Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

ΑΧ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΩ!

Δεν θα γραψω σχεδον τιποτα στην πρωτη αναρτηση. Θα ανεβασω ενα τραγουδι μονο, μια νοτα αισιοδοξιας για να ξεκινησω ευχαριστα χωρις οργη και αγανακτηση για οτι συμβαινει.




Μεγαλωνω σε μια γενια που ψαχνει να βρει ποιους της βουτηξε τα ονειρα. Ποιος φταιει που κλαπηκαν, πως θα τα παρει πισω και και και...

Ολοι ψαχνουν τον κλεφτη και κανεις δεν ονειρευεται πια. Εγω λοιπον εψαξα μεσα στον εαυτο μου και βρηκα μια λυση που πιστευω πως ειναι ικανοποιητηκη. Θα ονειρευομαι!

Θα αμφισβητω τους παντες που λενε οτι απο εμας τους νεους μας πηρανε τα ονειρα. Δεν εχουμε αναγκη απο τα ονειρα αυτης της κοινωνιας, αυτα που μας τα κλεβουν και μας τα επιστρεφουν οποτε τους καπνισει.Εχουμε αναγκη απο τα δικα μας προσωπικα ονειρα, απο τις φαντασιωσεις του καθενος μας.

Δεν χρειαζεται μελετη το συγκεκριμενο θεμα. Δεν χρειαζεται μια αναλυση πολλων γραμμων που θα κουρασει περισσοτερο απο οτι θα μεταδωσει. Χρειαζονται απλα μερικα απειθαρχα ονειρα να ποδοπατησουν το κουφαρι αυτου του νεκρου πια πολιτισμου και να χτισουν πανω του καινουριο.Χρειαζετε η φωνη του μικρου κοριτσιου να μην παραπονιεται " Η δασκαλα μου μου εβαλε 9 στα μαθηματικα" αλλα να λεει "Αχ και να μπορουσα να πεταξω!"


Υ.Γ. Να μην χανουμε ομως και την επαφη με τα πραγματα. Ο συντρφος Λ.Φ. που πεθανε απο πυρα αστυνομικων στην Δαφνη μπορει να ηταν οπλισμενος (πραγμα με το οποιο δεν συμφωνω) αλλα ηταν ανθρωπος.

Υ.Γ.2 Τα παιδια που δικαζονται για τρομοκρατια επειδη βρεθηκαν μονο μερικα αποτυπωματα τους στην "γιαφκα"(μην πω τιποτα) ειναι επισης ανθρωποι και δεν πρεπει να τους ξεχναμε.

Υ.Γ. Ειπα να μη κανω συστασεις για μενα. Εγω ο αντωνης και ολοι ειμαστε ανθρωποι με ονειρα. Αυτο ειναι για μενα το μονο που χρειαζεται να γνωριζει κανεις.

8 σχόλια:

BUTTERFLY 19 Μαρτίου 2010 στις 4:08 μ.μ.  

Καλωσορισες Αυτοχθονα και καλη δυναμη!
Μου θυμισες πολυ την εφηβεια μου, τοτε που ονειρευομουν κι εγω να πεταξω! Και ξερεις κατι; Πεταξα! Κι οσο κι αν προσπαθουν καποιοι να μας κοψουν η να μας φυλακισουν τα φτερα, να θυμασαι παντα οτι ολα μπορουν να τα κανουν, αλλα δεν μπορουν ποτε να κλεψουν μια ελευθερη ψυχη!
Καλη αρχη!

HappyHour 19 Μαρτίου 2010 στις 11:07 μ.μ.  

Βρε καλώς τονα ! Άνθρωπος χωρίς όνειρα, άνθρωπος χωρίς μέλλον. Να ονειρεύεσαι ναι. Ένας καθηγήτης στο σχολείο μας έλεγε να κάθεστε και καμιά φορά να κοιτάτε το ταβάνι και να ονειρευεστε...

(...να κάνεις κάτι με τις μουσικές επιρροές σου... :))

Αυτόχθονας 20 Μαρτίου 2010 στις 12:16 π.μ.  

@butterfly

αυτο το αυτοχθονας καλυτερα να μην το χρησιμοποιουμε. Μαλλον ακουγεται καπως... Μπορεις να με λες οδυσσεα

@happy hour

αναλυσε το λιγο αυτο με τις μουσικες επιρροες.. (κουβεντα να γινετε δηλαδη)

Αυτόχθονας 20 Μαρτίου 2010 στις 12:18 π.μ.  

πολυ αποτομα τα πα ο ανθρωπος... ειναι και αργα και την εχω δει πολυ σοβαρος.

Ευχαριστω για τα λογια σας πρωτα απο ολα!

Φοίβη 20 Μαρτίου 2010 στις 3:26 μ.μ.  

γεια σου Οδυσσέα,
καλώς σε βρίσκω στο blog του καλού μου φίλου.
Αφου είσαι φίλος του, ελπίζω να γινεις και δικός μου.
Δεν έχουμε πολλά κοινά, αλλά έχουμε ένα και νομίζω πως είναι αρκετό.
Ονειρευόμαστε.

zoyzoy 23 Μαρτίου 2010 στις 5:46 μ.μ.  

Οδυσσέας λοιπόν!
Βλέπω ιδεολογικά συμβαδίζεις με τον Αντώνη και γιαυτό θα σε στηρίξω.
Δεν ξέρω πως θα καταφέρουμε να δείτε τα όνειρά σας να πραγματοποιούνται σ'αυτή τη σάπια κοινωνία που ζούμε χωρίς ιδανικά και αξίες!

Ευαγγελία Πατεράκη 28 Μαρτίου 2010 στις 7:26 μ.μ.  

Οδυσσέα
στις Ιθάκες μας
για να φτάσουμε...
να τις ονειρεύομαστε πολύ!..
Να μας σπάνε τα πόδια
και να λέμε:"Εμείς τρέχουμε
με το μυαλό!!!"

Χάρηκα που σε βρήκα!
Την Καλησπέρα μου!

Chrisa 3 Απριλίου 2010 στις 8:27 μ.μ.  

"Να ’χαμε λέει περίσσια και τρελή φαντασία
Στη φρονιμάδα μας να κάνουμε μαγγιώρα ανταρσία"

Γεια σου και από εμένα :)

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

ΕΒΑΛΑΝ ΚΡΥΦΗ ΚΑΜΕΡΑ...

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP