.μ.  

apisteyth fvto!

Ανώνυμος 1 Φεβρουαρίου 2009 στις 12:47 μ.μ.  

Αυτή η φρίκη σε εικόνες δεν θα έχει τέλος όσο γεννιόμαστε άνθρωποι και "εξελισσόμαστε" σε τέρατα.

Ευαγγελία Πατεράκη 1 Φεβρουαρίου 2009 στις 2:26 μ.μ.  

Φίλε μου...

Πότε θα γίνει η οργή μας ποτάμι να πνίξει όλους αυτούς τους τερατάνθρωπους που ορίζουν τις ζωές μας;

Καλημέρα! Όσο μπορεί να είναι καλή...

Artistz 1 Φεβρουαρίου 2009 στις 10:51 μ.μ.  

pandora:..θα συμφωνησω απολυτως..και μαλιστα ειμαστε τερατα και το γνωριζουμε..αλλα για να αλλαξουμε που καιρος για τετοια..εχουμε βλεπεις ποιο σημαντικα απο αυτα να ασχοληθουμε..και το λεμε και δε ντρεπομαστε κιολας..γεια χαρα..

Αναρχη φλογα μου αυτο λεω και εγω..να γινουμε ενα τεραστιο ποταμι και να τους συντριψουμε ολους αυτους..λιγοι το λεμε και το πιστευουμε..και ακομα πιο λιγοι το εχουν συνηδειτοποιησει..ας κραταμε εμεις τη φλογα..φιλια πολλα

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

ΕΒΑΛΑΝ ΚΡΥΦΗ ΚΑΜΕΡΑ...

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP