Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ..ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ




Καταρχήν να ευχαριστήσω τα παιδιά για τα σχόλια τους στην προηγούμενη ανάρτηση.

Μάγια μου (buzzer 77) σε ευχαριστώ για τη γνώμη σου και για ότι είπες..δεν έχω να πρόσθεσω κάτι περισσότερο,γιατί αν το κάνω θα ΄βγάλω πραγματικά δηλητήριο για όλους αυτούς.



Μιχάλη φίλε μου θα μάθεις..όπως θα μάθω και εγώ..με ανοιχτά τα αυτιά είμαστε και περιμένουμε σαν υπάκουα στρατιωτάκια το μάθημα μας..τι να πεις φίλε μου;τι να πεις;

Να σαι καλά για το πέρασμα σου(..τι καμένα παιχνίδια είναι αυτά ρε συ στη σελίδα σου..;..πω πω..και δεν ασχολουμε με αυτά και ξαφνικά ειδικά με το ένα κόλλησα άσχημα..)



Mnisikake το τραγούδι όπως ξέρεις είναι για το προηγούμενο αρχιεπίσκοπο ο οποίος μας άφησε νωρίς..για αυτόν κολλάει πολύ..να μη πω οτι καλύτερα δεν μπορούσε να τα γράψει ο αγγελάκας..για τον καινούργιο(Ιερώνυμο) εννοείται πως ο άνθρωπος ουδεμία σχέση έχει με τον προκάτοχο του.είναι εμφανής η διαφορά..ο ένας είναι Ανθρωπος(..βλέπε Ιερώνυμος) και ο άλλος ήταν παλιά-νθρωπος(..αντε μη του πω και άλλα τώρα)...

..Κάτα τα άλλα χαθήκαμε..δική μου η ευθύνη και το αναγνωρίζω..και μέγαλη κιόλας!δεν δικαιολογούμε γιατί δεν υπάρχει δικαιολογία..έτσι απλά!



Για τη σημερινή απεργία δεν θέλω να πω κάτι..είναι δικαίωμα και υποχρέωση να απεργείς..όπως δικαιώμα είναι για αυτούς να δουλεύεις, έτσι και για τον εργαζόμενο είναι δικαίωμα να απεργήσει και να απαιτήσει ότι του αναλογεί...σίγουρα συλλογικά κατακτιούνται δικαιώματα και ότι μας αξίζει-αλλά καλό είναι να έχουμε και μυαλό και κρίση σε μερικά πράγματα..



Καλό είναι να απεργούν και να απαιτούν όλοι..όλα τα στρώματα..αλλά τρελαίνομαι να βλέπω και να ακούω να ζητάνε αλλυλεγύη(..και ειδικά απο χαμηλώτερα κοινωνικά στρώματα) φορείς και συλλογικότητες του δημοσίου,που όλα αυτά τα χρόνια ΑΠΕΧΟΥΝ προκλητικά μπορώ να πω, σε κάθε μορφή πάλης όλων των άλλων εργαζόμενων και όχι μόνο..



Είμαι της άποψης ότι ΑΝ ένα κομμάτι του εργατικού δυναμικού είναι υγειές στο τρόπο εργασίας αλλα και στα δικαιώματα που του παρέχονται,πρέπει να ναι το πρώτο που θα πρέπει να απαιτήσει υγεία και για το υπόλοιπο εργατικό δυναμικό και ειδικότερα στα κατώτερα στρώματα(..και όταν εννοώ να απαιτήσει ,εννοώ όταν απεργούν να είναι δίπλα τους και όχι να λένε ''εμείς είμαστε καλά τι να απεργήσουμε''..Εαν είσαι ΕΣΥ υγιής ΘΕΣ και ΠΡΕΠΕΙ να είναι και ο δίπλα σου υγιής..



Για να γίνει αυτό στη χώρα μας πρέπει να υπάρξει απίστευτη προσπάθεια και συντονισμός πολλών συλλογικοτήτων ώστε να προσπαθήσουν να περάσουν ένα τέτοιο μύνημα..και μίλαμε βέβαια μέσα απο τα συνδικάτα.

Τα συνδικάτα τα οποία έχουν φτάσει σε σημείο πλήρης ανυπαρξίας για όλο τον εργατικό κόσμο.

Η ΓΣΕΕ χαιδεύει τον Γιώργακη χρόνια τώρα και όπως ήταν λογικό απολαμβάνει προνομιακής μεταχείρισης πλέον στη διακυβέρνηση των σοσιαλιστών..(η λέξη αλλυλεγύη δεν υπάρχει)



Το ΠΑ.ΜΕ. αποτελούμενο κατά κύριο λόγο(..σχεδόν στο 100%) απο μέλη του Κ.Κ.Ε εξυπηρετεί πλήρως τους σκοπους του Περισσού..(..αλλυλεγύη υπάρχει μόνο μεταξύ των συντρόφων εργαζόμενων..όλοι οι άλλοι πρέπει πρώτα να μπουν στα μητρώα του ΠΑ.ΜΕ για να αποκτήσουν δικαίωμα στην αλλυλεγύη)



Και όλα τα άλλα συνδικάτα όλο κάπου κλείνουν..το ένα εδώ το άλλο εκεί..κάτι πιο άμεσο-κάτι πιο δυναμικό δεν παίζει..και σαφώς εδώ η ευθύνη βαραίνει τους εργαζομενους(..μεταξύ αυτών και εγώ βέβαια-μη βγάζουμε τη σκούφια μας απ΄εξω)που δεν απαιτούν και δεν προσπαθούν για τη δημιουργία ένος πιο άμεσου φορέα συνδικαλισμού των εργαζόμενων..με καμία ταμπέλα απο πάνω και χωρίς κομματικές αποχρώσεις..ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ..

Υπήρξαν παιδιά και συλλογικότητες(..και υπάρχουν βέβαια) που ήδη έχουν κινήσει τις διαδικασίες για δημιουργία πολυμορφικού μετώπου στο χώρο εργασίας..

Πριν λίγο καιρό στο χώρο του Πολυτεχνείου είχε γίνει συνέλευση για τη δημιουργία μίας τέτοιας προσπάθειας..λόγω μη παρουσίας μου στη συνέλευση δεν πληροφορήθηκα για τα αποτελέσματα και για τη κίνηση αυτή..όποιος τυχόν γνωρίζει ας πει τι δεδομένα υπάρχουν..



Αυτα εν ολιγοίς για τα εργασιακά θέματα..συμφωνώ οτι χρειάζεται να υπάρχει συνδικαλιστικό όργανο σε κάθε τομέα εργασίας..και πάνω απο όλα να μην έχει ταμπέλα απο πάνω..ο εργάζομενος δεν είναι ταμπέλα-ο εργαζόμενος έχει δικαιώματα και αυτά κανένα κόμμα δεν θα του διαφυλάξει σύμφωνα με τα κομματικά του οφέλη..θα τα διαφυλάξει ΑΥΤΟΣ μαζί με τους συναδέλφους του..ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ..

Οσό θα υπάρχουν νταβάδες απο πάνω και θα χρησιμοποιούν το κοσμο για μικροπολιτικά οφέλη εγώ δεν θα τους στηρίξω..''και πως ρε αντώνη θα αλλάξει η ρότα;με αυτό το τρόπο τίποτα δεν γίνεται..''..και απαντάω..

ΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ..ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΥ..ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΩ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ;..FOLLOW ME ΛΟΙΠΟΝ..

22/09
' 'Δεντρί που δε σου μέλλεται να φας απ'τον καρπό ντου μην κοιμηθείς στον ίσκιο ντου και πάρεις τον καημό ντου..''**
Τη θυμάσαι τη μαντινάδα;
Ισως φαντάζει πιο αληθινή απο ποτέ διαβάζωντας τη ξανά και ξανά..βέβαια το εκπληκτικό αυτής της μαντινάδας είναι οι ερμηνείες που μπορείς να της δώσεις..πολλές και εξίσου αληθινές όλες..βέβαια ένας κρητικός λένε θα τη πιάσει με τη μία και θα της δώσει την ερμηνεία που τις αξίζει..εμείς οι μη κρητικοί το ψάχνουμε!

**..Να με συμπαθα ο κρητικός μαντιναδολόγος που δεν θυμάμαι το όνομα του να το γράψω..



Συνεχίζουμε...




''Μακάρι η ζωή να ήταν μια ταινία που εκεί φαίνεται ξεκάθαρα ο καλός από τον κακό, ο χαρούμενος από τον λυπημένο''



Υπήρξα κακός λοιπόν(λυπημένος όχι)..για αυτό η ζωή φροντίζει να μου δίνει τις απαντήσεις όμορφα και ωραία..χωρίς αντίο!το αντίο δε το λες..το αντίο όπως πρέπει και ΕΙΝΑΙ, δε το λες ποτέ..ποτέ όμως..γιατί τα όμορφα δεν έχουν τη λέξη τέλος μέσα τους..μένουν χαραγμένα για να σου δείχνουν και να σου θυμίζουν τα όμορφα πράγματα που σου παρουσιάζονται...

Μία μικρή παρένθεση......

(''Ημερομηνία λήξης''=..για όσους έχουν ταβάνι στην ομορφιά καλώς να το λένε και να το δέχονται στη ζωή τους..)


Συνεχίζω...

περνώντας κάποιους στίχους απο το βιβλίο ''στιγμές με τη ποκοπίκο''(..όπως και οι προηγούμενοι απο πάνω).
Κάποτε με ρώτησε ένας «κύριος» τι θέλω να κάνω στην ζωή μου. Και του είπα ΤΑ ΠΑΝΤΑ
Η απάντηση για μένα μου φάνηκε κακόβουλη και με πολύ μένος. Μου είπε λοιπόν ότι είμαι άπληστο πλάσμα με πολύ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μου. Πίστευε ότι ο κάθε ένας έχει συγκεκριμένα πράγματα να κάνει. Ενα επίπεδο να φτάσει σαν άνθρωπος και εμπειρίες και αυτό ήταν όλο. Οταν του εξήγησα ότι εγώ θέλω να φτάσω ένα σκαλί παραπάνω από αυτό που βλέπω σε μένα με είπε ψωροφαντασμένη. Εκείνη την στιγμή όχι απλά νευρίασα, έκλαιγα από τα νεύρα μου πώς τολμούσε να περιορίζει τους στόχους τα θέλω και τα όνειρα κάποιου. Πως τολμούσε να αποκαρδιώνει ένα κορίτσι 20 ετών επειδή ο ίδιος ήταν περιορισμένων ικανοτήτων και ονείρων.Τώρα πια γελάω και χαίρομαι που δεν τον άκουσα.



Ο ήρωας του βιβλίου καλά τα λέει..ΤΑ ΠΑΝΤΑ..Χαίρομαι να γνωρίζω τέτοιους ανθρώπους-χαιρόμαι που υπάρχουν τέτοια μυαλά που σκέφτονται έτσι..ίσως γιατί και εγώ τα ΘΕΛΩ ΟΛΑ...χαίρομαι ακόμα πιο πολύ να τους βλέπω να προσπάθουν(...οπώς δειλά δειλά προσπαθώ και εγω)..γιατί στη τελική αν δεν προσπαθήσεις ποτε δεν θα δεις αυτή τη λέξη να ξημερώνει μέσα σου..μπράβο στη κοπέλα του βιβλίου(..που περιέχει αληθινά γεγονότα) και σε όποιον δεν ακούει τέτοιους ανθρώπους..διπλή χαρά έχω γνωρίζωντας τέτοιους ανθρώπους..που πάνε κόντρα στο ρεύμα..Ακόμα όμως πιο άσχημα νιώθω όταν όλα αυτά παραμένουν λόγια..λόγια απλά για να ειπώθουν...


Ένα πράγμα με έκανε πάντα να ξενερώνω σε ότι έχει να κάνει σε μία σχέση..να υποκρίνεσαι κάτι άλλο για να κερδίσεις αυτό που θες..''κάνε αυτό να τσιτώσει σου λέω..''..''παίξτο σκληρός μη είσαι αισθηματίας..σκληρούς θέλουν οι γυναίκες/ή οι αντρες''..τα λεγόμενα παιχνίδια κοινώς..
Έγραφα και γράφω στα παλιά μου τα παπούτσια αυτές/αυτούς που θέλαν να ακούσουν κάτι ψέυτικο..αυτούς που τσιτώνουν και την βλέπου αλλιώς..

..πλαταινεις αντώνη...τελείωνε λέμε...

Πάντα σε ένα τέλος η μαγκιά είναι να κρατάς αυτο που σε ομορφαίνει..γιατί να κρατήσω τα άσχημα;..και ας πληγώθηκες μάγκα μου-και ας άκουσες λόγια που τώρα τα βλέπεις να πάνε στράφη,τι λόγο έχεις να τα σκέφτεσαι όλα αυτα;σε πάνε μπροστά;
Κράτα μάγκα μου την εικόνα ομορφιάς που είχες μέσα σου..ξέχνα τα άλλα..και ας σου είπαν ψέματα-και ας είπαν άλλα..ΜΗ ΜΑΣΑΣ..Η ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ...ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ..ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ Η ΖΩΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ...ΜΕ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΥΠΕΣ..

Και ας σου φαίνεται δύσκολο στη πράξη...το θέμα δεν είναι να ΜΗ κοιτάς πίσω σου..το θέμα είναι να κοιτάς πίσω σου και να αντικρύζεις την ομορφιά που άφησες και πήρες..πως θα προχωρήσεις χωρίς να έχεις ομορφιά μέσα σου;..κανε τη λύπη και το πόνο ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ και τότε θα δεις πως η λέξη FOLLOW ME δεν είναι ουτοπία..είναι απλά πραγματικότητα που περιμένει εσένα να τη ανακαλύψεις..
Έμαθα και εκτίμησα και κάτι άλλο το τελευταίο καιρό..πως η σιγουριά και η ασφάλεια είναι ότι χειρότερο στο δρόμο της ζωής..ο δρόμος θέλει όνειρα και πυγμή..ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ..

Μαθαίνωντας απο τα λάθη μου προχωράω..

Δεν κρατάω κακία..δεν είμαι τέτοιος...πολλοι που με διαβάζουν ξέρουν τι εννοω και σε ποιον απευθύνομαι..και πότε δεν ΚΡΥΦΤΗΚΑ..και στο τι ένιωθα και στο τι έλεγα..ούτε εσυ βέβαια..

Και για αυτό οι ευχάριστες αναμνησεις γίνονται τα επόμενα βήματα μου για αυτό που ξημερώνει και που ανυπομονώ να το ανακαλύψω..
Γράφω στα αρχίδια μου και να με συγχωρείτε, για όσους συνεχίζουν να μου βάζουν τη ταμπέλα του αθεράπευτα ρομαντικού και όλα τα άλλα που κατά καιρούς ακούω..ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ αυτοί που ΘΕΛΩ...ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΤΙ...

Ετσι λοιπόν μετά απο αυτή τη ρομαντική παρένθεση του ερωτύλου Αντώνη ας σας άφησω..

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ...
ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ...

Γεια χαρά μάγκες μου..και η λεξη ΜΗ ΜΑΣΑΣ μην τη κρατάτε στα λόγια..ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΠΡΑΞΗ..
Αλλωστε η προσπάθεια μετράει..



ΘΑ ΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΓΩ ΜΕΣ'ΣΤΟ ΟΠΛΟ ΣΟΥ ΣΦΑΙΡΑ...



Χωρίς Υ.Γ σήμερα..
μόνο ένα..απο τη Σταυρούπολη στο Κουκάκι δεν είναι άσχημα..(.χαχαχα..)..ΟΛΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ..ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ..

16 σχόλια:

Χαππυ 10 Φεβρουαρίου 2010 στις 11:09 μ.μ.  

Ποιος ποιος σε πείραξε ; Πες μου ποιος ;


(έχω χάσει επεισόδια ε; Εμ βέβαια άλλοι δουλεύουν κι άλλοι....χεχε :)

mariw 11 Φεβρουαρίου 2010 στις 8:03 π.μ.  

Φυσικά και δεν κρατάμε κακία. Όλοι οι άνθρωποι που πέρασαν από τη ζωή μας, με όποιον τρόπο και αν πέρασαν, κάτι μας έμαθαν. Δεν αναλώνουμε τον εαυτός μας με τα μικρά και άσχημα. Κρατάμε μόνο τα καλά, μαθαίνουμε από τα άσχημα, δεν μετανιώνουμε ποτέ και προχωράμε. Αν κρατάμε μόνο τα όμορφα, δεν ξέρεις καμιά φορά, μπορεί να γίνει και ο κόσμος όμορφος.
Ένα μεγάλο χαμόγελο από εμένα και μία καλημέρα.

Υ.Γ. κανένας δεν βάζει όρια στα όνειρα μας. Αν θέλουμε να κάνουμε τα πάντα θα τα κάνουμε.

Artistz 11 Φεβρουαρίου 2010 στις 9:04 π.μ.  

Ισως δεν το πέρασα εγώ καλά και όντως να φαίνεται έτσι..κανένας δεν με πείραξε..το αντίθετο έγινε..
Εγώ πείραξα και μάλιστα άσχημα.
Οταν βλέπεις κάτι όμορφο δίπλα σου να υπάρχει, δεν κάνεις επέμβαση να το κάνεις πιο όμορφο..ΕΚΤΟΣ και αν τελικά δεν ήταν όμορφο εξαρχής..τότε έχεις τα δίκια σου μάγκα μου!

Καλημέρα Χάππυ..

Α ρε Μαρία μόνο για αυτό που έγραψες καταλαβαίνω γιατί τα μεγάλα λέει πνεύματα συναντιούνται..(..είμαι και μεγάλο πνεύμα τρομάρα μου)
''Αν κρατάμε μόνο τα όμορφα, δεν ξέρεις καμιά φορά, μπορεί να γίνει και ο κόσμος όμορφος.''
ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ..
ΤΑ ΠΕΣ ΟΛΑ..

Καλημέρα Κατερίνη...καλημέρα κούκλα..καλημέρα Μαρία!

Για την υποσημείωση απλα θα προσθέσω κάτι..
Βλέπω οτι πολλοί άνθρωποι στις μέρες μας στα λόγια είναι τσακάλια..τα λένε φαρσί..στη πράξη όμως..έτσι και με αυτό..το θέμα είναι να ξέρεις ποια είναι τα όνειρα σου..εαν δε τα ξέρεις που πας;και τι αποτελεσματα περιμένεις;

Αυτά..

Καλημέρα..και οταν λεμε καλημέρα εννοούμε ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

Michalis 11 Φεβρουαρίου 2010 στις 11:43 μ.μ.  

Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερα με αυτά που λες.

Ανώνυμος 12 Φεβρουαρίου 2010 στις 7:04 π.μ.  

νεαρέ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

πάντα με ενέπνεες ρε τσακάλι
ταλεντάρα είσαι σ αυτό(και ξέρεις ότι ούτε ειrωνία ούτε μούρη σου πουλάω)..

κοίτα να δεις τώρα... είτε κακός είτε καλός το πακέτο θα το δεις πολλές φορές να έρχεται
τις χίμαιρες δεν τις πιάνουμε..ίσως μόνο με τα μάτια κλειστα τραγουδώντας...(χαχα)

το θέμα είναι πως όσο δυνατό κι αν είναι το χαστούκι...
ε απλά
ΔΕΝ ΞΕΝΕΡΩΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ!!

CIAO!

Artistz 12 Φεβρουαρίου 2010 στις 10:27 π.μ.  

Γεια σου ρε Λένα!

Το νόημα σαφώς και είναι αυτό..ΔΕΝ ΞΕΝΕΡΩΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.

Εξ'ου και κρατάμε τα όμορφα!

Βρε είσαι σίγουρη οτι εγώ σε ενέπνεα;μήπως ήταν κανένα άλλο''αιρετικό''παλικάρι;..είσαι σίγουρη;..μήπως ηταν κανένα άλλο ''tsakalman''..;..διασταύρωσε της πηγές σου σε παρακαλώ..

Να σαι καλά Λένα!

Ακουσα χθες live(..και το έψαχνα καιρό να σε πω την αλήθεια) της ''ιστορίες της γιαγιάς'' απο τους Χαίνηδες..
Το είχα βάλει και τις προάλλες εδώ στη σελίδα..άκουσε το Live στο youtube εάν δεν το έχεις ακούσει.
Έστω και τραγουδώντας να λές ''εμείς οι δυο θα κάνουμε το κόσμο παραμύθι'' είναι μαγεία.
Βέβαια η μαγεία είναι να το προσπαθήσεις και στη πράξη..

Αλλά το ξέχασα..που καιρός για προσπάθεια..χρειαζόμαστε λεφτά να σιγουρέψουμε τα γεράματα..να φτιάξουμε κανά σπιτάκι να μείνουν τα παιδάκια μας και τα εγγονάκια μας..
που καιρός για παραμύθια..τα λέμε σε λόγια να παραμυθιαζόμαστε τουλάχιστον..

Εσυ απο ότι ξέρω το παλεύεις κούκλα..και συνέχισε έτσι..άλλωστε τι έχεις να χάσεις;
..απεναντίας έχεις πιθανότητες να κερδίσεις ταξιδια παραμυθένια!

και σε όποιον μας λέει ουτοπιστές και έξω απο την πραγματικότητα του λέμε φωναχτά μονάχα ένα πράγμα:

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΑΛΑΚΑ..Η ΖΩΗ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ!

Αερικά και όμορφα.

BUTTERFLY 12 Φεβρουαρίου 2010 στις 1:09 μ.μ.  

Χειμαρρος παλι Αντωνη και απο που να σε πιασω...Σε αυτο συμφωνουμε απολυτα!

"Είμαι της άποψης ότι ΑΝ ένα κομμάτι του εργατικού δυναμικού είναι υγειές στο τρόπο εργασίας αλλα και στα δικαιώματα που του παρέχονται,πρέπει να ναι το πρώτο που θα πρέπει να απαιτήσει υγεία και για το υπόλοιπο εργατικό δυναμικό και ειδικότερα στα κατώτερα στρώματα(..και όταν εννοώ να απαιτήσει ,εννοώ όταν απεργούν να είναι δίπλα τους και όχι να λένε ''εμείς είμαστε καλά τι να απεργήσουμε''..Εαν είσαι ΕΣΥ υγιής ΘΕΣ και ΠΡΕΠΕΙ να είναι και ο δίπλα σου υγιής.."

Γι' αυτο κι εγω-ισως να μοιαζω κυνικη- δεν τους λυπαμαι, ειχαν πολλα περισσοτερα απο οσα αξιζαν και ηρθε ο καιρος να αλλαξει αυτο...

Οσον αφορα τις σχεσεις που τελειωνουν, νομιζω καθε τελος ειναι και μια αρχη...ομως ειναι δυσκολο, ειναι ενας μικρος θανατος, ισως ανοιγει πορτες στην αναγεννηση της ψυχης...
Η ουσια ειναι παντα να κρατας τα ομορφα και να μαθαινεις απο τα ασχημα. Το να κρατας μονο τα ασχημα ειναι σαν να ακυρωνεις τον ανθρωπο που ειχες διπλα σου, αλλα και τον εαυτο σου τον ιδιο. Απο την αλλη, κρατωντας τα ομορφα τιμας τις στιγμες που εζησες, αλλα και τα συναισθηματα που μοιραστηκες. Αυτη ειναι μια επιπονη διαδικασια και ισως χρειαζεται να ξεπερασεις τον εαυτο σου για να το καταφερεις, θελει συνηθως χρονο και υπομονη, αλλα σε αφηνει τελικα με μια τεραστια γλυκα και μια ζεστασια μεσα σου...

Για τα ονειρα και την ζωη, μπορω να πω ευθαρσως πως σε ζηλευω, για την μαχητικοτητα σου, τη δυναμη σου, γιατι δεν αφηνεσαι να παρασυρθεις απο το ρεαλισμο και παραμενεις αθεραπευτα ρομαντικος. Οποιος στο λεει αυτο σαν κατι προσβλητικο, μαλλον εχει χασει καθε επαφη με το παιδι μεσα του!

Φιλια καλο ΣΚ!

Michalis 12 Φεβρουαρίου 2010 στις 2:00 μ.μ.  

Άσχετη ερώτηση, αλλά Αντώνη είσαι από Κρήτη;

Artistz 12 Φεβρουαρίου 2010 στις 2:20 μ.μ.  

Μιχάλη απο Χαλκίδα είμαι και για την ώρα ζω Αθήνα..Βέβαια η Κρήτη δεν είναι απλά στη καρδιά μου αλλά κάτι πολύ παραπάνω..

Ελπίζω να τα φέρει η ζωή και να τη γνωρίσω άλλιώς και όχι μόνο απο ταξίδια..θα δούμε..όλα γίνονται!

Γεια χαρά!..Εισαι εσυ μηπως;

Artistz 12 Φεβρουαρίου 2010 στις 2:54 μ.μ.  

Γεια σου Χριστίνα..
Τα κομμάτια που έστειλες στην εξεγερμένη Happy τα έχω λίώσει..ειδικά αυτό του Καρρά μιλάμε το τραγουδώ όπου βρεθώ και όπου σταθώ.ΥΜΝΟΣ!..[..θέλω τουλάχιστον 1 μπουκάλι τεκίλα για να μπορέσω να το ακούσω (πρόσθεσε και τα σφηνάκια που θα παίξουν,μαζί με τα ξυροκάρπια και τα ψιψιψόνια...κοινώς να είμαι σε φάση αποσύνθεσης και να είμαι τόσο δα ευάλωτος στο αυτί μου..έτσι ναι..και Καρράς και Πεγκουλίνι και Πάολες και Κορίνθιανς και οτι θες.. )]..(άρχισες να με βρίζεις απο τώρα ή ήταν ιδέα μου;..χαχαχα)

Λοιπόν στο πολύ κατατοπιστικό σου σχόλιο να πω 2 πραγματάκια..(..αν καπνίζεις ανάψε τσιγάρο,βάλε ποτάκι,βάλε μουσική..οχι οχι μουσική μη βάλεις..τα συγγράματα τέχνης και κουλτούρας που αραδιάζω δεν μπορούν να διαβαστούν με ήχους απο καρρά και ονιράμα απο πίσω..εάν είναι να βάλεις κάτι άλλο, μπορείς να βάλεις μουσική υπόκρουση..ναι ναι σε αφήνω..βλεπω συνεχιζεις να διαβάζεις και να μην ακους..όταν όμως μετά απο λίγη ώρα ,την ώρα που θα κορυφώνεται το επικό μου αριστούργημα διψάσεις, και σηκώθεις να πιεις, θα χάσεις όλο το νόημα αυτού του καταπληκτικού σχολίου που σου παραθέτω..)...

Τι κάθομαι και σου λέω;..όχι τίποτα άλλο..να το διάβαζες μόνο εσύ εντάξει..έχεις συνηθίσει..ο καημένος ο άλλος ο αναγνώστης τι φταίει;(..γιατί ρε αντώνη ποιος σε διαβάζει;..)

Χριστίνα μου δεν έχω να πρόσθεσω κατι(..μην απορείς..ναι ναι καλά είμαι..)..ήσουν κατατοπιστική,συνοπτική και τα πες όλα!

Απλα να σου πω κατι και στο οποίο θα συμφωνήσεις(..νομίζω μας αξίουν συγχαρήτηρια σήμερα..δεν διαφωνούμε πουθενά..),θα συμφωνήσεις και εσυ λοιπόν..

Το να παλευεις με δυναμισμό να ονειρευεσαι και να εισαι ρομαντικός,είναι μίση χαρά εάν δεν μπορείς να το μεταδώσεις στους ανθρώπους που περυστιχίζεσαι.
Βέβαια αυτό δεν είναι πάντα πρόβλημα δίκο μου..το να μη μπορώ να το μεταδώσω..έχει να κάνει και με τη πυγμή του δίπλα.
Πυγμή υπάρχει..επικρατεί όμως και κάτι άλλο..

ΦΟΒΟΣ..ΦΟΒΟΣ Χριστίνα..και δυστηχώς εκεί σηκώνω τα χέρια ψηλά(..όχι σαν τον μαλάκα τον Χατζηγιάννη)..εκει δεν μπορώ να κάνω κάτι στον άλλο..ή μάλλον κάτι μπορώ!
στη βράση λέει κολάει το σίδερο..

και όπως λέει και ο μεγάλος ο ΑΣΙΜΟΣ και στο οποίο στο αφιερώνω εξεραιτικά..

''Στην κοινωνία αυτή σαπίσαμε στ’ αλήθεια.. Απάνθρωποι θεσμοί μας γίνανε συνήθεια.. Παράτησέ τα όλα να ζήσουμ’ άβολα.. Οι άλλοι όπως βαδίζουν κι εμείς ανάποδα...''

Σε ευχαριστώ Χριστίνα για όλα..
για το σχόλιο σου και για ότι έγραψες..
αααα
και μη με ζηλεύεις..έχουν κακό μάτι οι οπαδοί του Χατηγιάννη(..ειδικά με τα καντήλια που του εχω κατεβάσει..)

Δεν υπαρχει κάτι να ζηλεύεις..καταλάβαινω πως το λες..
μάλλον μία μικρή ώθηση χρειάζεσαι..και την οποία θα τη βρεις στάνταρ(..είτε απο τους φίλους σου είτε απο τον άντρα σου είτε απο το παράνομο γκόμενο σου..χαχαχαχα..ελα πλάκα κάνω..)

ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΣ ΚΟΥΚΛΑ..ΟΛΑ..ΠΙΣΤΕΨΕ ΤΟ..
Και άλλες το πίστεψαν..και άλλοι..κάναν όμως ενα λάθος..
πίστεψαν και σε κάτι άλλο..
ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΑΒΑΝΙ..
Ελα μου όμως που ''οι ουρανοί ειναι δικοί μας..''

Αερικα..

Και για το θάρρος μου να σου κάνω χιουμορ πίστευω να μη κακιώνεις..φιλιά κουκλα!


Αερικά

BUTTERFLY 12 Φεβρουαρίου 2010 στις 4:01 μ.μ.  

Θα παραβλεψω το γεγονος οτι δεν σταθηκες καθολου στους στιχους των κομματιων, οτι συγκρινεις -ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ!!!- τον Καρρα και την Πεγκυ με την Παολα και τους Ονιραμα κτλ, δεν θα σταθω καν στην εμπαιχτικη σου διαθεση μονο και μονο για την ικανοποιηση του να σου ανακοινωσω οτι οση ωρα σε διαβαζω ακουω ενα ποτ πουρι -διεκρινιζω ΟΧΙ απο δικη μου επιλογη, εχουμε ενα πολυ τρεντικο αγορακι στο γραφειο που κανει προγραμμα κι εχω κοψει φλεβα με τις "εξαιρετικες" ακομα και για μενα επιλογες- απο τους συνταρακτικους στιχους:
"αγκαλιτσες και φιλακια και χαρουλες και λογια γλυκα"
"η αγαπη ειναι ελεφαντας και οπου βρει παταει"
"πως μπορεσες και εσβησες ολα τα ονειρα μου"
και το θεϊκο "νταπα ντουπα παραραμ, νταπα ντουπα παραρααααμ"!!!
Και μετα απο αυτο, σιγουρη πλεον οτι σε αποτελειωσα, μπορω να συνεχισω το σχολιασμο ακαθεκτη!

Ναι, ειναι σημαντικο να μπορεις να εμπνεεις και εστω εναν ακομα ανθρωπο να παλευει για κατι καλυτερο!
Εγω περναω φαση. Ενω μεχρι πριν λιγο ημουν πολυ μαχητικη και ονειροπολα και γουσταρα κιολας, τωρα παραμενω ονειροπολα αλλα περναω φαση απογοητευσης και αδρανειας! Λες να φταει που 30ριζω κι αρχιζω να βγαζω τον πρωτο φρονιμητη; Λες να φρονιμεψω; Δεν θα το αντεξω και μιλαω ειλικρινα!!!!!!!
Ωθηση λες ε;;; Τι να πω, μπορει! Το ελπιζω...

Καλε δεν σε παρεξηγω, ακου εκει!
Αμα χασουμε και το χιουμορ μας, τη βαψαμε!
Αντε, καλο τριημερο, να περασεις τελεια και καλη δυναμη για οσα επονται!

BUTTERFLY 12 Φεβρουαρίου 2010 στις 4:04 μ.μ.  

ΑΑΑ! Και δεν ειμαι οπαδος του Χατζηγιαννη η οποιου αλλου, απλως μου αρεσουν...
Πολυ γελιο εριξα με το σχολιο σου, αλλα οχι να μας πεις οτι θα σε ματιασουμε κιολας!!!
ΧΑ!

Και ναι καπνιζω, αλλα γαμωτο λογω κρισης ασθματος δεν μπορω να καπνισω κλαψ, σνιφ, λυγμ!

Πεταλουδισια φιλια παραπονεμενα!

She 15 Φεβρουαρίου 2010 στις 7:17 μ.μ.  

"Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς..."

ακριβώς αυτό!

Όταν αυτό γίνει η κινητήριος δύναμή μας τότε σίγουρα μποροεύμε να κατακτήσουμε τα πάντα!

Φιλιά!

She 15 Φεβρουαρίου 2010 στις 7:18 μ.μ.  

*μπορούμε

(χμ...πόσο γρήγορα διορθώνω τα λάθη μου...!)

;-)

Artistz 17 Φεβρουαρίου 2010 στις 3:05 μ.μ.  

Αργησα αλλα απαντω..ευχαριστω για τα σχολια σας και τις δύο..


Χριστινα με μάτιασες σου λέω..

Ο τρεντάκος βλεπω ωραία ακουσματα εχει..
..''η αγαπη ειναι ελεφαντας..''ακουστε κομματι παιδιά..οχι ακούστε..

χριστινα γιατι κούκλα μου πήρες αυτό το δρόμο;

Αερικα ομορφα και δυνατα..

Αντώνης

BUTTERFLY 17 Φεβρουαρίου 2010 στις 5:24 μ.μ.  

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑ!!!!!

Τι ετσι θα με ξεπεταξεις; Ουτε ενα σεντονακι τοσο δα;; Αααα, καταλαβα! Σε αφησα αφωνο με τις μουσικες επιλογες!
Αλλα δεν με διαβαζεις...αφου ειπα ΔΕΝ ηταν δικες μου οι επιλογες! Ειπαμε, ειμαι του λαϊκου, ουχι του εμετικου ντε...

Καλη σαρακοστη Αντωνη!!!

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

ΕΒΑΛΑΝ ΚΡΥΦΗ ΚΑΜΕΡΑ...

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP