Τρίτη 21 Απριλίου 2009

ΑΕΡΙΚΟ ΕΙΣΑΙ...ΑΕΡΙΚΟ...

Γεια χαρά σε όλα τα παιδιά...Γεια χαρά σε ολους.
Δεν θα ηθελα να πω και να αναφερω τίποτα απο όσα διαδραματίζονται..
Καταρχην θέλω να ζητησω και πάλι ενα ΜΕΓΑΛΟ συγνώμη σε όλα τα παιδιά τα όποια έχουμε επαφή εδώ μεσα,και στα οποια το τελευταίο καιρό εχω χαθεί..

Δεν μου αρεσει να δικαιολογουμε..Ηταν ενα διάστημα το τελευταιο το όποιο το είχα ανάγκη...Αφησα κάποια πράγματα στην άκρη για λίγο..εδω είμαστε όμως δεν χανόμαστε..

Παρα πολλά παιδιά μου εχουν κρατήσει παρέα εδώ μεσα(..αλλά και έξω απο εδώ),και δεν μου αρέσει να χάνομαι..και δε το κάνω απο συνέπεια,αλλά επειδή με πολλά παιδια εδώ μεσα έχω βρει αρκετά ενδιαφέροντα,δεν θέλω να τα χάσω..απεναντίας μαλιστα θέλω ακόμα πιο πολύ να κάνω περισσότερα..και να μάθω ακόμα περισσότερα απο τον καθένα!
Για να μη πολυλογώ λοιπόν θα σας αφήσω με 2 τραγουδάκια..

Το ξαναλεω για μερικούς που νόμιζουν οτι δεν απαντάω..δεν τους έχω ξεχάσει..απεναντίας μάλιστα..



Το πρωτο τραγουδακι αφιερωμένο στην αγγελική φωνή που μας συνεπήρε την Μικρή Εβδομάδα,και εννοώ βεβαια το φτωχόπαιδο που μίλαει σε απευθείας συνδεση με το Χριστό..
Αφιερωμενο εξαιρετικά Κ.Γαιτάνε(και στα αφεντικά σου αφιερωμένο)..αντε και του χρόνου...



ΔΙΑΟΛΕ ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ, ΜΟΥ ΚΡΥΒΕΙΣ ΤΟ ΘΕΟ...



Ενα βράδυ έτυχε να πέσω πάνω σε αυτό το κομμάτι
να σαι καλά που το έβαλες και μπόρεσα να το μάθω..(ειλικρινά σε ευχαριστώ και έχω τους λόγους μου..)




1.50...



Πάμε δυνατά..Δε μασάμε πουθενά!Γεια χαρά μάγκες/ισσες...



Εισαι Αερικο τελικά..

7 σχόλια:

Ονειρα... 21 Απριλίου 2009 στις 10:14 μ.μ.  

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ! Ποσο γελασα με τις μικρες σου σποντες.... χαχαχαχ! καρδια μου! Βρες λιγο χρονο και για μας... εμεις που σε αγαπαμε! χιχιχιχ να προσεχεις και περιμενω σημειο ζωη σου....:) Φιλακια πολλα!

Ελενα καπακιώτου 21 Απριλίου 2009 στις 10:25 μ.μ.  

xixixixiiiiiiiiiiiiiiiiii τρελλα λογια τρελλο γραψιμο... με υπονοουμενα... τελειοοοοοοοοοοοοο

αντε καλο βραδυ!!!!!!

Unknown 21 Απριλίου 2009 στις 11:29 μ.μ.  

artistz...χρόνια πολλά γύρισες με κέφι εύχομαι φίλε όλα καλά...

Ανώνυμος 21 Απριλίου 2009 στις 11:29 μ.μ.  

Καλώστον!!
χρονια πολλά σου!!!
φιλιαα

Φοίβη 22 Απριλίου 2009 στις 11:09 π.μ.  

SIR ANTHONY!!!

Που σε βρε? αλλά τι ρωτάω... ξέρω...
πετάς μολοτωφ και ακούς ποιηση....
(χαχαχαχαχα!!!!)


magd!

HappyHour 22 Απριλίου 2009 στις 12:17 μ.μ.  

Γεια σου κι από δω. Το προήγουμενο σχόλιο "πετάς μολοτωφ και ακούς ποίηση" πολύ καλό !
Φιλιά !

mnisikakos 22 Απριλίου 2009 στις 4:47 μ.μ.  

Χρόνια πολλά και απο εμένα..
έχει κάψει καρδιές αυτό το τραγούδι :D αν και αποφεύγω να το ακούω -βλέπω, διότι κάθε φορά η καρδιά μου καταποντίζεται στο στομάχι μου..

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

ΕΒΑΛΑΝ ΚΡΥΦΗ ΚΑΜΕΡΑ...

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP