Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

ΚΡΙΚΟΣ ΦΙΛΙΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ



Θα ήθελα να ευχαριστήσω μεσα απο τη καρδια μου την τιμη που μου έκανε η zoyzoy να μου απονείμει το βραβείο Proximidade..


Η λέξη βραβείο ίσως να μην ειναι η καταλληλη λέξη για να το περιγράψει..θα δανειστω και εγώ την ακριβή έννοια που έδωσε η Ελένη που πιστεύω αντικατοπριζει ακριβώς το εν λόγο βραβειο:.."κρίκο"φιλίας σεβασμού και εκτίμησης ...


Το συγκεκριμενο λοιπον βραβείο πρέπει ο κάτοχος να το δώσει σε 8 blog αγαπημενα του και οι οποίοι με τη σειρά τους, θα το προτείνουν πάλι με τη σειρά τους, σε οχτώ αγαπημένους bloggers ο καθ' ένας τους κ.ο.κ.


Ο κρίκος λοιπόν φιλίας σεβασμού και εκτίμησης θα πάει στα εξής 8 blog(..περιττό να πω οτι η επιλογη δεν δείχνει οτι τα άλλα δεκάδες blog που διαβάζω δε το αξίζουν..απεναντίας εδω μέσα μπορώ να πω οτι αξιζουν δεκάδες blog..)




2: foibi με το blog με ονομασία tis magdalinis ...










7: Margo με το blog anticapitalista-...





Θ μπορουσα να γράψω πάρα πολλα αλλα που πραγματικά μου αρέσουν πάρα πολυ..αν άρχιζα δε θα τελειωνα..ίσως απο τα blog που έγραψα πολύ να έχουν ήδη..εδω και 4 μηνες ασχολουμε ενεργά και δε μπορώ να ξέρω(..μονο για σενα ξέρω φιλε homemade και εσένα EYH που έχετε..ξέρετε οτι η εκτιμηση μου για σας είναι μεγάλη..)


Ευχαριστώ ξανα την Ελενη για τη τιμη..


Αφιερωμενο το τραγουδακι σε ολους σας..για τη χαρά που περνω διαβάζοντας τις σκέψεις σας και τους προβληματισμους σας, αλλά και τις χαρές σας..

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΑ..


Το τραγουδί ειναι ένα απο τα αγαπημενα μου(..λιγο μεγάλο βέβαια,οποιος δε το έχει ακουσει σε αυτη την εκτέλεση,καλό θα ηταν..)


ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ..ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ,ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ..ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΑΛΛΩΣΤΕ..ΝΑ ΨΑΧΝΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΟΥΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ..




14 σχόλια:

Αυτόχθονας 25 Ιανουαρίου 2009 στις 5:50 μ.μ.  

Μεγαλη μου τιμη φιλε Αντωνη να συμπεριλαμβανομαι στα 8 μπλογκ που επελεξες.Σ' ευχαριστω.

Εισαι απο τους πιο σημαντικους μπλογγερς που με εχουν επηρεασει πραγματικα στο ταξιδι της ανταλλαγης σκεψεων μεσα απο το διαδικτυο αλλα και εξω απο αυτο.

Ετοιμαζω και εγω μια αναρτηση με βαση βεβαια τον κρικο φιλιας και εκτιμησης.

Καλη συνεχεια σε ολους μας. Δυνατα να φωναζουμε τις αποψεις μας οπου μπορουμε.

Artistz 25 Ιανουαρίου 2009 στις 6:13 μ.μ.  

Οδυσσεα φίλε μου και εμενα μεγάλη μου χαρά που σε γνώρισα..
Εμεις βέβαια θα τα λεμε και απο κοντα πλεον αλλα και απο δω μεσα έχουμε πολλά να πουμε και να κανουμε..
Κανονισε να βρεθουμε και απο κοντα οποτε θες..αν και οι υποχρεωσεις και των δυο μας ειναι πολλες βεβαια θα βρουμε χρονο να τα ξαναπουμε..

zoyzoy 25 Ιανουαρίου 2009 στις 6:59 μ.μ.  

Αντώνη σ'ευχαριστώ για την αναφορά σου στο όνομά μου.Χαίρομαι που έπιασες το νόημα του "κρίκου". Για να τα προτείνεις εσύ σημαίνουν ότι αξίζουν έτσι έχουμε την ευκαιρία να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας στο Blogging.Να'σαι καλά!

Artistz 25 Ιανουαρίου 2009 στις 7:17 μ.μ.  

Ελένη μου να σαι καλά..
και επειδη εσύ ησουνα ο λογος για αυτή την αναρτηση θα σου αφιερωσω ενα τραγουδι προσωπικα για σενα..

http://www.youtube.com/watch?v=BgrsO5Wp6BI
bye...

marianaonice 25 Ιανουαρίου 2009 στις 9:12 μ.μ.  

Kαλησπέρα!
Πέρασα για να σε @γνωρίσω και πολύ χάρηκα!!
Και σ' ευχαριστώ που μου κάνεις την τιμή να παρακολουθείς το ιστολόγιό μου.
Θα τα λέμε.
:)))

Artistz 25 Ιανουαρίου 2009 στις 9:30 μ.μ.  

καλησπέρα και χαιρομαι που σε βλέπω εδώ.ασφαλώς και θα τα λεμε.σου έχω αφήσει ήδη σχολιο στη προηγουμενη σου αναρτηση(..στο λεω γιατι είχε ηδη πολλα σχολια η συγκεκριμένη αναρτηση και μπορεί να μη το καταλαβες)..να σαι καλα.
Αντώνης

marianaonice 25 Ιανουαρίου 2009 στις 10:04 μ.μ.  

Το είδα Αντώνη και θα σου απαντήσω!
Καλό βράδυ.
Και καλή εβδομάδα!

Eύη Καφούρου Αλιπράντη 26 Ιανουαρίου 2009 στις 12:45 π.μ.  

Αντώνη σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά σου σε μένα...
και γω σε εκτιμώ πολύ...

Artistz 26 Ιανουαρίου 2009 στις 12:52 π.μ.  

Δε χρειαζεται να με ευχαριστεις ΕΥΗ.Εγω σε ευχαριστω για τα υπεροχα ταξιδια που κάνω διαβαζωντας τα ποιηματα σου..
φιλια πολλά.

Ανώνυμος 26 Ιανουαρίου 2009 στις 1:33 π.μ.  

Ευχαρίστω κι εγώ
Ειλικρινα με τιμά αυτό που έκανες.

Φοίβη 26 Ιανουαρίου 2009 στις 1:24 μ.μ.  

με πρόλαβαν...
θα στο αποδώσω κι εγώ όμως με τη σειρά μου...
όχι γιατι πρέπει, όχι γιατι μου το απέδωσες κι εσύ...
όταν ο θοδωρής μου έκανε την τιμή είσουν ο πρώτος που σκέφτηκα..
με τους υπόλοιπούς 5 έχω το πρόβλημα...
θεωρώ οτι το αξίζεις περισσότερο απο όλους μας.

σε ευχαριστώ...


magdaleina..

alter ego 26 Ιανουαρίου 2009 στις 1:34 μ.μ.  

γειά σου παλικάρι μου.
σε διαβάζω καιρό,δεν είχα blog αλλά να που η φίλη σου η magdaleina το κανε πάλι το θαυμα της.

ήρθα μόνο και μόνο να σου πω ένα μπράβο για τις αναρτήσεις σου.
το βραβείο το αξίζεις και μπράβο για το που επέλεξες να το δώσεις.
μ αρέσεις γιατι δεν είσαι γλύφτης.

φίλος σου...

Artistz 26 Ιανουαρίου 2009 στις 2:04 μ.μ.  

magdalenia:..Σε ευχαριστω μέσα απο τη καρδια μου για τα λογια σου..Ειλικρινα το μεγαλυτερο κερδος,η μεγαλυτερη χαρά δεν ειναι να συμφωνουν για αυτα που γραφεις..αλλα να σε δεχονται και να στο δειχνουν με το τροπο σου..
Το βραβειο μου το δινεις καθημερινα εσύ..
Ο τι και να πω ειναι λιγο..να σαι καλά!


antimanos:..οταν έγραφα στην αναρτηση οτι για μενα σκοπος δεν ειναι καποιος να μου αφησει το σχολιο του αλλα μου αρκει και που θα περασει μια βολτα απο εδω,ηρθες να με δικαιωσεις..και σε ευχαριστω παρα πολυ..τωρα που βρεθηκαμε θα εχουμε πολλα να πουμε..προλαβα να δω μια λεξη απο το παρουσιαστικο σου..τη λέξη ανωγεια..ενταξει δεν θελω κατι αλλο για αρχη..
ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΜΑΣ..ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΛΑΤΡΕΙΑ.
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΩ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΕΤΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ.ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ

Unknown 26 Ιανουαρίου 2009 στις 8:26 μ.μ.  

πριγκηπά μου μπράβο σου
για μένα που είμαι νέος στα blogs
τα βραβεία έχουν δευτερευουσα..σημασία όχι βεβαιά πως δεν μου αρεσουν όμως τα πραγματικα βραβεια είναι τα θερμα καθημερινα σχόλια που παίρνω αλλά και δίνω...τώρα για σένα και την σελίδα σου θα πω ότι γράφεις πολύ ωραία και αναδεικνυεις θέματα που εχουν ουσία για την ζωή μας ..και την ποιότητα αυτης ένα μεγάλο μπράβο πριγκηπα μου..

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

ΕΒΑΛΑΝ ΚΡΥΦΗ ΚΑΜΕΡΑ...

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP