Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

ΣΑΝ ΑΕΡΙΚΟ ΘΑ ΖΗΣΩ..

(Ολα τα τραγουδια σήμερα αφιερωμένα στους προδευτικους-κουλτουριάρηδες που γεμίζουν καθημερινα την πόλη σας-μας..και αν μη τι αλλο έχουν φωνή..για θαυμάστε λοίπον τι γράφουν ψευτοκουλτουριάρηδες όταν έχουν κέφια..)

ΟΣΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΧΤΙΖΟΥΝ ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΚΛΟΙΟΣ ΣΤΕΝΕΥΕΙ


Ο ΝΟΥΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΑΡΙΟ ΠΟΥ ΟΛΟ ΘΑ ΔΡΑΠΕΤΕΥΕΙ




Υστερα απο ενα Σαββατοκυριακο υσηχίας και ξεκούρασης στη όμορφη πατρίδα μας τη Χαλκίδα να μάστε πάλι εδώ..στη πόλη όλων των ρυθμών(Αθήνα..)


Και να θες να κράτησεις λιγο απο αυτή την ηρεμία που πήρες έστω και για ενα 2ημερο σε μια ύσηχη πόλη,ερχόμενος εδώ τα ξέχνας όλα..το κεφάλι σου απο τη Μαλακασσα κιόλας αρχίζει να γυρνάει αλλιώς.

Βεβαια πολύ σωστα θα μου πεις φίλε αναγνώστη οτι είναι επιλογη μου να βρισκομαι σε αυτή την πολη και να μην είμαι κάπου αλλου,πιο ήρεμα,πιο χαλαρα,με λιγότερες σκοτούρες μέσα στο κεφάλι..


Στο κεφάλι μου υπάρχουν χιλιάδες πράγματα που θέλω να γράψω ..δεκάδες μικρά και μεγάλα..

Θα κάνω μια μικρή εισαγωγή πρώτα για κάτι που βλέπω σε πολλά ιστολόγια και ειλικρινά με προβληματίζει...


Εχω διαβάσει δεκάδες blog.Αυτο μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση σε πολλά blog και ειλικρινα εαν μπόρουσα σε καθε εναν απο αυτό που το διαχειριζεται να του μιλήσω προσωπικά θα το έκανα,έχει να κάνει με την ψυχολογία που έχει ο καθένας όταν βλέπει λιγους αναγνώστες και λίγα σχόλια.


Διαβαζα τις προαλλες μία κοπέλα η οποία ανέβασε αναρτηση λέγοντας πόσο μικρή νιώθει και πόσο λίγη που δεν την διαβάζει κανένας.




Καπου αλλού είδα,να κατακρίνει κάποιος άλλος πως γινεται το τάδε blog να έχει τόσους πολλούς αναγνώστες και το δικό του που ειχε κατα τα λεγομενα του καλύτερη θεματολογία να μην έχει..

Διαβάζω παιδιά να λένε και να στεναχωριουνται πως δε ξέρουν τι άλλο να γράψουν,διαβάζω παιδια να ψάχνονται τι θέμα να βάλουν ωστε να προσελκύσουν κόσμο και να φαίνεται οτι έχουν πολλούς αναγνώστες.

Κοινώς δηλαδή η ψυχολογία τους κρίνεται απο την αναγνωστικότητα που έχουν απο τους άλλους blogers(..).




Βεβαια για να κάνω μια εισαγώγη πρώτα,δε μου κάνει καμία εντύπωση όλο αυτο.

Σιγουρα η ψυχοσύνθεση του κάθε ατόμου ειναι διαφορετική.

Και εδώ είμαστε μια μικρογραφία της καθημερινοτητας μας..


Για οσους έχουν την τύχη(..η και την ατυχία),να με διαβάζουν απο αρχή ξέρουν πάρα πολυ καλα τη γνώμη μου για όλα αυτά.

Το παν είναι να ανοίγουμε τη καρδιά μας στους ίδιους μας τους ευατους..να βλέπουμε οχι μονο τι αισθάνεται η καρδια μας..αλλά και να το βλέπουμε και σε ενα κομμάτι χαρτί..

(..Καμιά φορά οι αναρχοαπλυτοι και κουλτουριάδηδες κοίτα τι κομμάτια γραφουν..κοιταξε να δεις ρε γαμώτο..)




Να ξεχνιομαστε απο όλα αυτά που μας βασανίζουν και να αφηνόμαστε στα χέρια μας να μας κατευθύνουν..



Υπάρχει πιο ωραίο αισθημα να βλέπεις ένα κομματι της καρδιάς σου σε μία οθόνη που έχει τα δικά σου χαρακτηριστικά?



Να διαβάζεις κάτι που το έχεις νιώσει και το έχεις σκεφτεί εσυ...


Βλέπω παιδιά να κρίνουν τα λόγια τους απο τα πόσα σχόλια είχαν απο κάτω..

Εαν είχε λίγα δεν ήταν καλή..εαν ειχε πολλά κατι έλεγε..ενα πάλι είχε πάρα πολλά τότε να τα κατάφερες είσαι σπουδαίος!Αναγνώρισαν οι αλλοί αυτά που έγραψες..

και στην επόμενη ανάρτηση που ξαφνικά θα έρθουν λίγα σχόλια..ωπ..έπεσε σε λήθαργο ο blogger!!


Το ξαναλέω..ειμαστε μια μικρογραφία της καθημερινοτητας μας...μας έμαθαν ετσι..μας έμαθαν να ενθουσιαζόμαστε με τη φευγάτη χαρά και να απελπιζόμαστε ακόμα πιο πολύ με τη λύπη που θα μας παρουσιαστεί..


Στην καθημερινότητα κοιτάξτε να δειτε πως μας έχουν κάνει όταν είμαστε στεναχωρημένοι και δεν είμαστε καλά να παίρνουμε μια μικρή παρηγοριά..με ενα απλό παραδειγμα θα σας το πω..




Ειμαστε στο κεντρο της Αθήνας

Προχωράτε Ομονοια..προχωράτε στα στένα της Ομονοιας...στα πέριξ..κοινώς ειστε στο χώρο που περνάει χιλιάδες κόσμο(..εκατομμυρια μη πω..).

Τι βλέπετε?υπάρχει κάτι που βλέπετε και μάλιστα σε μεγάλη ποσότητα?

Βλέπετε φίλοι μου,δεκάδες ναρκομανείς,βλέπετε δεκάδες ζητιάνους,δεκάδες ανθρώπους που κοιμουνται στα παγκάκια στο δρόμο..κοινως βλέπετε εξαθλιωση..ε?μήπως όχι?και τι λένε οι περισσότεροι(..και αν δε το λενε το σκέφτονται απο μέσα τους)..''ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ..ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ,ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ..ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΔΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ ΑΛΛΟΙ ΔΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ?''





ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΙΟ ΧΥΔΑΙΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΙΟ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΨΥΧΟΣΗΝΘΕΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΣΤΗΧΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ..

ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΠΙΟ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΕΚΕΙ,ΧΩΡΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ,ΧΩΡΙΣ ΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΣΕΙΣ..ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΛΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ...ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΑΤΕ..ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ ΚΛΕΙΣΤΟ..ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΦΙΜΩΣΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ..

ΠΑΣΑΡΕ ΤΟΥΣ ΔΥΣΤΗΧΙΑ ΚΑΙ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΕΞΑΓΡΙΩΝΟΝΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ...





Στην Ομόνοια το ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ειναι δίπλα απο όσα διαδραματίζονται..Δηλαδη πάλι μόνο λιγοι έχουν σκεφτεί το γεγόνος οτι τους βολεύει να υπάρχουν όλα αυτά και να διαδραματίζονται μέσα στα ματια τόσων ανθρωπων?Δηλαδη για να καταλάβω τώρα..Η αστυνομια δε μπορεί να βγει στο δρόμο και να δει ποιοι δίνουν σε ολα αυτά τα παιδιά ναρκωτικά?προβοκάτορες έχει μόνο να τους στέλνει στις πορείες και να βρίσκει τα παιδιά που τις οργανώνουν?

Καταστολή υπάρχει μόνο οταν το σύστημα ταρακουνείται..

Το συστημα με όλα αυτα που γινονται στην Ομονοια και σε άλλες γειτονιές της Αθηνας δυναμώνει ακομα πιο πολύ...




ΕΓΩ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ...ΠΕΡΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ''ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΠΑΡΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ''..ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ..ΝΑ ΠΑΡΗΓΟΡΙΕΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΣΑΣ..


Η μικρογραφία της καθημερινότητα μας λοιπόν βρίσκεται και εδώ..Ακομα και εδώ σκεφτόμαστε καθ αυτό το τρόπο..

Παιρνάμε απο ενα blog βλέπουμε τον άλλο bloger που έχει λιγότερους αναγνώστες απο εμάς και λέμε..''εντάξει είμαστε..δεν ειμαστε και σαν αυτόν που τον διαβάζουν μόνο 13..Αντε πάμε να γράψουμε και τίποτα εξυπνο τωρα να μας αφήσουν και περισσοτερα σχολια..''


Αφηστε ρε να μιλησει η καρδια σας..Αφηστε τη ρημάδα να ζωγραφίσει αυτη..και ας μην υπάρξει κανένα σχόλιο..μα κανένα..διάβασε τη μετά και κλείσε το pc..δεν θα νιωσεις καλύτερα?και εδώ ανταγωνισμός?και εδώ προιοντα καπιταλισμού θα γίνουμε?




Το ομορφότερο πράγμα ειναι να αντιλαμβανόμαστε πόσο σπουδαίοι είμαστε για τον ίδιο μας τον ευατό..ας κάνουμε μια αρχή ολοι εδώ και σκεφτόμαστε πάνω απο ολα με διάθεση όμορφη και θετική για τον ευατό μας..και αυτός που οι αναρτησεις του εχουν 100 σχολια και αυτός που εχει 5 το ιδιο είναι..ολοι ίδιοι είμαστε..ο καθένας μας έχει ξεχωρίστη καρδιά..του καθενος η καρδιά ειναι ξεχωριστή για αυτό που είναι..και όχι για τα σχόλια που θα έχει..


Ας ξυπνήσουμε τους ευατούς μας απο το λήθαργο της καθημερινότητας που μας περιβάλει..ας δώσουμε έμεις πρώτα την ευκαιρία στον ευατό μας να νιώσει καλύτερα μέσα απο τον ευατό του..






(ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΗ ΤΑΙΝΕΙΑ ΒΑΣΙΛΙΑΣ,ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΑΙΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ,ΤΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΤΟ ΟΜΩΝΥΜΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ..ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥ ΔΕΙ ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΠΟ..ΔΕ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ)


ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ.....

ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ...

16 σχόλια:

Ανώνυμος 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 4:53 π.μ.  

Δυστυχώς σαν αερικό σε αυτή την κοινωνία δεν μπορείς να ζήσεις. Ο νους μπορεί να δραπετεύει αλλά δυστυχώς και πάλι (φαίνεται θα την χρησιμοποιήσω πολύ αυτή την λέξη) το σώμα τρέφεται από την ύλη. Εγω θα σου πω οτι δεν είναι επιλογή σου να βρίσκεσαι σε αυτή την πόλη. Όσο και να θες να πας να μείνεις στο χωριό του παππού σου στο κατεστραμμένο του σπίτι και να τρώς ντομάτες που θα καλλιεργείς εσύ δεν το κάνεις. Ξέρεις γιατί? Γιατί όπως και ο αγαπημένος σου βασιλιάς δεν μπορείς να ξεφύγεις από την επιτήρηση της κοινωνίας ούτε στο χωριό ούτε στην πόλη ούτε πουθενά. Η δύναμη του όχλου μαζί με την εγωκεντρικότητα και την μαλακία που μας δέρνει όλους είναι η αλυσίδα πού μας δένει όλους μαζί ανεξαιρέτως στην κοινωνία του βολέματος. Όποιος δεν είναι βολεμένος θέλει να βολευτεί.
Το να διαπιστώνεις την κατάντια είναι το μόνο εύκολο. Το να είσαι μέρος αυτής της κατάντιας είναι επίσης πολύ εύκολο για αυτό τον λόγο είμαστε οι περισσότεροι. Αυτό που μου αρέσει είναι που έχεις να προτείνεις κάτι αλλά δεν μας λες πως θα εφαρμοστεί αυτό.
Δυστυχώς δυστυχώς δυστυχώς.
Τελικά θα αναγκαστούμε να να παραδεχτούμε την μοίρα μας και τολμώ να το πω όσο και αν συχαίνομαι αυτή την φράση. Δυστυχώς η τύχη παίζει σημαντικό ρόλο στην ζωη μας.
Λυπάμαι επίσης που είμαι 19 και καταλαβαίνω πως η αλλαγή είναι δύσκολη διαδικασία. Οι άνθρωποι πολλές φορές νοιώθουν ανασφάλεια με κάθε τι καινούργιο και πρέπει να πεισθούν για την ανάγκη για αλλαγή, αυτό είναι και το πιο δύσκολο. Ευτυχώς υπάρχουν και άνθρωποι που έχουν πειστεί. Είναι τουλάχιστον μια καλή αρχή. ΚΑΙ μην κρίνεις έναν άνθρωπο όσο επιφανειακός και πεζός και ας φαίνεται. Έτσι δεν έκαναν και με τον βασιλιά???

mariw 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 8:25 π.μ.  

Ξέρεις κάτι φίλε μου, αν ζούσες την καθημερινότητα σου στην μικρή και ήσυχη πόλη θα έπαυε να είναι το ιδανικό μέρος. Η ρουτίνα θα σε τραβούσε και εκεί στη δύνη της. Ε, δεν θα ήταν όπως στην Αθήνα αλλά και πάλι θα ένοιωθες κάτι να σου κόβει τον αέρα (μιλάω από πείρα). Σε μία μικρή επαρχιακή πόλη όλα είναι πιο περιορισμένα, ακόμα και ο τρόπος έκφρασης. Αν κάνεις κάτι διαφορετικό σε κοιτάνε περίεργα, αν φοράς «αλλόκοτα» ρούχα σε κοιτάνε περίεργα, αν βγεις στο δρόμο να φωνάξεις σε λένε γραφικό ή ταραξία, περιορίζεται η δημιουργικότητα σου, δεν μπορείς να «κρυφτείς» πουθενά γιατί σε ξέρουν όλοι και άλλα πολλά. Στο τέλος, η μόνη διαφορά από μία μεγάλη πόλη είναι ότι για να πάς κάπου, ξεκινάς δέκα λεπτά πριν και όχι μια ώρα πριν.
Τώρα, για τον εγωισμό να ανθρώπων να θέλουν να είναι πάντα πρώτοι, τι να πω. Είναι στη φύση μας φαίνεται να θέλουμε να βλέπουμε το χειρότερο για να νιώσει ο εγωισμός μας καλύτερα. Όλοι πέφτουμε κάποια στιγμή σε αυτήν την παγίδα και όποιος πει το αντίθετο είναι ψεύτης. Αντί να νοιώσουμε τύψεις και ντροπή που καθόμαστε με δεμένα τα χέρια και δεν κάνουμε τίποτα για να κάνουμε τα πράματα καλύτερα, χαιρόμαστε που δεν ήμαστε εμείς στη χειρότερη κατάσταση. Ακόμα και αυτοί που βιώνουν μια άσχημη κατάσταση, πριν βρεθούν εκεί, έτσι σκέπτονταν. Είναι λοιπόν φυσικό αυτό το φαινόμενο να το δούμε και στο διαδίκτυο. Και πάλι εδώ οι άνθρωποι βλέπουν την επιφάνεια και ξεχνάνε την ουσία. Ξέρεις κάτι, προτιμώ να με «διαβάζουν» δέκα, αλλά να με διαβάζουν και όχι πενήντα ή εκατό και απλά να είμαι ένας τίτλος στο πλάι του ιστολογίου τους . Άρα δεν έχει σημασία η ποσότητα αλλά η ποιότητα. Που θα πάει, μια μέρα θα το καταλάβουμε. Ξέρεις πόσα τετράδια γεμάτα με σκέψεις έχω που δεν τα έχει διαβάσει κανείς. Και ούτε που με νοιάζει, μου φτάνει που όταν θέλω τα διαβάζω εγώ και θυμάμαι…. Άσε που το blog είναι μια υπέρβαση για εμένα. Το να διαβάζουν άλλοι τις σκέψεις μου πάντα με τρόμαζε.

Artistz 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 8:32 π.μ.  

Καταρχην καλημέρα.
Λινα σιγουρα το να σκεφτεις ολα αυτά για μενα ειναι πάρα πολυ σωστο.Για 2 λογους.
1ον:γιατι δεν μπορεις να με ξέρεις στο 100% οσο και να γράφω εδώ(οπως και για το καθενα βέβαια)και 2ον:(..και το εχω ξαναφράψει)γιατι ειναι πολύ δυσκολο να περάσεις στον καθένα τι είναι αυτό που πραγματικά θες και μπορείς να κάνεις..
Ειλικρινα σεβομαι απολυτα όσα μου εγραψες..θα σου πω όμως μερικά πραγματα για να δεις οτι το νομισμα πάντασ έχει 2 οψεις.
1ον:Το να είμαι στην Αθηνα ειναι μια επιλογη καθαρά δικη μου για αυτό το διαστημα.Υπάρχουν 2 σοβαρά πράγματα που με κρατανε γιασ μερικό διαστημα.Σε αλλες μου αναρτησεις(..και εδω σε καταλαβαινω γιατι ειναι πολύ δυσκολο ν ακάτσεις και ν αδιβασεις τις 40 αναρτήσεις που έχω)το έχω ξεκαθαρισει οτι δεν συμβιβάζομαι με πολεις και με ιδιαιτεροτητες.Ξεκινάω ένα πολύ σημαντικο εθελοντικό προγραμμα που το περιμενω εδω και 2 χρονια και τωρα που μου δινεται η ευκαιρια θ ατο πραγματοποιησω.
Μετα ξέρω πολυ καλα,πως μπορω να φυγω..αλλωστε το εχω γράψει και αυτό πως για μένα τα λεφτα ποτέ μα ποτε δεν θα εχουν τη σημασια που έχουν.
Επισης εαν διαβαζες αλλες αναρτησεις μου θα εβλεπες πως απο τα λιγα που μπορω να πω και να κάνω εχω προτεινει διαφορα πράγματα οχι σαν προτάσεις,αλλά περισσοτερο κρίνωντας αυτά που κάνω εγω και τα οποια βλέπω οτι έχουν κα΄ποιο νοημα στη τελικη..και αν κρίνω απο ολα τα παιδια εδώ που μιλάμε με εχει χαροποιησει που αν και ειμαι 25 χρονών βλέπω οτι μπορώ να επικοινωνησω και στη τελική να βρούμε πολλά πραγματα να κάνουμε ώστε να ξεφεύγουμε.
Εχω γράψει αρκέτες αναρτησεις μιλώντας μόνο για ενα πραγμα.
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.
ΓΙΑ ΜΕΝΑ(ΜΠΟΡΕΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ)Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω.ΕΧΩ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ(..ΜΕ ΟΛΕΣ ΚΙΟΛΑΣ)ΝΑ ΔΕΙΧΝΩ ΑΥΤΟ.Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ,ΛΙΝΑ ΜΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ..ΕΓΩ ΤΟ ΕΡΕΘΙΣΜΑ ΘΑ ΔΩΣΩ..ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΚΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ.
ΛΕΣ ΟΜΩΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΔΙΚΟ..ΒΕΒΑΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΟΤΙ ΓΝΩΜΗ ΘΕΣ..
ΛΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΚΡΙΝΩ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΠΕΖΑ..ΙΣΩΣ ΔΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ..ΔΕΝ ΕΚΡΙΝΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ..ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΓΙΞΑ..ΕΚΕΙ ΣΤΑΘΗΚΑ..ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ.ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΕΓΡΑΨΑ ΕΙΠΑ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΕΡΑΣΩ ΑΥΤΟ..ΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ..ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΓΩ..ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΕΙ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΨΗ, Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ..ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΓΩ ΤΟ ΚΡΙΝΩ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ..
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙ ΣΕΒΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΤΟΝΙΖΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΙΟΛΑΣ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΣ..ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ Ν ΑΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ(...ΠΟΥ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑΙ)ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΥΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ..ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΩ..3 ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΞΕΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΡΟΣΑΠΘΩ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΩ ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ..ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕ ΚΑΝΩ ΚΑΛΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΚΑΙ ΕΔΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ..ΟΠΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ..ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ..ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ..ΔΕΝ ΣΟΥ ΖΗΤΑΩ ΝΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ ΑΥΑ ΠΟΛΥ ΛΕΩ..ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΛΜΟ..ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ..ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ..ΘΑ ΕΠΑΝΕΡΘΩ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ..
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΔΤΩ ΠΟΛΥ ΛΙΝΑ..ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!

Artistz 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:32 π.μ.  

margo:..Καταρχην συνφώνω σχέδον απολυτα σε οσα λες..
Θα σου πω τη δικη μου γνωμη σε αυτά που λες.
Ειμαι απο Χαλκιδα.
Εζησα 6 χρονια σαν φοιτητης στη Καστορια...Τα τελευταια 2 απο δικη μου επιλογη..δουλευα έβγαζα τα εξοδα μου μονος.Πολλες φορες βεβαια χτυπησα τη πορτα του σπιτιου μου για βοηθεια.
Η ζωη σε μια πολη οπως η Καστορια η οποία πλεον έχει μονο 15οοο κατοικους πιστεψε με ήταν δυσκολη για μενα..Μεχρι που καταλαβα οτι το παν είναι να τα βρεις με τον ευατο σου..Πολλοι βεβαια συγκρινουν το γεγονος οτι εζησα σα φοιτητης εκει, αρα εχει διαφορα..σου λεω λοιπον πως τα τελευταια 2 χρονια δεν είχα κανεναν απο τους δικους μου φιλους,ξεκινησα απο την αρχη τα παντα..και σε οτι ειχε να κανει με δουλεια,και βεβαια σε θεμα παρεών..εβαλα τον ευατο μου σε θέση να καταλαβει οτι αυτό που ζει δεν ειναι κατι που έχει ημερομηνια ληξης αλλά οσο τραβήξει.με ετρωγε βεβαια συνεχεια η χαλκιδα και η αθηνα που ηταν όλοι οι δικοί μου,αλλά αυτά τα χρόνια τα θεωρώ ως το μεγαλυτερο ΣΧΟΛΕΙΟ στη ζωη μου.Αντιμετωπισα και εγω τις καταστασεις που λες(..να σε χαρακτηριζουν,να σε κρινουν),και θα σου πω πως το αντιμετωπιζα.Παντα μα πάντα ομως ήμουνα ο ευατος μου,οτι και να ήταν αυτό.Για μερικους καλός και αποδεκτός,για μερικους οχι.Δε μπηκα ουτε καν στη σκέψη να προσποιηθώ κατι για να κερδίσω την εκτιμηση των άλλων,και αυτό κιόλας φροντιζα να το δειχνω με καλό τρόπο.Την διαφορετικοτητα μου απο τον δικό τους τρόπο ζωης φρόντιζα να τους δείχνω και να τους το λέω..Μερικοι δε το δεχοντουσαν και καλά έκαναν..Οι περισσοτεροι παρόλα που σαν ανθρωποι έχουν αυτό πο λεμε νοοτροπία ''χωριου'',το εκτιμούσαν..και μπορώ να σου πω οτι απο πολλους έμαθα απιστευτα πράγματα στο τρόπο σκεψης(..και θα τουε το χροστάω),και μάθαν και αυτοί απο εμένα...Οταν εφυγα απο Καστορια ενιωθα οτι έχασα ενα κομμάτι απο τη ζωη μου..ξερεις ομως τι κερδισα και αυτό πρέπει να γίνεται μαθημα σε ολους..ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΕΥΑΤΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΚΡΙΝΕΣΑΙ ΑΥΤΟ ΒΛΑΠΤΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ..ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙΣ..ΚΑΙ ΑΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙΣ(..ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΆ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ),ΔΕ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΠΕΛΕΞΑ ΕΓΩ..ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΝ..
Εχω χάσει πολλά στη ζωη μου απο τις επιλογες μου έχω κανει..δε μετανιωνω και αλιμονο αν μετανιωνω για τα λαθη μου..Αυτο που κάνω ειναι να αφουγκραζομαι τη καρδια μου και να μην την αφήνω εκτεθειμενη.
Η ΦΙΛΗ η ΛΙΝΑ πριν μου ειπε οτι δεν λέω πως θα εφαρμοστουν καποια πράγματα..και σε ρωτάω και εσενα λοιπον..θες να σου πουν τη λύση ή να τη βρεις μόνη σου πέρνωντας τα καταλληλα ερεθίσματα?ο καθενας αυτό κανει..δινει τροφή να σκεφτεί ο άλλος τις σκέψεις του..και αν αυτό το αφομοιώσει τοτε ΝΑΙ βρήκε την αφαρμογή που έψαχνε..Ολες οι απαντησεις βρισκονται μπροστά μας..αρκει νά έχεις τα μάτια σου ανοιχτά να τις δεις..και εγώ αυτό προσπαθώ εστώ και αμυδρά..να ανοίξω κάποια μάτια και μερικά να τα κρατήσω ανοιχτά..και βέβαια για να γίνει αυτό πρέπει και εμένα τα ματια μου να μένουν ανοιχτα..και πάει λέγοντας..ολοι ένα ειμαστε..αρκει να το καταλάβουμε.

Artistz 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:34 π.μ.  

Και συγνώμη για το λάθος mariw..σε εγραψα margo..το καταλαβες βεβαια αλλά έπρεπε να το πω..φιλιά πολλά

Unknown 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 10:29 μ.μ.  

αντώνη συμφωνώ απο΄λυτα μαζί σου...
ο κοσμος δεν φταίει σε τίποτα φταίνε τα λαμογια που ταχα κάνουν ότι μπορούν για να τα αρπάξουν...
οι αστυνομικοι στην ομόνοια χαχα..
το άλλο με τον τοτο το ξέρεις...

ουστ τα κοπροσκυλα..οι τρακαδόροι
σόρρυ κιόλας τα τραγουδια υπεροχα εγω στέκομαι σ΄αυτό που με αντιπροσωπευει σήμερα το αερικο της φίλης μου της μελίνας από τον μεγάλο θαναση παπ....εγω σήμερα ζω σαν αερικό και να πανε να μπιπ ...
νάσαι καλά πριγκηπα....

Unknown 10 Φεβρουαρίου 2009 στις 12:04 π.μ.  

απο τέτοια αντωνη μια και δυο...αστα να πάνε μου αρεσει να πίνω με καλή παρεα.....
και σε λάθος σκηνη εχω μπει και σε λαθος αμαξι και πολλα ....
καλή παρεα αυτο ειναι το μυστικό..
περιμενω προσκληση....χικ

Αυτόχθονας 10 Φεβρουαρίου 2009 στις 7:53 μ.μ.  

Γεια σου Αντώνη! Καλώς σε ξαναβρίσκω μετά την σύντομη απουσία μου λόγω μιας αρρώστιας.

Εδώ είμαστε να τα λέμε!
Γεια χαρά!

TenderHooligan 11 Φεβρουαρίου 2009 στις 6:35 μ.μ.  

Κανείς μας δεν ξέρει κανέναν εδώ μέσα...αλήθεια...είμαι σίγουρος οτι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν blogs και απλά δεν θέλουν ούτε οι φιλοι τους να το γνωρίζουν...Τα blogs, συμφωνώ μαζί σου-εως κάποιο σημείο- είναι μία μικρογραφία της κοινωνίας μας....αλλά και δεν είναι.
Αν διαβάσεις πολλά από αυτά θα δεις οτι υπάρχουν και άνθρωποι που δεν τους ενδιαφέρει μόνο πόσα άτομα τους διαβάζουν ή πόσες λέξεις χρησιμοποιούν για κάποιο θέμα τους. Θα διαβάσεις ανθρώπους μορφωμένους και μή, οι οποίοι γράφουν υπέροχα, αισιόδοξα και εννοείται γράφουν και πολλές σκέψεις τους για τα διάφορα συμβάντα άσχημα ή όμορφα, τρέχοντα ή πιο παλαιά.
Όσο για το που μένουμε, όλα είναι -όπως έγραψες- θέμα επιλογών (άλλωτε δικών μας και άλλωτε όχι)...μόνο εμείς το ξέρουμε αυτό.
Για τα κοινωνικά θέματα που έθιξες...ναι, υπάρχουν πολλοί νακρωμανείς, υπάρχουν πολλοί άστεγοι, υπάρχουν πολλοί εγκληματίες και πολλά θύματα όμως...αλλά το άσχημο σε όλη αυτή την υπόθεση είναι ότι δεν συμβαίνει μόνο στην Αθήνα, συμβαίνει παντού...είναι μία πραγματικότητα και αν δεν το αναφέρουμε στα Blogs δεν σημαίνει ότι εθελοτυφλούμε ή ότι αδιαφορούμε γενικά...άλλωστε εδώ είμαστε για να γράφουμε ό,τι θέλουμε....μπορεί κάποιος να μην αναφέρει τίποτα στο blog του για όλα αυτά αλλά στη ζωή του να είναι ενεργός και ασχολείται με κοινωνικά θέματα, απλά να μη θέλει να το διατυμπανίζει.
Εγώ πστεύω στους ανθρώπους, το θέμα είναι να πιστέψουν και οι άνθρωποι σ'αυτούς...

Καλησπέρα είπα;

Artistz 11 Φεβρουαρίου 2009 στις 8:48 μ.μ.  

δε χρειαζεται καλησπέρα φίλε μου...καταρχην καλως ηρθες..και χαιρομαι για το σχολιο σου.
Θα συμφωνησω απολυτα μαζί σου..αλλωστε το έχω γράψει και παλιοτερα πως εδω μέσα έχω βρει δεκάδες καταπληκτικά blog σε σημειο μάλιστο ενθουσιασμου απο το πληθος των αποψεων που έχουν δει τα μάτια μου..
εννοειται φιλε μου πως υπάρχουν και ανθρωποι που τα σχολια δεν ειναι ο αυτοσκοπος τους..εγω αν το εθειξα το εθειξα περισσοτερο για σκιαγραφήσω τη ψυχολογια μερικων ανθρωπων εδω μεσα συνφωνα με αυτά που εχω δει και έχω διαβασει..μπορει να ειναι σωστη η αποψη μου , μπορεί λάθος..τις αποψεις μας λέμε για αυτο και μετα τα συζηταμε για να καταληξουμε κάπου..
Για το αλλο που αναφερεις για το γεγονος δηλαδη οτι σε ολη την Ελλάδα θα δεις αυτές τις σκηνες συμφωνω απολυτα..απλά εδω και αυτο τονιζω,βολευει τους απο πανω μας να υπάρχουν αυτοι..ετσι να σου θυμιζουν οτι αν δεν υπακουσεις εκει θα φτάσεις..το παν οπως εχει πει και μια κοπελα σε ενα blog που σου προτεινω να το διαβασεις κιολας(Supercalifragilisticexpialidocious λέγεται το blog της),λεει λοιπον πως..''Το έχω σκεφτεί πως ελέυθερη θα είμαι όταν δεν θα φοβάμαι μη καταλήξω ζητιάνα...''όλα μεσα στο μυαλο μας είναι φίλε..αρκει να το καταλαβουμε.
Αν δε πιστευαμε στους ανθρωπους δεν νομιζω οτι ουτε εγω ουτε εσυ θα ημασταν εδώ..
Θα τα πουμε εν καιρο φιλε μου αναλυτικα..
δέχεσαι επισκέψεις στο χώρο σου?με ροπαλα να ερθω?θα φοράω και κουκουλα στο λέω..
γεια χαρά φιλε.τα λέμε

Ανώνυμος 12 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:40 π.μ.  

Νομίζω πώς πολλοί αναζητούν αναγνωρισιμότητα μαλλόν λόγω ελλειψης διαπροσωπικών σχέσεων και της δυσκολίας που υπαρχει στο να έρθεις σε επάφη με κόσμο. Όχι από δική τους υπαιτητιότητα απαραίτητα αλλά λόγω εποχής. Προσωπικά δεν με νοιάζει πόσοι διαβάζουν το μπλογκ μου. Ούτε οι φίλοι μου το ξέρουν. Γιατί δεν βρίσκω νόημα στο να μπαίνουν οι φίλοι μου και να διαβάζουν τις ιδέες μου αφού με βλέπουν την ίδια και τις γνωρίζουν και τις συζηταω καθημερινά. Έκανα μπλόγκ για να γνωρίσουν τα πιστεύω μου άνθρωποι που δεν με ξέρουν και για να προσπαθησω με τον τρόπο μου να αφυπνίσω συνειδήσεις. Αυτό δεν σημαίνει ότι στην προσωπική μου ζώη δεν διακηρύττω τα ίδια ή ότι κρύβομαι. Και σαφώς χαίρομαι όταν βλέπω σχόλια στις αναρτήσεις μου γιατί έτσι καταλαβαίνω ότι κάποιος διάβασε αυτά που είχα να πω.Βέβαια θα προτιμούσα να μπορούσα να μιλήσω προσωπικά και δια ζώσης με όλους όσους "συνομιλώ" διαδυκτιακώς αλλά μάλλον δύσκολο σε πολυπλοκή εποχή και ελαφρώς αντιδημοκρατική και ανελεύθερη !

FiXXXer 12 Φεβρουαρίου 2009 στις 12:55 μ.μ.  

oλοι οι καριοληδες μια εταιρια..

Artistz 12 Φεβρουαρίου 2009 στις 12:58 μ.μ.  

Ετσι Αθηνά όντως...και εμενα προσωπικα κανενας δεν ξέρει για το blog μου εκτος απο 1 άτομο...Εμενα ο κυριος σκοπος μου και το βλέπεις, και το βλεπω οτι το κανεις και εσυ, ειναι οπως το πες η αφυπνιση και η επαγρυπνιση της συνειδησης..αν εκανα αυτη τη τοποθετηση θα το ξαναπω και πιστευω οτι θα το καταλαβεις..δεν τους κρινω σαν ανθρωπους για αυτα που λενε αλλά προσπαθω να μπω στη ψυχολογια τους και εν δυναμει αν μπορώ,να τους αλλάξω αυτό που νιωθουν..και χαιρομαι που σε πολλους απο αυτους τα καταφερα οταν μιλησα μαζι τους..καιτο ιδιο ισχυει και για μενα..κα ιεγω εχω παρει βοηθεια εδω μεσα..αυτο παντως που ειναι το πιο σοβαρο απο οσα ειπες και ειναι ενα πολυ μεγαλο προβλημα δυστηχως την σημερον ημερα ειναι η ελλειψη διαπροσωπικων σχεσεων.και εγω ειχα διαστηματα που ημουν μονος μου και εψαχνα απεγνωσμενα να βρω ανθρωπους να μιλησω..και οχι για μια ή 2 μερες..μιλαμε για μηνες..και ειναι και αυτο που λες πολυ σημαντικο..οτι η εποχη μας ειναι ακαταλλληλη για αποκτηση φιλων και ανθρωπων που θα νοιαζονται για σενα..ξερεις τι πιστευω?ολα ξεκινανε απο μεσα μας..το παν ειναι να δειξουμε στον ευατο μας οτι ακομα και στα δυσκολα μπορει να έχει τα στεγανα να τα αντιμετωπισει..πολλες φορες παιφτουμε σε ληθαργο(..εκει παιρνω πιστοποιηση),και καταλαβα οτι χαλαγα τον ευατο μου και του έβαζα τοσα πολλα προβληματα να λύσει που και να ηθελε δε μπορουσε..σε αυτή τη γενοκτονα λοιπόν εποχη ας ορθωσουμε αναστημα με πυγμη,με αγαπή για τη παρτη μας(..ακομα και στα λαθη μας),με φωνη και πανω απο ολα με συνειδηση για οτι γινεται.
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΘΗΝΑ

Ιμμαήλ 12 Φεβρουαρίου 2009 στις 1:31 μ.μ.  

Καλημέρα φίλε μου!
σε ευχαριστώ ολόψυχα για το ευχετήριο πεταλάκι που άφησες στο κυψελάκι μου και σου ζητώ συγνώμη που δεν φρόντισα να σου αφήσω νωρίτερα μια μελοπατούσα στο blogάκι σου. Δυστυχώς ο χρόνος ήταν περιορισμένος και έπρεπε να αφιερωθεί στην δουλειά. Ελπίζω να τα καταφέρω και να γίνω πιο συνεπής! :)
το χειρότερο πράγμα για έναν άνθρωπο ,ένα έμβιο και λογικό ον, είναι να βαλτώσει ψυχικά, να ικανοποιείται με το λίγο και το μέτριο. σε προηγούμενη ανάρτηση έχω γράψει ότι έχουμε συνηθίσει πια την εξαθλίωση, την θεωρούμε κάτι φυσικό και αυτό είναι ενδεικτικό του πόσο χαμηλά έχουμε πέσει.
και είναι άσχημο να μην έχουμε το δικό μας φως, το μέλι ΄στην ψυχή να μην είναι ζεστό αλλά να ζητάμε άλλον να μας φωτίσει και να μας ζεστάνει. η επιβεβαίωση έρχεται πρώτα μέσα μας και μετά την ψάχνουμε στα μάτια αυτών που αγαπάμε.
καλημέρα και πάλι κ Artistz, μέρα ακύμαντη και ήρεμη. καλώς σε βρήκα!

υγ: με τον αλεξάκο δεν κάνω πια παρέα.του κρατάω κακία για κάτι τακουνάκια που μου βούτηξε

Artistz 12 Φεβρουαρίου 2009 στις 1:54 μ.μ.  

Καλως την..δε πειραζει βρε που δεν ειχες ερθει..εντωμεταξυ οταν ειχα μπει στο blog σου δεν ειχα βρει καταλογο να γινω αναγνωστης σου και οταν σου αφησα το μηνυμα μετα απο λιγο κολλησε το ομορφο pc μου με αποτελεσμα να μη θυμαμαι την ονομασια του blog σου και να το ψαχνω για αρκετες ωρες..ευτυχως εστειλες και σε ξαναβρηκα..καλα του κανεις του κακού αλέξη..και λιγα μη σου πω του κανεις..χαιρομαι που ηρθες..θα τα πουμε εν καιρο καλυτερα..
φιλια πολλα

mnisikakos 15 Φεβρουαρίου 2009 στις 6:15 μ.μ.  

loipon Artistz syxna leme egw k esy kai oloi gia "to systhma"..pisteuw loipon pws oloi emeis eimaste to systhma! kai thewrw pws prepei na allaxume mesa mas gia na allaxume "to systhma"...oloi autoi pou milun gia "to systhma" einai ekeinoi pou vazun meso gia na mpoune sto dhmosio, einai autoi pou bazun visma gia to strato, einai autoi pou mpainun mporsta mu enw perimenw kai mu pernun to taxi!! vlepw ypokrisia pantu kai tipote allo kai bazw prwto ton eauto mu..o ellhnas einai to apisteuto xaos kai otan paei sto exwteriko thelei na to paixei kai kyrios (tromara tu!)..[nomizw oti edwsa mia maurh nota sto blog su...sorry...kakies synhtheies].

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

ΕΒΑΛΑΝ ΚΡΥΦΗ ΚΑΜΕΡΑ...

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP