Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009

ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ,ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ Ε?

Η ΠΑΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΕΦΑΛΤΗΡΙΟ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΜΕ
Πρωτού ξεκινησω θα ήθελα να μιλησω για μια καταπληκτική προσπαθεια που ξεκίνησε μία παρέα blogers..Η μαλλον να μην μιλήσω εγω..επισκεφτειτε οποσδήποτε το κάτωθι link και γίνετε και εσείς μελοι μίας τόσο σημαντικής προσπάθειας,η οποια αξίζει για όσους πραγματικά πιστεύουν οτι η ενημερωση και η ευαισθητοποιηση στις μέρες μας έχει κυριαρχο ρόλο.. δείτε εδώ


Πάμε τώρα στα δικά μας...
Θέματα προς συζήτηση πολλά..
Πάμε λοιπόν..


1 ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ
Ο ΜΠΑΡΑΚ ΟΜΠΑΜΑ(ναι ναι αυτός που θα σώσει το κόσμο,εγκρινε να σταλθούν 17000 στρατιώτες στο Αφγανιστάν. Ο Ομπάμα υπέγραψε την αποστολή 17.000 στρατιωτών στο Αφγανιστάν. Στους 17.000 περιλαμβάνεται και βοηθητικό προσωπικό." Η αύξηση ήταν αναγκαία για τα σταθεροποιηθεί η επιδεινούμενη κατάσταση στο Αφγανιστάν, η οποία δεν είχε την αναγκαία στρατηγική προσοχή, καθοδήγηση και έσοδα απολύτως αναγκαία", αναφέρει ο Ομπάμα στην ανακοίνωση του.
Μπράβο Μπάρακ..Μπήκες δυνατά!Αλλά γιατί μόνο 17?Στείλε βρε παλικάρι μου 170.000 στρατιώτες στους μούλους απο το Αφγανιστάν..Αμάν πια με τους τραμπούκους!
Μπάρακ,αν θες στείλε και 13666 στρατιώτες στο Ιραν γιατί δε ξέρω αν τα εμαθες..δε τα μαθες ε?να στα πω βρε Μπάρακ..εκλέψε εκει στο Ιράν ενα παιδί μία φέτα ψωμί(..το κολώπαιδο) και για να σοφρωνισμό(..τι ειναι αυτό?)έβαλαν ενα αμάξι να του πατήσει το χέρι.(..τη γλώσσα επρεπε να του κόψουν ωστε να μην χρειάζεται ξανά ψωμί να φάει..εμ δε τα σκεφτεσται καλά ρε γαμώτο..κοψτου τη γλώσσα να δουμε μετά το κολώπαιδο θα ξανακλέψει?)..
Στείλε Μπάρακ αγόρι μου τους στρατιώτες σου να μάθουν στους Ιρανούς πως αντιμετωπίζουν τα μεμονομένα περιστατικά..
Η UNISEF που είναι?..ερώτηση για βαθυστόχαστες απαντήσεις..




2 ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ
Βγήκε η απόφαση για τις ευθύνες του οδηγού που πριν μερικά χρονια σε ένα απο τους καλύτερους δρόμους της Ευρώπης(..λεγε με Πέταλο Μαλιακού),σκότωσε 21 παιδιά..Η απόφαση κρίνωντας ολες τις παραμέτρους καταδίκασε(..τι κάνετε ρε μαλάκες δικαστές,ο ανθρωπος εχει οικογενοια..)τον οδηγο και την εταιρεία του..
Ευτυχώς όμως ο Ανύπαρκτος έκανε το θαυμα του και πάλι..Ζήτησε μερικά λεφτάκια απο τον οδηγό και αυτό ήταν..Ετσι λοιπόν αυτή η τρυφερή ιστορία έχει αίσιο τέλος αφού θα ξαναανταμώσει την οικογένοια του..Τα 21 παιδάκια που ειναι στο τάφο?ελα μωρέ τα πρώτα η τα τελευταια είναι?ελα αδερφάκι μου που σκας..τι αλλο δηλαδή θες?Αυτός θα το έχει βάρος στη ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ του μέχρι να πεθάνει...ΩΠΠΠ!Ειπα ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ..Συγνώμη που όταν μιλάω λέω ακατάλληλες λέξεις...ειλικρινά συγνώμη φίλοι μου!
3 ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ
Εγραψα τις προαλλες για την κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων που έκαναν απλοί πολίτες στην εταιρεία SIEMENS..βγηκε η απόφαση που ήταν θετική..ειχε με αλφαβητικη σειρά λοιπόν ολους τους βουλευτές που καταχράστηκαν τα λεφτα σας η απόφαση του δικαστηρίου...
Εχουμε και λέμε λοιπόν:ΝΟΥΜΕΡΟ 1:...ΑΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΝΟΥΜΕΡΟ 2:...ΑΝΝΑ ΨΑΡΟΥΔΑ ΜΠΕΝΑΚΗ
ΝΟΥΜΕΡΟ 3:...ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ(..ΜΟΥ ΠΕΣΑΝ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΔΑ)
ΜΕ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 4:...ΖΙΛΜΠΕΡΤΟ ΣΙΛΒΑ..(ΟΟΟΛΕ!!!!)
Πιστεψατε θέλετε να μου πείτε οτι το δικαστηριο θα έβγαζε υπέρ των πολιτων την απόφαση..?Ελατε καλοί μου φίλοι αφήσατε εναν αναρχικό να σας κοροιδευψει?ααα!
Το αιτιολογικό της αποφασης είχε να κάνει οτι οπως λέει ''δεν προκύπτει έννομο συμφερον απο τη πλευρά του πολίτη να μάθει ποιος πολιτικός κέρδισε χρήματα απο αυτή την ιστορία''..Εννοειται πως έχου δίκιο,και καλά κάνουν..Θέλατε να μάθετε ποιοι κερδίσαν ε?(..και εγώ μέσα εντομεταξύ..),αμ δε!..παντως η κινητοποιηση(..να πουμε και κάτι θετικο ρε γαμώτο) ξεπέρασε καθε προηγουμενο αφου κατα χιλιάδες οι προδομένοι Ελληνες φορολογουμενοι υπόγραφαν την αίτηση..Φτσαμε στο απλησιαστο για τα δεδομένα αριθμό των 700+1 υπογραφών..ΟΧΙ 700 αλλά 701(..με κόπο και καμάρι..)...Ευτυχώς παίρνω απο αυτό δυναμη και δεν απογοητεύομαι...ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ..και το αποδειξαμε με τις υπογραφές..
4 ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ(..και τελευταίο)
Το ΣΥΡΙΖΑ(..όχι απο το δοκάρι,αλλά απο το γκρεμό..)έκανε μια καταπληκτική κίνηση(..συγκινουμε,επιτρεψτε μου να πιάσω ενα χαρτομαντιλάκι να σκουπίσω τα κοκκινα μάτια μου...)
Σαν μοναχογιός του ΤΣΙΠΡΑ που είμαι το λέω με πόνο ψυχής...αχ!
Θέλει να βάλει στο ψηφοδέλτιο την Κούνεβα(..ναι μωρε αυτή που της έριξαν νεράκι στα μάτια)..
Αλέξη(..γουάου..)παρόλο που είμαι παιδί σου(..πατέρα θυμάσαι τα χρόνια που με επαιζες στα πόδια σου,πατέρα σε ΑΓΑΠΩ τόσο πολύ..συγνώμη για την έκρηξη αγαπης αλλά δε μπορώ να συγκρατήθω..)
Μπαμπά μου όμως θα σηκώσω μπαιράκι!Γιατί τη κωνσταντίνα?μήπως βρε πατέρα έχεις κάτι αλλο στο νου σου?λέω βρε μπαμπά, μην μου φωνάζεις!!!...Αστη βρε μπαμπά την κωνσταντινα στην υσηχία της...αστην μωρε μπαμπά!..ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ...Για τη φουκαριάρα τη μάνα μου το λέω(..την ΑΛΕΚΑ ΝΤΕ..)
Τόσα χρόνια όλοι μας προσπαθούμε να ευαισθητοποιησουμε ενημερώνοντας το κοσμο για οτι γίνεται..βλέπετε αποτελέσματα?οχι αν βλέπετε πειτε το μου να το μάθω και εγω δηλαδή..
μήπως χρειαζόμαστε μια αλλάγη τακτικής?(..για να μιλήσω στη γλώσσα των παιχνιδιών)
Η ζωή ειναι τόσο ωραία και εμείς την κάναμε ΜΠΙΡΙΜΠΑ.
Να σκεφτόμαστε τι θα πούμε(..στη μπιριμπα τι φύλλο θα ρίξουμε)
Να κάνουμε κομπίνες για να εποφεληθουμε απο τον συνανθρωπο μας(..και οχι μονο για λεφτά,αλλά ακομα και για διαπροσωπικές σχέσεις κάνουμε ύπουλα παιχνιδια..)..
Να κρατάμε τα καλά φύλλα πάνω μας ωστε να μη καταλαβουν οι αντίπαλοι(..λέγε με συνανθρωπος) τι φύλλο έχω(..κοινώς δεν δείχνω ποιος είμαι και περιμένω τη καταλληλη ευκαιρία να παρουσιαστώ)..και τα κάνω ολα αυτά στη ζωη μου ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΒΓΑΛΩ ΚΑΘΑΡΗ και να σωθώ απο οτι γίνεται(..ΚΑΘΑΡΗ ΜΠΙΡΙΜΠΑ ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΛΑΝΤΕΡ...)
Μακριά απο ολα αυτά...και ας είμαι μόνος μου..καλά θα τη βγάλω!
Υ.Γ.1 ΝΙΟ που είσαι?
Υ.Γ.2 (Ο τοίχος και ο δρόμος λένε μόνο την αλήθεια..)...ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ...
Υ.Γ.3 Το σημερινό τραγούδι αφιερωμένο..το ακούτε..μην κάνετε πως δεν το ακούτε..σκύψτε λίγο και ακουστε τη μουσική της καρδιάς σας..και δώστε εσεις τη πνοή στο τραγούδι της..οχι με λόγια όμως..
ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ...
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ..
ΚΑΙ ΞΑΝΑ..
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ..
ΚΑΙ ΞΑΝΑ..
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ
ΚΑΙ ΞΑΝΑ..
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ
ΚΑΙ ΞΑΝΑ..
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Γειααααααα

22 σχόλια:

Αυτόχθονας 18 Φεβρουαρίου 2009 στις 6:50 μ.μ.  

Χαίρετε. Κάθε βδομάδα αν το σκεφτείς από πενήντα τέτοια περνάμε. Και συνεχίζεται ο κύκλος ατελείωτα... Τι περιμένεις;Αν δεν τον σπάσουμε εμείς για πάντα εκεί θα 'ναι.

Τι παίζει με το νέο μπλογκ; Ποστάρεις κι εσύ;

Artistz 18 Φεβρουαρίου 2009 στις 6:57 μ.μ.  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Φοίβη 18 Φεβρουαρίου 2009 στις 6:59 μ.μ.  

κοιμόμουν ύπνο βαθύ και για τα πέταλα …και για τη mizens!
Τα είχα ξεχάσει …
καλό μου ξυπνητήρι …τι γράφεις εκεί ? η Λιάνα Κανέλη??????
Πάντα σκεφτόμουν να κουρευτώ γουλί και να ζωγραφίσω πασχαλίτσες στην καράφλα μου. Το όνειρο έγινε πραγματικότητα!
Τι λες ωρε Αντώνη, η νέμεσης μπλεγμένη σε τέτοια υπόθεση?
Ε ρε τι άλλο θα διαβάσω ρεεεεε.

Υ.σ.
SER θα σε αποκαλώ από σήμερα.! Με τέτοιους γονείς?
Έχεις μητέρα, τη μητέρα του λαού και πατέρα τον Άλεξ και θα σε αποκαλούμε απλά Αντώνη?
Ντροπή!!!!!

Τα σέβη μου μεγαλειότατε.

Magdalenia….

Artistz 18 Φεβρουαρίου 2009 στις 7:10 μ.μ.  

Καλώς τη magdalenia!
Ασε λειπει η μαμά απο το σπιτι και ο μπαμπας απο φαγητά μόνο σαλατες(..ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΛΕΜΕ)ξέρει να φτιαχνει..
Τι θα κανω με δαυτον μου λες?
Εγω παντως επιμενω..Ο ΝΙΟ που είναι?
Φιλια πολλα magdalenia..και οπως πάντα παρε και ενα τραγουδάκι..

http://www.youtube.com/watch?v=rkyOKywWPK8
εξαιρετικα αφιερωμενο οπως παντα βέβαια..
Φιλια!

Artistz 18 Φεβρουαρίου 2009 στις 7:46 μ.μ.  

Ελα Οδυσσέα..
χάθηκες ρε παλικάρι..
Θα τα πουμε απο κοντα,γιατι έχουμε καιρο να τα πουμε!
Παρασκευη-Σαββατο εχει ΜΩΡΑ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ!
Το νου σου..!

Unknown 18 Φεβρουαρίου 2009 στις 8:50 μ.μ.  

καλά τα γράφεις και συμφωνώ απόλυτα
αλλά ...δυστυχώς όλοι μα όλοι σχεδόν...ενταξει περιμένουν φωνάζουν λουφαζουν εκληπαρούν....
για ένα ρουσφετάκι ενα βολεματάκι με οποιοδηποτε κόστος....
και η λιανα ε...δεν με εκπλησει,η συγκεκριμένη...και αυτή μια από τα ίδια είναι μόλις κάθησε στην καρεκλα ξέχασε που είναι η σερβία που πήγαινε και φωτογραφίζοταν ταχαμου ταχαμου....
κλωτσιές θέλουν τα γαΪδουρια
νάσαι καλά αντωνη

Artistz 18 Φεβρουαρίου 2009 στις 9:02 μ.μ.  

Παιδιά μια διορθωση να κάνω..οταν ξεκίναγα να γράψω τους πολιτικους που και καλά χρηματιστικαν ετσι τους εγραψα(..εξου και το ζιλμερο σιλβα απο κατω..)το ξεκινησα και καλα για πλάκα,για να φανεί μετά πως δεν υπαρχει ποτε περιπτωση ενα δικαστηριο να πει κατι τετοιο.
Τωρα βεβαια το ονομα της Λιανας δεν μπηκε τυχαια..ο νοων νοειτο!..
οχι τιποτα αλλο αλλα τη συμπαθει και η μαμα μου..οχι για κανενα αλλο λογο!

Παναγιωτη για σωκρατη λες αλλα δε σε βλεπω να ερχεσαι το Σαββατο..περιμενω να μου πεις!

Ανώνυμος 19 Φεβρουαρίου 2009 στις 2:39 μ.μ.  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Artistz 19 Φεβρουαρίου 2009 στις 3:13 μ.μ.  

Λενα πάνω στη λέξη εδώ πάτα,θα σε μεταφερει στην ιστοσελιδα που λέω..

Οσο για το τραγουδι,ξαναδιάβασε τη γράφω και θα καταλάβεις..
εγω το ακούω και τώρα που σου γράφω,και εσυ το ακους,και χωρίς να εισαι στη σελιδα μου..για κάνε μια προσπαθεια και ανεβασε τα ντεσιμπέλ σου..τοτε θα το ακουσεις ξεκάθαρα..
περιμενω να μου πεις για αυτο που σου ειπα για την ιστοσελιδα..εμενα στη λέξη ΕΔΩ εαν πατησω με πάει στη σελιδα..πες μου αν υπάρχει προβλημα..
Φιλιά πολλά!

mnisikakos 19 Φεβρουαρίου 2009 στις 7:21 μ.μ.  

αχ μπερδεμένα μου τα λες σήμερα ...στο μεμονωμένο περιστατικο Νο.2 μιλάς για το ατύχημα στα Τέμπη σώστα όχι στο Πέταλο..και απ' ότι κατάλαβα η ποινή ήταν εξαγοράσιμη οπότε και είναι όλοι εκτός φυλακών? Βέβαια αν μπορώ να θίξω ένα άλλο θέμα όχι ιδιαίτερα κομψό...διαφωνώ όσο δεν παίρνει με τις αποζημιώσεις, απορώ πως οι γονείς παίρνουν αυτά τα λεφτά, θα τους τα πέταγα στη μούρη ή θα έφτιαχνα μια εκκλησία στη μνήμη του παιδιού μου, ή θα έκανα δωρεά [χτύπα ξύλο--ελπίζω αυτά που λεω να μην πορκαλούν τη μοίρα μου μπρρρρ-ανατρίχιασα--]τελοσπάντων, να ξέρετε πάντως ότι υπάρχει ταρίφα για τις αποζημιώσεις στα δικαστήρια π.χ. ψυχική οδύνη τόσα, ακρωτηριασμός τόσα, θάνατος, τόσα στους γονείς, στ' αδέρφια και πάει λέγοντας..σκέτο ψιλικατζίδικο...να δείτε όταν πεθαίνει απο εργατικό ατύχημα κανένας φουκαριάρης Αλβανός οικοδόμος, όλο το σόι απο την Αλβανία κάνει αγωγές για να τ' αρπάξει, μέχρι και τα πεθερικα!

Artistz 19 Φεβρουαρίου 2009 στις 8:02 μ.μ.  

Στε τεμπη εννοουσα ναι..απλά επειδη το πεταλο κοντα ειναι,ο ιδιος δρομος ήταν(..το φτιαξαν τωρα)το ψιλοεδεσα(..με αποτυχια)..
Ο οδηγος καταδικαστηκε σε 2 χρονια φυλακη με εξαγορασιμη ποινη(..δεν θυμαμαι ποσα λεφτα την ημερα),η δε εταιρεια του μια απο τα ιδια!
Για αυτο που θετεις εχεις απολυτο δικιο!και το πες με μια λεξη..ΨΙΛΙΚΑΤΖΙΔΙΚΟ!
''Ποιον εχασες?τη γιαγια σου?4000 ευρο προβλέπει ο νομος..''
Μονο που το εγραψα αηδιασα..
Τι να πεις?
Γεια χαρα!

Elli P. 19 Φεβρουαρίου 2009 στις 9:01 μ.μ.  

Γεια σου,
ειναι τιμή μου που ενδιαφερεσαι να κανεις κατι τετοιο...Φυσικά και εχεις την αδεια μου! Σ' ευχαριστώ πολυ για το ενδιαφερον.
Ελλη

Ανώνυμος 20 Φεβρουαρίου 2009 στις 12:38 π.μ.  

Τώρα το καταλαβά το κολπάκι σου .
Και το λινκ και το τραγούδι είδα.
Στο προηγούμενο σχόλιο έλεγα πως αυτα τα ατυχη μεμονωμένα έγιναν πολλά και πως μάλλον θα σκάσοθν κι άλλα.

καλό βράδυ

Γεωργία 21 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:44 π.μ.  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Γεωργία 21 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:45 π.μ.  

Αναρωτιέμαι πάντα αν τελικά στοχεύουμε στο μυαλό των άλλων και αποτυγχάνουμε ή αν εκείνοι στοχεύουν στο δικό μας μυαλό και επιτυγχάνουν...Άβυσσος!

Artistz 21 Φεβρουαρίου 2009 στις 12:37 μ.μ.  

Ο στόχος τους στο κέφαλι μας ειναι..εμεις φροντιζουμε να θωρακιζουμε σωστα το κεφαλι ωστε να μη τα δεχεται(..στο μεγαλυτερο ποσοστο τα καταφερνουν δυστηχως,και μαλιστα με τρομερή επιτυχια)
Τωρα βεβαια υπάρχει και το αλλο που λες..για το δικο μας στοχο!
εκει δε ξερω τι να πω..εκει εχουμε χασει το μπουσουλα..θελουμε να αλλαξουμε το κεφαλι του αλλου,αλλα ο καθενας εχει 15 τροπους που θεωρει σωστους για να το πετυχει...δεν μπορουμε να βρουμε ενα τροπο κοινά αποδεκτα που να εχει ως κριτηριο την απελευθερωση του καθένα απο τα δεσμα του..
Ολοι εχουμε τους δικους μας τροπους και θεωρουμε οτι με αυτους θα παμε μπροστα.
Εξ ου κιολας γεωργια που βλέπεις τοσους πολλους ανθρωπους που οντως θελουν αλλαγη να ειναι χωρισμενοι σε ποσα μερη.
Αλλος απο εδω,αλλος απο κει..μαζι ομως οχι!
Ενω οι αλλοι τους ενωνει ενα πραγμα..ΕΞΟΥΣΙΑ.
Κοινη συνισταμενη λοιπον..Συντριψτε το μυαλο τους να μη νιωθει!
Τελοσπαντον..τραγουδακι θέλουμε?

Georgia 22 Φεβρουαρίου 2009 στις 3:04 π.μ.  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Γεωργία 22 Φεβρουαρίου 2009 στις 3:04 π.μ.  

Θέλουμε, βέβαια!! Αν και μου έρχεται για κάποιον λόγο στο νου, το τραγούδι του Αντρέα Θωμόπουλου (ερμηνεία Σιδηρόπουλος, φυσικά) που λέει:

"Τι να σου πω, τι να σου πω, αφού σου τα 'παν άλλοι...Σ' αφήσαν πόδια και ουρά, σου πήραν το κεφάλι"

;)

zoyzoy 22 Φεβρουαρίου 2009 στις 4:14 μ.μ.  

Φοβερός είσαι!!Αν εδώ εφαρμοζόταν ο νόμος του Ισραήλ που έκοψαν το χεράκι του 8χρονου να δώ τι θα κάναμε τους πολιτικούς που τα'φαγαν απ'τη simens και από γύρω-γύρω.
Εδώ πάει το άλλο με τον οδηγό το ξέρεις???
Δεν έχω λόγια!!

Evirules 22 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:35 μ.μ.  

Με τόσα μεμονωμένα περιστατικά μήπως και ο λόγος ύπαρξής μας είναι και αυτός ακόμα ένα;

Την καλησπέρα μου.

zoyzoy 25 Φεβρουαρίου 2009 στις 1:51 μ.μ.  

Τον οδηγό του "Μαλιακού" εννοώ που τον έβγαλαν αθώο!!Συγνώμη για τους γρίφους!!

Nefeli 26 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:02 π.μ.  

ειναι απο τους αγαπημενους μου στιχους (:

σε ευχαριστω για το σχόλιο, ηταν αφορμη να βρω το blog σου και χαιρομαι γι' αυτο

καλημερα :)

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

ΕΒΑΛΑΝ ΚΡΥΦΗ ΚΑΜΕΡΑ...

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP