Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

I AM YOUR PASSENGER

Κυριακή βράδυ(ξημερώματα για την ακρίβεια) σε γνωστό rock-heavy μαγαζί..
Την ώρα που οι πίστες παίρναν φωτια..που τα τσιφτετέλια δίναν και παίρναν..γιατί ο έλληνας όπως μαθαμε απο το νηπιαγωγείο θέλει το μπουζουκάκι του και τη πίστα του να ξεδώσει..όλα τα άλλα ακούσματα είναι είτε θόρυβος,είτε κουλτουριάρικα,είτε πεθαμενατζίδικα..

Τέτοιες μέρες όπως λένε όλοι πρέπει να ξεδώσουμε..αποκριές βρε έχουμε θα ακους αυτά;
Πριν καταφθάσω στο μαγάζι που ήθελα ήμουνα με μία καταπληκτική παρέα σε ενα απο αυτά τα μαγαζιά που δυστηχώς δεν μπορώ..το ξέρουν τα παιδιά που ήταν εκεί πως δεν προσβάλω τις επιλογές τους,ούτε εννοώ οτι τους κάνω χάρη που πήγα..
Σε μία παρέα όλα τα γούστα υπάρχουν..κάθε φορά που τα επισκέπτομαι καταλαβαίνω πόσο πολύ αγαπάω τη μουσική που μου αρέσει..

Καπου εκεί στις 5 λοιπόν με 20 άτομα όλα και όλα μέσα(..οι άλλοι καρναβαλιζόντουσαν στα μαγαζιά που πρέπει..)και μπαίνει το τραγούδι αυτό..
Χρόνια είχα να πορωθώ και να τα σπάσω τόσο πολύ με τραγούδι..εκαντοντάδες τραγούδια μου αρέσουν..εγώ μιλάω για τραγούδι που θα σου πάρει τα μυαλά...που θα σε απογειώσει..

Θυμάμαι πως ένιωσα στο πρώτο άκουσμα του smells like team spirit..απορώ που κάποιοι μιλάνε για ξεπερασμένο κομμάτι..λες και υπάρχουν πολλοί που μπορούν να παίξουν όπως οι nirvana..




anyway...

Έίχα χρόνια λοιπόν να αισθανθώ κάτι τόσο μεγάλο για ένα τραγούδι..
Αυτή την εικόνα 5 το πρωί να χορευούμε(..άλλοι το λέτε χτύπημα) 20 άτομα για το passenger δεν θα το ξεχάσω..

Χωρις πολλά πολλά αυτή τη φορά...στην επομένη θα πούμε πολλά(..ναι εσένα περιμένουν πάνω απο το pc αντώνη πότε θα γράψεις..να μη σου πω δεν κοιμούνται μερικοί κιόλας..πότε θα γράψεις παρακαλάνε..ηρεμήστε τέκνα μου..ηρεμήστε..αντε τα παίξε το αερικό..εσύ παλικάρι μου τα χεις παίξει τελείως..)

ΜΕ ΤΡΕΛΑ ΛΟΙΠΟΝ...ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΤΕΡΜΑ...ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΣΚΛΗΡΟ ΗΧΟ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΤΕ..ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΣΤΑΝΤΑΡ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΑΠΛΑ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΑΠΛΟ..ΞΑΝΑΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ..

Ελα ρε Meynard παλικάρι μου..τι άλλο θα κάνεις θεότρελε...

3.50..και δώστου όλοι..ΠΑΡΑΝΟΙΑ..





Roll the window down
This cool night air is curious
Let the whole world look in
Who cares who sees anything?
I'm your passenger
I'm your passenger

18 σχόλια:

Φοίβη 17 Φεβρουαρίου 2010 στις 6:19 μ.μ.  

λαδόκολλα Τσάκαλε....



magdalena

HappyHour 18 Φεβρουαρίου 2010 στις 2:28 π.μ.  

Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχααααααααα

(...ήμουν σίγουρη...)

Δωράκι

http://www.youtube.com/watch?v=scuj81N1iyE

BUTTERFLY 18 Φεβρουαρίου 2010 στις 11:29 π.μ.  

Καλημερα!
Ομολογω οτι το δευτερο τραγουδι δεν το ηξερα, αλλα μου αρεσε τωρα που το ακουσα.
Οσο για το πρωτο, δεν νομιζω να υπαρχει καποιος που δεν το εχει ακουσει εστω μια φορα στη ζωη του! Τελειο κομματι!
Και τωρα, ασε το γνωστο σου παραληρημα για τη μουσικη και τη διασκεδαση κτλ, γιατι δεν μας ειπες το σημαντικοτερο! Τι ντυθηκες;

Artistz 18 Φεβρουαρίου 2010 στις 12:21 μ.μ.  

Magdalenia εννοειται..

happy για το κομμάτι τι να πω..;
ΕΠΟΣ..Ολο το άλμπουμ είναι εκπληκτικό..συγχαρητηρια για την επιλογή.
Αλήθεια ντύθηκες τις απόκριες;
και αν ναι τι;

μπαιιι


Χριστίνα τι να κάνω;
να ντυθώ;
μα και τώρα καρνάβαλος είμαι τι να ντυθώ;..τώρα είναι που χαιρομαι γιατί όλοι μοιάζουν σαν εμενα που ντύνονται..ελα πλάκα κάνω..
δεν ντύθηκα τίποτα που λες..

εσυ για πες μας χρίστινα εκει στη πέγκυ που ξημεροβραδιάζεσαι τι ντύθηκες;
πήγες σάκη τωρα τις απόκριες ή την έκανες για κανά βέρτη;
πες πες..αντε ρε χριστινα με το τσιγκέλι στα βγάζουμε..

φιλιά αερικά..

καλά άκουσα το απίστευτο χθες στο ραδιοφωνο..
ας περάσουμε λέει ο βλάκας ο ομιλητής στο καταπληκτικό κομμάτι του Βασίλη Καρρά τη Πριιγκηπέσσα!!!!!!!!!

Το ραδιοφωνακι αποχεραίτησε τα εγκόσμια..ακου εκεί του Καρρά..

Πέτρα σηκώνεις Μάλαμας λέει απο κάτω..και εκεί στο ραδιόφωνο το παίζουν και ραδιοφωνικοι παραγωγοί..

ελα πες μας τι ντυθηκες χριστινα..

HappyHour 18 Φεβρουαρίου 2010 στις 1:32 μ.μ.  

Έλα ρε συ τελικά δεν είχες ντυθεί τίποτα ; Κι εγώ που νόμιζα... Κοίτα να δεις που δεν φαινόταν !

(...μμμ να μάθεις !)

Artistz 18 Φεβρουαρίου 2010 στις 2:04 μ.μ.  

μήτσο δεν θα πέσω στο επίπεδο σου...
μήτσο είπα;
ωχ συγνώμη βρε happy μου σε μπέρδεψα με ενα κλόουν που ήταν σε ενα μαγαζί τη κυριακή..

η εκδίκηση είναι ενα πιάτο που τρώγεται κρύο..

και σαν αερικό το προσφέρω απλόχερα..
φιλιά happy happy happy happy hoooouurrrrr!!!!!!

HappyHour 18 Φεβρουαρίου 2010 στις 2:35 μ.μ.  

Μήτσος κλόουν, κάτι δεν μου πάει.

Α και το συγγνώμη με 2 γ γράφεται πεπόνιιιιιιι !

(έννοια και θα το φας και θα ΄ναι και κρύο! αχαχαχαχαχαχαχα)

Ναι ναι και τα δικά μου φιλιάααα

Artistz 18 Φεβρουαρίου 2010 στις 3:57 μ.μ.  

πάει δε πάει ο αντώνης στη happy έτσι θα μιλάει..

έπρεπε να ντυθεις δασκάλα..σου πάει..

βλπεω τα σχόλια σου σήμερα δεν πιάνουν στόχο..μήπως σου τέλειωσαν τα καψούλια απο τη κυριακή και δεν έχεις το σωστό όπλο;

πω πω..μιλάμε για διασυρμό παιδιά!

αερικα φιλιά στη hapy hapy hour...

Υ.Γ. Το hapy πεπόνι γράφεται με δύο p..(προπόνηση κάνω να δω πως είναι να μιλάς σαν πεπόνι..)

Αερικό πέρασμα...

HappyHour 18 Φεβρουαρίου 2010 στις 4:01 μ.μ.  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
HappyHour 18 Φεβρουαρίου 2010 στις 4:03 μ.μ.  

Τι τη θες την προπονηση καλό μου αφού είσαι πρωταθλητής πεπόνι !!!

(Τα καψούλια μπορεί να τελειώσουν αλλά έχω κι άλλα όπλα...)

Katerina 18 Φεβρουαρίου 2010 στις 10:37 μ.μ.  

κάτι μου χρωστάς,,,,,,, σνιφ

BUTTERFLY 19 Φεβρουαρίου 2010 στις 9:44 π.μ.  

Καλημερα!
Οχι μονο δεν ντυθηκα Αντωνη μου, αλλα ημουν και αρρωστουλα και μετα κολλησα και το ετερον ημισυ οποτε απο την περασμενη Τεταρτη εως και την Κυριακη ημασταν ωχ ο ενας βαχ ο αλλος! Οποτε...τιποτα...Και τωρα σκεφτομαι οτι δεν εχω ντυθει κατι εδω και χρονια και θελω να καρναβαλιστω ρε παιδι μου, αλλα δεν μου καθεται!!!!Αν παντως ντυνομουν, ε τι αλλο, εννοειται Πεταλουδα θα ντυνομουν ντε!!!

Καλα αυτο που λες για τον Καρρα δεν μου κανει εντυπωση. Το συγκεκριμενο τραγουδι βεβαια, το λατρευω, ο Μαλαμας μου αρεσει παρα πολυ, αλλα...μη με κραξεις τωρα, νομιζω πως ενω ο Μαλαμας το λεει εξαιρετικα, ο Καρρας του εβαλε ψυχη! Ασχετο αυτο...αυτο που ηθελα να πω, ειναι οτι οταν ο Σφακιανακης ειχε βγαλει το Ενθυμιο με τις διασκευες, ακουσα ΤΑ κουλα! Εγω ακουγα πολυ απο μικρη Διονυσιου, Καζαντζιδη, Νταλαρα κτλ και στο σχολειο μου λεγανε "μα καλα τι ακους;ελεος!" χωρις απο ο,τι αποδειχθηκε να ξερουν για ποιο πραγμα μιλανε, γιατι οταν ειπε ο Σφακιανακης το "ακου βρε φιλε" η "αλανα" κτλ, ερχονταν ολοι και μου λεγανε, ακουσες τα καινουργια του Νοτη; Στοϊνγκ!!!! Κεραμυδα!!! Και πολλα ακομα τετοια...Τεσπα...

Οσον αφορα την Πεγκυ...αστα Αντουαν! Οπως ξερεις, ειμαστε σε κριση, οποτε δεν εχω παει. Βεβαια, με πηρε η κοπελα τηλεφωνο...Τοσα λεφτα σε λουλουδια μου λεει εχεις ριξει στο μαγαζι, ελα και θα ο,τι παρεις δικα μου, μου ελειψες βρε, ασε που χωρις εσενα το μαγαζι δεν ειναι ιδιο! Μ' αγαπαει το παλιοκοριτσο!
Καταλαβαινεις ομως Αντωνη μου, δεν ηταν δυνατο να το δεχτω...δεν το επιτρεπει η θεση μου..
Χαχχαχαχαχα!
Φιλια Πεταλουδισια!

mnisikakos 20 Φεβρουαρίου 2010 στις 5:42 μ.μ.  

προσωπικά μέχρι τις 5,30 χόρευα στη γνωστή ντίσκο στισ τζιτζιφιές!! όσο για τα κομμάτια ανήκουν στην κατηγορία R.E.M -loosing my religion, Granberries - Zombie, Deep Purple - smoke on the water, Rolling Stones -Stisfaction κλπ κλπ, δηλαδή εαν τα ξανακούσω ακόμη μια φορά θα κάνω εμετό!!! ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΡΕΕΕ~~~ :D

Artistz 21 Φεβρουαρίου 2010 στις 9:28 μ.μ.  

Εννοειται οτι έχουν βγάλει και άλλα κομμάτι mnisikake..και εννοειται οτι υπάρχουν και καλύτερα τραγουδια..απλα΄υπάρχουν και άλλοι λογοί για μένα που αυτά τα τραγουδια με έκαναν να τα γουστάρω τόσο πολύ..

Το passenger πάντως δεν είναι απο τα κομματια που μπορείς να το πεις hitaki..οπως το smells που όντως είναι hitaki και ταυτοχρονα βέβαια κομματάρα..
thanks για το σχόλιο..εγω συνεχίζω να μαι τραγικος και να μην εχω περασει απο το πανεμορφο χώρο σου..

Artistz 21 Φεβρουαρίου 2010 στις 9:33 μ.μ.  

κατερίνα θα το εχεις..πολύ σύντομα!
φιλιά πολλά!

Αγαπητή Χριστίνα..Αγαπητή πεταλούδα,καλή μου butterfly...

ναι..ναι..τα κατάφερες!
κατάφερες να με ρίξεις απο τη καρέκλα..
θες να με κάνεις να παίρνω χάπια δε εξηγιέται αλλιώς..
Θες να ξεκινησω ναρκωτικά δεν εξηγιέται αλλιώς..

ακου εκει το γαιδούρι που γκαρίζει(..λέγε με Καρράς) οτι έδωσε ψυχή στη πρηγκιπέσσα..
Δε στο λεω με κακία βρε Χριστίνα μου αλλα αυτο το αρκούδι(..Καρράς)κυριολεκτικά βέλαζε δεν τραγουδούσε..
Τη πρωτη φορά που το άκουσα κανονικά θα έπρεπε να γελάω ΑΛΛΑ δυστηχώς έκλαιγα απο τη κατάντια που έδωσε στο κομμάτι..
η πριγκιπέσσα δεν είναι για αναστεναγμούς και αναφιλήτα που έκανε ο αρκουδόβλακας,αλλα για αυτό που νιώθεις ακούγωντας το απο το Σωκράτη.
Γενικοτερα δε τα παω καλα με τις διασκευες..μου αρεσουν βεβαια αρκετες αλλα θελω να το ακουω στην original μορφη του..
τελοσπαντον..

Τωρα που εγραψα λίγο σαν να επανερχομαι απο το σοκ που επαθα...

Οσο για τη Πεγκυ βρε χριστινα γιατι τη στεναχωρεις τη κοπελα;
ε;
εχεις και εσυ τα δίκια σου δε λεω..ειναι η θεση σου τετοια που δεν μπορεις να υποκυπτεις με τη μία..αλλα απο την αλλη ρε γαμώτο σκέψου τη Πεγκυ να κλαίει στη πίστα που λείπεις..εδώ έμαθα οτι κόντεψε να σταματησει το Live ψιθυριζωντας ''φερτε μου τη χριστινα''.
Αχχχ...πρεπει και εσυ να πονεσες με αυτη σου την απόφαση..

Την επόμενη φορά θα με πάρεις μαζι σου στη Πεγκυ..θέλω να πεταξω λουλούδια να χόρεψω πάνω στο τραπέζι..να πάρω αυτόγραφο..και άλλα πολλά..θα με πάρεις ε;..φρόντισε χρίστινα!

Φιλιά πολλά!

BUTTERFLY 22 Φεβρουαρίου 2010 στις 12:43 μ.μ.  

Βρε Αντωνη! Γιατι με στεναχωρεις; Ενταξει, ξερω δεν σου αρεσουν τα ιδια με μενα, αλλα μη βριζεις βρε παιδι μου!Στο κατω κατω, ειπαμε, ο,τι μιλαει στην καρδια του καθενα!!!

Οσο για την Πεγκυ, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ βρε! Εσενα δεν θα παρω;;;;;;

Σοβαρα μιλας; Τετοιο πατατρακ επαθε το κοριτσακι;;;; Απαπα! Πρεπει να παω, αμα ειναι να της χαλασω την καριερα, θα κανω την καρδια μου πετρα και θα ριξω τα μουτρα μου να παω!!!

Αντε κι ενα τραγουδακι για ΚΑΛΗΜΕΡΑ! Οχι, δεν ειναι Πεγκυ!!!

Ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου τραγουδια!

http://www.youtube.com/watch?v=pENsgSbn3UE

zoyzoy 22 Φεβρουαρίου 2010 στις 8:41 μ.μ.  

Αν σου πω ότι είναι πρώτη φορά που μπαίνω στο χώρο σου και δεν τα "χώνεις" σε κάποιον-ους!

Μ'αρέσει που αυτοσαρκάζεσαι και αυτό σημαίνει ότι δεν έχεις κόμπλεξ!

Πολύ ένταση τα τραγούδια σου εκφράζουν την δική σου άλλωστε!!

Θαλασσινά!!

Γεωργία 24 Φεβρουαρίου 2010 στις 4:41 π.μ.  

"I'm worse at what I do best
And for this gift I feel blessed"

Ε, βέβαια! I am back!!

;)

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

ΕΒΑΛΑΝ ΚΡΥΦΗ ΚΑΜΕΡΑ...

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP