Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΟΥ ΠΕΙΣΜΩΝΕΙ-ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ-ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ

(..Eαν θέλετε τη γνώμη μου ακούστε καθε κομμάτι και μετά προχωρήστε..κάθε κομμάτι στην ώρα του..πιστέψτε με αξίζει το κοπο..θα βγει ακόμα καλύτερο..αλλιώς χάνεται το νοημα..καλό να συμβαδιζετε με τη μουσική.. και μονοκόματο να το παρετε κατι γινεται αλλά το άλλο ειναι ακόμα καλύτερο..οπώς σας αρέσει λοιπόν..)



Ο Αυτοσχεδιασμός ήταν και θα είναι πάντα κατι που θα μου αρέσει..ειναι και αυτό αν το σκεφτείτε ενα ταξίδι..εσωτερικό ταξιδι κιολας..ψαχνεσαι μέσα σου να βρεις και να χαράξεις δρομους..να χαθείς στα εσώψυχα σου..να ρωτήσεις και να μάθεις εαν βαδίζεις σωστα..να παλέψεις για να βρεις τη σωστη οδό... και στο τελος να ξαναβρεις το δρόμο σου..και αντε πάλι απο τη αρχη.. και αν δεν βρεις την οδό?αν χαθείς για τα καλα στο ταξίδι σου?εκει τι κάνουμε artistz?..κλείσε τα ματια σου λοιπόν και έλα..ελα να ταξιδεψουμε παρέα..ωρα να βρω το ονειρο σου...έλα να φτιαξουμε παρέα το δικό μας ''αναρχικό''κοσμο..παμε λοιπον..

''ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ,ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΟΙΧΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΑΔΕΙΑΝΟ..ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΤΟΣΟ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΦΤΩΧΟΣ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΑΧΤΙΔΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ''

νιώθεις μοναξιά το καταλαβαίνω...
πρέπει να σου δώσω δύναμη το νιώθω..
Σου φτιάχνω παιδεία..μη το ξεχνάς...

Το ξέρω αλλά υπαρχουν και άλλα..θες να στα πω?θα στα πω με στιχους..εσυ με καταλαβαινεις..θα με καταλαβεις το νιώθω..

''ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΝΑ ΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΛΕΞΗ ΕΧΘΡΟΣ?ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΩ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΚΥΜΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΒΟΥΒΟΣ?

Συνέχισε θα σου μιλησω στο τελος εγώ..θελώ να σε ακουσω..βγάλτο απο μέσα σου..πες το δυνατα..οτι και να ειναι αυτό..συνέχισε..


''ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΑ ΤΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ,ΟΣΟ ΤΗΣ ΔΙΝΩ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΜΟΥ ΖΗΤΑΕΙ''

Κοιτα τι μου έκανες τώρα..νομιζω οτι κάπου το έχω ζήσει αυτο..μπόρει σε καποια απο τα πολλά ονειρα που κανω τελευταια..αλλα οχι..αυτό δε μοιαζει με ονειρο..κατι απο πραγματικοτητα μου φέρνει..δύσκολη πραγματικοτητα..θα τη βρουμε την ακρη..η σκεψη σου προχωραει..συνέχισε..

''ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ,ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΩ,ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΝΙΩΣΩ..''


''ΜΕ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΣΩ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ,ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ,ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΕΣ..ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ''

(Συνεχισε..μη σταματάς)


''ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΕ ΘΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 30?..Γιατί να σε κλεισω σε ιδρυμα καρδια μου εσυ τα λες τελεια..ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ..ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ..ΝΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ 30 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΘΕΛΕΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Η ΔΕ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΓΩ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΡΕ ΑΝΤΩΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ..ΜΗΝ ΜΕ ΙΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ..ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΟΛΛΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ..


..ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΡΕ ΑΝΤΩΝΗ ΓΙΑΤΙ ΚΟΛΛΗΣΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΠΛΟΚΑΡΩ ΛΙΓΟ..ΑΥΡΙΟ ΑΝ ΠΑΩ ΑΔΙΑΒΑΣΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΖΕΙ?ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ?ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΛΕΩ..ΣΕ ΛΙΓΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΩ..

Τι έχεις πρώτη ώρα?καταρχην τι τάξη πας?ΠΕΜΠΤΗ ΣΚΕΨΗ ΑΝΤΩΝΗ..ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΡΩΤΗ ΩΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ..

Μην ανησυχεiς καρδια μου θα το αναπληρωσεις εδώ..δε μου πες πως σε λένε?ΕΛΠΙΔΑ...
Και το ονομα μου που το ξέρεις..ΜΟΥ ΠΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΥΝΑΝΤΑ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ''ΑΝΑΡΧΙΚΟ''ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΝΤΩΝΗ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΗΣ..

Ετσι ε?

Να πάμε στα δικα μας γιατι βλέπω να χάνεις και τη δευτερη ωρα..πως θες να μιλησουμε?να σου απαντησω σε αυτα που μου πες με λογια ή με στιχους?πως θες.. ?
ΜΕ ΣΤΙΧΟΥΣ..ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ..


Πως θα σου φαινοταν λοιπον ελπιδα μου αν αποψε το βραδυ βγαιναμε ολοι μαζι,μια νυχτιάτικη βολτα μες στο κέντρο της πολης στο ρυθμο που σκοτώνει οπως ξέρουν αυτοί?ΠΑΜΕ ΑΝΤΩΝΗ ΜΟΥ... ΠΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕ(.ΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ...ΚΟΙΝΩΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ...)






Ελπιδα μου,η ζωη ειναι ωραία αν ξέρεις να τη ζήσεις..και εγω θα φροντισω να σου δειξω με τα λιγα που ξέρω...
Μιλας για την εκκλησια αν καταλαβα καλα στην αρχη ε?..να πιστευεις στο Χριστο καρδια μου..διδαξε αγαπη..διδαξε συντροφικότητα...να αγαπας το πλησιον σου ειπε..να αγαπας τον εχθρο σου ειπε..να μην μισεις..σε καταλαβαινω...ολοι αυτοι καλη μου ειναι σαν λυκοι νυστικοι..και οταν στα ''προβατα'' αγορευουν για του εθνους το καλο να μην τους ακους..του κτηνους το χορο χορευουν..και αν σου μοιαζει αιρετικο διωξε το διάολο απο μπροστα σου..σου κρυβουν το θεο..θα βρεις πολλους μπροστα σου που θα σου πουλησουν ψεμα στο ονομα του Χριστου..ακου τη καρδια σου...


Ξερεις ποιοί ειναι αυτοι φαντάζομαι έτσι?ναι ναι ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥ σωστά κατάλαβες..ολοι αυτοι οι πολεμοκάπηλοι που διψάνε για πατρίδες για νεά εδάφη και βάζουν μπρόστα τον Χριστο για να σου δειξουν οτι σου λένε το σωστό...Εκει σήκωσε ασπίδα..την ασπίδα της καρδιας σου και μην τους δώσεις σημασία..

Σου μάθαν οτι η ζωή ειναι απαιτητική..έχουμε τα κλειδιά μπροστά μας καλη μου..και εδώ θα τα αλλάξουμε

..ΑΝΤΩΝΗ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΤΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΑΝ..ΣΥΝΕΧΕΙΑ...ΓΙΑΤΙ?ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΜΑΘΕ ΕΤΣΙ?ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΨΩΝΙΑ ΑΝΤΩΝΗ..ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΦΘΑΝΑΝ ΤΑ ΑΠΛΑ ΖΗΤΑΓΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ..

ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΜΑΘΑ ΣΤΗ ΤΡΙΤΗ ΣΚΕΨΗ(..ΑΧ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΡΕ ΑΝΤΩΝΗ ΣΕ ΠΟΙΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ..ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΔΙΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ..ΝΑ ΣΤΟ ΠΩ?..ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΙΣ ΜΕΤΑ ΕΣΥ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ..Ε?..


Γιατί βρε καρδιά μου σκέφτεσαι ετσι?..

Ε ΝΑ ΡΕ ΑΝΤΩΝΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ..Πες το καρδια μου..ειμαι σιγουρος οτι θα πεις τη σωστή κουβέντα..πες το..πριν το πεις θα σε βοηθησω με ενα τραγουδακι..(click please..)





ΑΧ...ΑΥΤΗ Η ΚΙΘΑΡΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΙΚΗ..ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΗ..ΛΟΙΠΟΝ..
ΘΑ ΤΟ ΠΩ..ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙΣ ΜΕ ΩΡΑΙΟ ΤΡΟΠΟ..ΕΝΤΑΞΕΙ?Εγινε..

ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ... ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ..ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ(..πεσαμε σε άριστο παιδι..αυτό τα πιάνει ολα με τη μία..ρε μπας και διάβαζει τα blog μου?..καλη η πλακα ας συνεχισουμε..)

''Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΛΙΜΕΝΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΝΕΦΕΝΙΑΣ ΓΚΟΜΕΝΑΣ..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΙΤΡΙΝΑ ΚΑΔΡΑ ΠΑΛΙΩΝ ''ΚΑΛΩΝ''ΚΑΙΡΩΝ ΚΑΙ ΝΑΦΘΑΛΙΝΗ ΣΤΑ ΜΠΑΟΥΛΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΜΕΝΕΞΕΛΙΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ ΚΑΙ ΨΑΘΙΝΑ ΠΛΑΤΥΓΥΡΑ.


ΕΧΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΩΝ Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΠΙΑΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΤΟ ΤΟΥ ΦΩΤΑΓΩΓΟΥ.ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΑ ΟΡΘΙΑ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΜΠΟΥΡΝΑΖΙ -ΑΓ.ΒΑΡΒΑΡΑ-ΚΟΚΚΙΝΙΑ ΤΟΥΜΠΑ-ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ ,ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΜΕ ΙΔΡΩΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΙ..

ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΡΙΟ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ,ΙΔΙΟ ΒΗΜΑ ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΠΟΙΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ,ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ ΛΕΦΤΟ ΛΕΦΤΟ ΑΝΑΣΑ ΑΝΑΣΑ..Η ΜΟΝΑΞΙΑ Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΜΑΣ ΛΕΩ.ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΛΕΩ..ΕΙΝΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΑΣ ΓΥΡΙΖΕΙ ΓΥΡΙΖΕΙ ΓΥΡΙΖΕΙ..


Ελπιδα μου μπραβοοοο...μπραβο..μπραβοο!!!!Ετσι..αυτο ειναι...Να το πεις και στα αλλα παιδια αυτο..να τους πεις να το καταλαβουν.Εντάξει?


Θα σου δώσω για αρχή μία συμβουλή..να είσαι προσγειωμενη οποτε πρεπει να πετας στα συννεφα,και οταν πρεπει να εισαι προσγειωμενη να πετάς στα συννεφα..
Εμπρος λοιπόν...Ο Δρόμος είναι μπροστά σου..περπάτα τον..δώστου χρώματα..κάνε και το δρόμο να ελπίζει..περπάτησε τον σου ανήκει..για σενα φτιάχτηκε..ΦΟΒΑΣΑΙ?Σηκώσε κέφαλι..Αντιστάσου..κανένας φόβος εκτος απο αυτόν που θα σε κάνει να σταματήσεις να ονειρεύεσαι...Μη σταματας προχώρα..το βλέπεις που σε κοιτάνε? κοιτα τους και εσυ..μοίρασε τους δύναμη..πάρε τη θλιψη απο μέσα τους και κάντην οργή..


ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ...μερικοι δε σε κοιτάνε καθόλου..κάντους να σε κοιτάξουν..... Σταμάτα λίγο τώρα κατι νιώθεις σωστά?..καποιας αναρχικής ψυχής νιώθεις την ανάσα της..Γύρνα πίσω..
ΝΑΙ...ΝΑΙ...ΝΑΙ..Σε ακολουθουν..τους κέρδισες..τους πήρες μαζί σου..ΑΝΑΡΧΙΚΗ ΜΟΥ ΕΛΠΙΔΑ...Δείξε τους το δρόμο λοιπόν..μην ξυπνάς ακόμη..κατσε λίγο ακομα..τωρα έχεις απεναντι σου τους ανθρώπους που δε σε πιστεύουν..σηκωσε το χέρι σου..ψηλά...σφίξε τη γροθιά σου..δυνατά..και κλείσε τα ματια σου...(......)έχεις ξυπνησει..πήγαινε να τους συναντήσεις...ειναι έξω σου..ολοι αυτοί που δε σε πιστεύουν..γεμισαν τις πολυκατοικιες..τους δρομους..τους δικους σου δρόμους..
ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΘΕΕ ΜΟΥ?ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΝΕΝΑΣ?Ωρα να πεισμώσεις..ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ..ΕΧΩ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΥΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΟΥ..ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΠΙΣΤΕΨΑΝ..ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ..Η ώρα της λογικής..ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΗ ΡΕ...ΟΧΙ..ΤΟ ΑΝΑΡΧΙΚΟ ΜΟΥ ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΛΟΓΙΚΗ..Ωρα για πίστη..ΝΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ..
ΩΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΩ ΤΟ ΚΟΣΜΟ...ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ..
ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΙΣΤΗ..ΝΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ...
ΩΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΩ ΤΟ ΚΟΣΜΟ...ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ..
VAMOS..







ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΜΑΣ ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΤΗ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΤΗ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΚΑΝΕΝΑΣ...ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ...ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΘΟΘΗΓΕΙ..ΘΑ ΜΑΣ ΣΥΝΤΡΟΦΕΥΕΙ...ΠΛΕΟΝ Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ..Η ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ..ΣΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΑΣ..ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΑΣ..
ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΠΙΣΤΑ

Υ.Γ.ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥ ΔΕ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΦΟΒΑΣΑΙ..ΝΑ ΞΑΝΑΕΡΘΕΙΣ..ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ..ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ..ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ..ΠΑΡΕΑ ΘΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΑ...

ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ...

7 σχόλια:

mariw 27 Ιανουαρίου 2009 στις 7:29 π.μ.  

Δεν μπορούσα να ακούσω τη μουσική αλλά θα σου αφιερώσω ή μάλλον θα αφιερώσω σε όλους μας τους στοίχους του παρακάτω τραγουδιού, αν θέλει κάποιος ας βάλει και μελωδία….
Σχεδόν πενήντα χρόνια βάσανα και διωγμοί, τώρα στη μαύρη αρρώστια ανάξια πλερωμή.
Το δίκιο του αγώνα πολλά σου στέρησε μα η ζωή λεχώνα ελπίδες γέννησε.
Τίποτα δεν πάει χαμένο στη χαμένη σου ζωή, τ' όνειρό σου ανασταίνω και το κάθε σου "γιατί".
Ποτέ δε λες η μοίρα πως σε αδίκησε μα μόνο η Ιστορία αλλιώς σου μίλησε.
Σκυφτός στα καφενεία στους δρόμους σκεφτικός μα χθες μες στην πορεία περνούσες γελαστός .

Artistz 27 Ιανουαρίου 2009 στις 9:24 π.μ.  

Δε θα το πιστεψεις...μολις μπηκα στη δουλεια μου και ανοιξα ραδιοφωνο και επαιζε αυτο το κομμάτι..ειλικρινα καλυτερο ξυπνημα δε περίμενα..και μπαινω μεσα και σε διαβάζω..σε ευχαριστω..στα ιδια μήκη κυματος περπατάμε ακ ισκεφτόμαστε..καλη σου μέρα..φιλια

mariw 27 Ιανουαρίου 2009 στις 2:44 μ.μ.  

Με τη βραχνή φωνή της Χαρούλας… εγώ πάλι το άκουγα στο αυτοκίνητο όταν ερχόμουν στη δουλειά και διαβάζοντας την ανάρτηση σου, μου φάνηκε ότι ταίριαζε πολύ. Είναι και ένα από τα αγαπημένα μου.
Μιας και κατάφερες πάλι να με ταξιδέψεις στο όνειρο και να φτιάξεις τη μέρα μου με ελπίδα, πιστεύω ότι σου αξίζουν όλα τα τραγούδια που αγαπάω.

zoyzoy 27 Ιανουαρίου 2009 στις 4:24 μ.μ.  

Ωραίες οι σκέψεις σου και τα τραγούδια υπέροχα ΟΙ ψώφιοι Κοριοί τι μελωδία!!
Υ.ΓΕυχαριστώ για το τραγουδάκι που μου αφιέρωσες!!

Artistz 27 Ιανουαρίου 2009 στις 7:38 μ.μ.  

mariw: σε ευχαριστώ πάρα πολυ για τα λογια σου..εισαι και fan της κατερινας ειδα..αρα η επομενη ανάρτηση θα ειναι αφιερωμενη και σε σενα που την γουστάρεις..επόμενη μεθεπομενη θα δουμε..φιλια πολλά.

zoyzoy:..Αυτο το σόλο απο τους Κοριους ειναι πολυ ταξιδιαρικο..ονειρικό..χαιρομαι που σου αρεσε..ερχομαι στο νησι του τωρα..φιλια.

Ανώνυμος 27 Ιανουαρίου 2009 στις 11:27 μ.μ.  

Oνειρα και ελπίδα !!!

Υπέροχη ανάρτηση , ακόμη μια φορά.

Unknown 28 Ιανουαρίου 2009 στις 7:12 μ.μ.  

τωρα τελειωσα το διαβασμα...βρε πριγκηπα....δυο μερες ουφ....
παντως πολύ ωραία τοπάς.....
με βρισκεις σύμφωνω...
νάσαι καλά.....και τα τραγουδάκια ωραία...

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

ΕΒΑΛΑΝ ΚΡΥΦΗ ΚΑΜΕΡΑ...

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP