Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009

ΤΡΥΠΕΣ-LEGEND(..ΑΦΙΕΡΩΜΑ)

Θα κάνω μια μικρη ανάπαυλα σε όλα αυτά που διαδραματίζονται και σε όλα τα άλλα τα οποία θα αναφερθούμε εν καιρό..(..και θα πουμε πολλα..της Παρασκευής τα γεγονότα βλέπεις δεν αφήνουν πολλά περιθωρια..)



Ας κάνουμε μια ανάπαυλα λοιπόν μιλώντας για ενα συγκρότημα που στιγμάτισε χιλιάδες παιδια με τη μουσικη του και οχι μονο...


Για τη στάση απέναντι στο κόσμο,στη κοινωνία,σε όλους αυτούς που διψάνε για χρήμα,η στάση ολων των παιδιών που απάρτιζαν το συγκρότημα-και τις καρδιες μας ήταν άξιου αναφοράς.


Μπροστα σε αυτό που ακουνε και βλέπουνε τα μάτια μας(..μουσικά)οι ΤΡΥΠΕΣ ήταν και ειναι φωτεινο παράδειγμα για όλους...


Σκέφτηκα κάνωντας αυτό το μικρό αφιέρωμα να γράψω την πορεία τους διαχρονικά..


Πιστευω πως οι Τρυπες δεν κλείνονται σε μερικές παραγράφους και σε λίγες αναρτήσεις..

Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να περάσω μερικα ενδεικτικά κομμάτια(..οποια και να εβαζα το ιδιο θα ηταν..) της ιστορίας τους και να αφήσω εσας να συμπληρώσετε τα σχόλια σας για τις Τρυπες..Ολα τα σχολια σας θα μπουν στην αναρτηση μέσα ανάμεσα στα τραγούδια...



....Οταν άλλοι ονειρεύονται μεγαλεία-δόξες-χρήμα-αίμα-αλλύτρωτες πατρίδες..ονειρευονται και φτιαχνονται με το να βλεπουν δυστηχισμένους καποιους γείτονες μας..θα είμαστε ΕΔΩ και θα χαλάμε τις ΓΙΟΡΤΕΣ που νομίζετε πως θα κάνετε..Θα κάνουμε τα δικα μας ΠΑΡΤΥ και θα διασκεδάζουμε με ιδανικά βγαλμένα μεσα απο τις καρδιές μας..Δε μας τρομάζει η ΑΣΦΑΛΕΙΑ η κρατική, ουτε η ατομική σας, αλλα ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΜΕ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ μας μακριά απο ολους εσάς που μπαίνετε τροχοπέδη μπροστά μας..ΔΕ ΧΩΡΑΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ στις μίζερες ζωές σας,χωράμε όμως στο δικό μας ορίζοντα που αδυνατείτε να δείτε....



...ΠΑΜΕ...









Ο/Η zoyzoy είπε...
Δεν είναι περίεργο που τα καλά ακούσματα δεν ακούγονται στα ΜΜΕ!!

Ο/Η Lena είπε... Εγώ πολλά γι αυτό το συγκρότημα δεν ξέρω , μαθαίνω ακόμα,ακόμα ψάχνω.Μ αρέσουν αυτά που μαθαίνω.




Ο/Η foibi είπε... μου τρύπησες την καρδιά.αχ! τι μου κάνεις αχ!

Ο/Η homemade είπε... ΤΡΥΠΕΣ...κορυφαιοι αν μπορώ εγω να το πώ....σε όλα....κορυφαίοι αυτοί που μπορούν και τους ακούν αλλά τους νοιώθουν κιόλας...





















ΠΟΡΕΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ

θα ήθελα να πω μια κουβεντα..ή μάλλον δεν θα πω ακομα κάτι..αλλά για ολα αυτά τα παιδια που τη Παρασκευή ήταν κάτω τους αφιερωνω το επομενο τραγουδι(..δε πειραζει που υπάρχει αφιερωμα ΤΡΥΠΕΣ..το συγκεκριμενο τραγούδι μαγκες μεσα απο τη καρδια μου..θα τους τρελανουμε ολους..)..θα τα πουμε αναλυτικά για ολους..περιμενατε κουφάλες πως δεν θα έχει κοσμο ε?και μολις ειδατε αυτό το κοσμο αυτό το πάθος που ξεχείλιζε κανατε τα δικά σας..οι ελλήνες απο τι βλέπω εχουν καταπιεί τη γλώσσα τους..περιμέναν οτι θα κλείσουν το στομα των παιδιών..και που στε ακόμα..ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΜΑΓΚΕΣ..ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΗΝΥΜΑ..

Υ.Γ. Τελικά αυτό που περιμέναμε ολοι μας εγινε..Οι ελληνες απαντήσαν με χαρακτηριστικά νεολαιίστικα σε πορεια το Σαββατο το βράδυ στο κέντρο..μας άφησαν άφωνους βέβαια και στις προηγουμενες πορείες που έκαναν στο blog των αστυνομικων..δυναμικη η εξέγερση των Ελλήνων και πάντα με χαρακτηριστικά νεολαιιστικά..με γνόμωνα το κοινό συμφέρον και πάντα στο πλευρό του πολίτη..

Υ.Γ 2 ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟ BLOG ΟΝΕΙΡΑ... ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ..ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ..ΜΠΡΑΒΟ ΧΡΥΣΑ!

14 σχόλια:

Ανώνυμος 12 Ιανουαρίου 2009 στις 2:50 π.μ.  

Κάτι ήξερα που περίμενα
Άξιζε η αναμονή .
Εγώ πολλά γι αυτό το συγκρότημα δεν ξέρω , μαθαίνω ακόμα,
ακόμα ψάχνω.
Μ αρέσουν αυτά που μαθαίνω.
Κοιτά να δεις …
Κι αυτούς κάποιος φίλος μου τους έμαθε .
Πολύ καλή δουλειά τσακαλε.
Συνέχισε και σύντομα να δούμε κι άλλο αφιέρωμα .
ΓΡΗΓΟΡΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕ.


Την καληνύχτα μου .

zoyzoy 12 Ιανουαρίου 2009 στις 5:03 μ.μ.  

Δεν είναι περίεργο που τα καλά ακούσματα δεν ακούγονται στα ΜΜΕ!!

Artistz 12 Ιανουαρίου 2009 στις 5:38 μ.μ.  

..zoyzoy:..για μένα προσωπικά καλυτερα που δεν ακουγονται..δεν τους αξίζει τετοια μουσική να τη παιζουν..δεν τους αξιζει τετοια μουσικη..αστους εκει με τη τζουλια,με τη στελλα,με το μαρτάκη και ολους τους άλλους..
χαρηκα πάντως που σου αρεσε και το κομμάτι του ΜΑΛΑΜΑ τις προαλλες..ειναι ονειρικο κομματι και πολυ δυναμικο..σε ευχαριστώ για το comments..

zoyzoy 12 Ιανουαρίου 2009 στις 6:23 μ.μ.  

Όταν μάθεις για μουσική στο Blogg κάνε ένα μήνυμα μ'ενδιαφέρει και μένα.Εγώ ευχαριστώ!!

Φοίβη 13 Ιανουαρίου 2009 στις 5:53 μ.μ.  

μου τρύπησες την καρδιά.

αχ! τι μου κάνεις αχ!


Magdaleina

Artistz 13 Ιανουαρίου 2009 στις 7:32 μ.μ.  

και τη ψυχη μαζί magdalenia εδω και χρόνια μας τρυπάνε..και μας ποτιζουν δύναμη και πάθος..
thank για το comments

Unknown 13 Ιανουαρίου 2009 στις 9:29 μ.μ.  

να γράψω τώρα δεν ξέρω βλέπω και την μαγδαληνή εδώ...ρε δε μπα να λέτε εγω θα πώ την γνώμη μου...για την απαγωγή εννοώ...μην τα πάρετε...ΤΡΥΠΕΣ...κορυφαιοι αν μπορώ εγω να το πώ....σε όλα....κορυφαίοι αυτοί που μπορούν και τους ακούν αλλά τους νοιώθουν κιόλας...πολύ καλό artistz...

Artistz 13 Ιανουαρίου 2009 στις 9:50 μ.μ.  

thanks for comments..
Α! και μια διορθωση φίλε homemade. δεν ειναι η μαγδαληνη εδώ..εδώ υπάρχει ως magdalenia...!έφτασε επιτελους το αεροπλανο?ρε μπας και είσαι εσυ ο εφοπλιστης που ψάχνουμε και μας λες για αεροπλανα και βαπόρια?bye..

Ονειρα... 13 Ιανουαρίου 2009 στις 10:39 μ.μ.  

Eυχαριστω πολυ για την αφηερωση!
Καρδουλα μου!
Να σου πω... αυτο που μου ειχες πει το βρικες; Εαν ναι, σε παρακαλω πες μου πως...
Φιλακια του πολλα!

Ανώνυμος 14 Ιανουαρίου 2009 στις 12:00 π.μ.  

Ti magika einai ayta me ta comments ??????????

a esy thn exeis psaxei thn douleiaaaaaaa


polu wraio pantws Artistz

mpravo sou

Unknown 14 Ιανουαρίου 2009 στις 4:11 μ.μ.  

και πού να σάς πώ και το επωνυμό μου....χαχα τότε είναι που σας πείθω με τίποτα......μαγδαληνή την ξέρω εγώ...μαγδαλένια εσύ...χιχι
μάς βλεπω να μας στέλνει και τους δύο.....α....το επωνυμό μου επειδή δεν κρυβομαι είναι Αγγελοπουλος...λοιπόν artistz....τώρα τι λές....

Unknown 14 Ιανουαρίου 2009 στις 4:16 μ.μ.  

Και πού να σας πώ και το επώνυμο μου χαχα τότε είναι που δεν σας πείθω με τίποτα.....χιχι...
και βαπόρια και αεροπλάνα....
οφου μωρέ artistz....νάσαι καλά...

Silversurfer 31 Ιανουαρίου 2009 στις 12:21 μ.μ.  

Φίλε Artistz στο αφιέρωμα που έχεις κάνει για τις τρύπες είδα ότι λείπει αυτό το τραγουδάκι και είπα να το ανεβάσω… πιστεύω ότι είναι ένα από τα καλύτερα

http://www.youtube.com/watch?v=qBphhF3o50g

Ανώνυμος 12 Μαρτίου 2009 στις 10:47 μ.μ.  

Μένω απλά άφωνη!

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

ΕΒΑΛΑΝ ΚΡΥΦΗ ΚΑΜΕΡΑ...

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP