Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

ΘΑΝΤΕΡ..ΘΑΝΤΕΡ..ΘΑΝΤΕΡΚΑΤΣΣΣ..ΩΩΩ!!!!!

Εύχομαι μέσα από τη καρδιά μου στις φετινές εκλογές να κερδίσουν όλοι...Να μην υπάρχουν νικητές και ηττημένοι..όλοι να κερδίσουν..να θριαμβεύσει η δημοκρατία..και μαζί με όλους αυτούς, και όλοι οι ψηφοφόροι να πανηγυρίζουν και να είναι ευτυχισμένοι..ο καθένας για το δικό του λόγο..όλοι μια γροθιά να πανηγυρίζουν για το δίκαιο των θεσμών-για την απόλυτη επιτύχια της δημοκρατικής - με όλη τη σημασία της λέξης - εκλογικής διαδικασίας..όλοι μία γροθιά για την νέα μέρα που θα ξημερώνει..ONE FOR ALL AND ALL FOR ONE..που λένε και οι ανεύθυνοι αναρχικοί του περιθωρίου!..Κομμουνιστές-Αριστεριστές-δεξιοί-σοσιαλιστές-συνιστάμενοι-εφαπτόμενοι-παναθηναικοί-ολυμπιακοί-ιωνικοί..όλοι μία αγκαλιά..μία δημοκρατική λαίλαπα να τους καλύψει όλους..
Τι ωραία που θα ήταν..

Εύχομαι να μην υπάρχει αποχή..όλοι να πάμε να ψηφίσουμε..αφου αυτό είναι το σωστό.Και τη σημασία έχει αν δεν θέλουμε;αφου ΜΟΝΟ με αυτό το τρόπο είσαι χρήσιμος σε αυτή τη κοινωνία..ΜΟΝΟ έτσι δείχνεις έμπρακτα ότι νοιάζεσαι για τα κοινά..ΜΟΝΟ έτσι πραγματικά ΜΠΟΡΕΙ να υπάρξει ουσιαστική αλλαγή..Δε πας εσύ να τρέχεις καθημερίνα και να αγωνίζεσαι(..και ήμαρτον πλέον για μερικούς..τρέξιμο δεν είναι μόνο η πορεία-αγώνας δεν είναι μόνο η πορεία-ΕΙΝΑΙ και ο τρόπος που κοιτάς ενα ζητιάνο-ενα μετανάστη-ενα συνανθρωπο σου-και αλλα πολλα...ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΑΖΙ δίνουν το αποτέλεσμα)...δε πας εσύ λοιπόν να αγωνίζεσαι..ΕΑΝ δεν ψηφίζεις,δεν αξίζεις..δεν κάνεις ρε παιδί μου..Θα ανήκεις στο περιθώριο που λέει και ενας ''Σοφός'' του Διαδυκτίου...(Απο το πολύ το διάβασμα μη ξέχασει να ψηφίσει στο τέλος φοβάμαι και χάσουμε το ψηφοφόρο..)..Εγω πάντως προτείνω για να μη μας πάρει ο ύπνος μέχρι τις εκλογές(...όχι απο το διάβασμα μη παραπονιέσαι εσύ..),(..άντε ρε γαμώτο πότε θα φτάσει η 4 Οκτωμβρίου να ψηφίσω..δεν αντέχω άλλο..),να βάλουμε μία φωτιά να καίει[δεν είναι ανάγκη να είναι στην Αθήνα-εχει και άλλα μέρη..(αμ το άλλο που φέτος δεν κάψαν την Ευβοια που το πας..;τι θα ψηφίσει ο άνθρωπος,ο ψηφοφόρος-άνθρωπος με συγχωρείται τώρα μου λέτε;εαν δεν του βάλεις μία φωτιά πως περιμενεις να έχει κρίτηρια και να ψηφίσει ο χριστιανός;εάν δεν δει το σπίτι του να καίγεται πως θα κατάλαβει εάν ο κωστάκης ή ο γιωργάκης ή ο κανένας, είναι αυτός που πρέπει να κυβερνήσει;ε μου λέτε;]..ανάψτε βρε τα φώτα(..τη φωτιά εννοώ μη γελιέστε)..ανάψτε όπου υπάρχουν αναποφάσιστοι..να γίνουν και αυτοί αποφασισμένοι να μην έχω αγωνία και εγώ και όλος ο κόσμος ρε παιδί μου...ας ελπίσουμε λοιπόν να ανάψουν τα φώτα..να γίνει της ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ...Οπως και στην Ηλεια...καήκαν 80 άτομα,όλη η Πελοποννησος και η Ηλεια(..και όλοι οι Έλληνες βεβαίως βεβαίως),ξέραν οι άνθρωποι και ψήφισαν..εμ τι τους πέρασες;τίποτα χαζούς;τίποτα μαλάκες;ο έλληνας είναι έξυπνος βρε κουτά που λέει και ο παραλίγο βουλευτής Ψιψινάκης..Πρωτο Κόμμα στην Ηλεια ήταν η Ν.Δ. με διαφορά(..είναι ανατριχιαστικό μόνο που το γράφεις..πραγματικά ανατριχιαστικό..)...Αντε λοιπόν εμπρός στην Ανάσταση που έρχεται..κάψτε τα όλα για να ξεπροβάλει μέσα απο τις στάχτες σαν σε θαύμα(..όπως και στην Ηλεία,δεν εξηγιέται αλλιώς ότι ψηφίσαν Ν.Δ.)..να ξεπροβάλει λοιπόν ποιο κόμμα πρέπει να ψηφίσουμε..ξέρετε τι πιστεύω;όχι θα το πω και ας με πουν φαντασιόπληκτο..είμαι πλέον σίγουρος ότι αυτό γίνεται..Το Θάντερκατς το παιδικό το ξέρετε.. όταν ο Θαντέρας λοιπόν φώναζε τη παρέα του γιατί είχε ψωμί το θέμα,όπως θα θυμάστε σήκωνε τη σπάθα του και σχηματιζόταν στον ουρανό το σήμα για να σκάσουν τα παλικάρια να γίνει σκοτωμός..ε λοιπόν έχω βάσιμες υποψίες οτι ο Θαντερκατς είναι υπαρκτό πρόσωπο..και είναι αυτός που δια-μαγείας μας φωτίζει με τη χάρη του,και μας βοηθάει ώστε να ξέρουμε τι θα ψηφίσουμε..στη φωτιά της Ηλείας είμαι σίγουρος πως μόλις έσβησε σχημάτισε στον ουρανό με το σπαθάκι του τη δάδα της Ν.Δ..στη φωτιά στη Ν.Μάκρη σχημάτισε τον Ήλιο..Θαντερκατς σε ευχαριστούμε..(Με το Λαλιώτη να σε δω πως θα τα βγάλεις πέρα..)..

Οπως και να χει το νόημα είναι ΕΝΑ..πρέπει να ψηφίσουμε..πρέπει παιδιά..κανένας ψήφος χαμένος..κάτι θα βρούμε να ψηφίσουμε..θα φωνάξουμε και τη Τσιτάρα να μας δώσει ενα χεράκι..Ολοι παιδιά..όλοι ρε γαμώτο..Η Ελλάδα χάνεται..εμάς περίμένει να τη σώσουμε με τη ψήφο μας..ασε τους αναρχικούς και τους μυκονάκηδες να σου λένε τις παπαριές τους..μην ακους κανέναν..αυτοί εχουν συμφέροντα και σου λένε τις μαλακίες τους..υπάρχει ξένος δάχτυλος(..να μη πω κολωδάχτυλος και με κόψει το google για ανάρμοστη συμπεριφορά),και τα λένε αυτά...Ειναι αυτοί κάτι λέρες..

Η ψήφος σου είναι η άπαντηση σου σε όλους αυτούς που σε γαμάνε με κάθε τρόπο,όλα αυτά τα χρόνια..πόλεμα τους με τη κάλπη λοιπόν..αφού οι ειδήμονες ξέρουν και θα σε καθοδηγήσουν..τα παιδιά της ΚΝΕ του ΣΥΡΙΖΑ και των συνιστώσων, τη Νεολαίας ΠΑΣΟΚ και ΝΔ(..το λαος δεν το συμπεριλαμβάνω καν..), έχουν βγει παγανιά και μας λένε τι είναι σωστό και τι όχι..δεν ξέρουν απλά ποιο είναι το σωστό-ξέρουν τα πάντα όλοι τους..ακουστε τους...μην κάνετε το λάθος και πέσετε στη παγίδα των περιθωριακών που ούτε ξέρουν-ούτε πρέπει να έχουν γνώμη..Γνώμη και άποψη έχουν αυτή που τιμάνε τη κάλπη..γιατί φίλε ψηφοφορε που δεν θα ψηφίσεις σε αυτές τις εκλογές, να ξέρεις ότι εσύ θα φταις..εσύ που δεν τιμάς τους δημοκρατικούς θεσμους που άλλοι δώσαν το αίμα τους για να υπάρχουν..
Μπορεις να τα γαμήσεις όλα για 4 χρόνια..κάνε οτι πουστιά και μαλακία θες..να είσαι ρατσιστής-να μην σε νοιάζει τίποτα-..όμως στις εκλογες μόνο και μόνο επειδή μερικοί χύσαν αίμα πρέπει να ψηφίσεις...μετά συνεχισε να τα γαμάς όλα..δε σε βλέπει κανένας..δεν έχει αντικτυπο στην κοινωνία εάν η συμπεριφορά σου δεν είναι σωστη..;είσαι ρατσιστης;..ε και .;σάμπως μετριέται...;εαν μετριόταν τότε ίσως είχε λίγο σημασία..;οτι μετριέται αξίζει..ότι δεν μετριέται το αφήνουμε να περάσει..

Αντε αρκετά για σήμερα..μέχρι τις εκλογές σας εύχομαι να καεί όλη η Ελλάδα(..για εσάς τους αναποφάσιστους),..

Ακόμα και σένα κακόμοιρε συνταξιούχε που πεινάς,και έχεις περάσει πολλά σου εύχομαι να μη σε λυπηθούν...να σου πάρουν όλη τη σύνταξη..αφου τα κολωπαιδα που καινε και τα σπάνε δε σε καταλαβαίνουν..δε πάνε να ψηφίσουν το κόμμα που δίνει σε σένα 1000 ευρώ παραπάνω..το κόμμα που θα δώσει ελπίδα και νόημα στις μέρες μας..\
εμείς φταίμε παππού..εμείς..
και σου ζητάω και εγώ προσωπικά συγνώμη..αλλά δεν φταίω ρε γαμώτο..τα παράπονα σου στον Θαντερκατς που εμφανιστηκε στον υπνο μου..ξερεις τι μου φανέρωσε; όχι ξέρεις..;..βασικά είχα τη τύχη να του μιλήσω..τον ρώτησα..
-Artistz..''Καλέ μου Θαντερκατς τι να ψηφίσω..;''
-Θαντερκατς..''...Artistz παιδί μου θα σου πρότεινα μία βασιλική μούντζα να δώσεις σε όλους..''

Οχι πες μου τι να κάνω..;Και ας είναι τα ονειρα περίεργα εγώ θα τον τιμήσω το Θαντέρα..ξέρει αυτός..μου θυμίζει και λίγο το Τσιπρα εδώ που τα λέμε τώρα που τον ξανακοιτάζω..βέβαια ο Τσιπρας είναι κλάσεις ανώτερο ον απο τον Θαντερκατς δε το συζητώ αυτό...


Υ.Γ..Που σε Πλάτωνα να καμαρώσεις τα τέκνα σου...

Υ.Γ.2..ONE FOR ALL...ALL FOR ONE...

28 σχόλια:

zoyzoy 12 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:37 π.μ.  

Το πήρες ανάποδα μπας και κτυπήσεις καμιά συνείδηση ψηφοφόρου??
Το εύχομαι γιατί δεν μας βλέπω καθόλου καλά για τα επόμενα χρόνια!
Εγώ πάντως γυρίζω τις πλάτες
και όποιος κατάλαβε κατάλαβε δεν μπορώ τα πολλά λόγια λίγα και καλά!

Καλημέρα με φιλιά θαλασσινά!!

Αυτόχθονας 13 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:47 π.μ.  

πεστα πέστα και ξαναπέστα ρε Αντώνη... Άντε γιατί έτσι όπως πάμε ούτε ολόκληρη η λεγεώνα των υπερηρώων δεν μας σώνει.

Το μέιλ μου το πήρες η έχω λάθος διεύθηνση;

οπως και να 'χει, τα λέμε!

mnisikakos 13 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:26 μ.μ.  

hello!

δηλ. τι προτεινεις? να μη ψηφισουμε καθόλου? ούτε κ αυτό είναι λύση...νοοτροπία πρέπει ν' αλλάξουμε πρώτα το έχω ξαναπεί! για παράδειγμα, κυκλοφορεί φωτογραφία στο ιντερνετ με κόσμο ουρά έξω απο τα πολτικά γραφεία υποψηφίων βουλευτών του ΠΑΣΟΚ! αυτό τα λέει όλα! εγώ δε γυρίζω την πλάτη μου στα κόμματα ή sτο πολτικό σύστημα, πρώτα θα γυρίσω την πλάτη μου στην κοινωνία και στους ηλίθιους Έλληνες! Δε μας λυπάμαι ρε! Δε μας λυπάμαι καθόλου! ούτε το συνταξιούχο, ούτε το φοιτητή,ούτε τον εργαζόμενο ούτε κανέναν... κανέναν δε λυπάμαι!sorry

mariw 14 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:08 π.μ.  

Ξέρεις ποιο είναι το χειρότερο…. Ακόμα και μεταξύ τους να πάνε να ψηφιστούν πάλι θα βγάλουν βουλή… και οι μισοί Έλληνες να πάνε να ψηφήσουν αυτοί θα βγάλουν κυβέρνηση!!! Η αποχή δεν θα μετρήσει γι’ αυτούς, αλλά αντίθετα θα μιλάνε για μεγάλες νικητές και ηττημένους και αυτό με τρομάζει πολύ…

Artistz 14 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:03 π.μ.  

Οδυσσέα είχα ενα πρόβλημα με το mail..εαν θες ξαναστείλτο..εννοείται πως θα τα πουμε εμείς,δεν χανόμαστε!

Sorry;Τι sorry βρε Mnisikake..ζητάς συγνώμη για μία κατάσταση που δεν την επέλεξες..μη ζητάς συγνώμη για κάτι που νιώθεις και το οποίο στο μεγαλύτερο ποσοστό αντικατοπρίζει την αλήθεια..
Τωρα για το τι είναι σωστό στο θεμα της ψήφου αυτό είναι στο μυαλό του καθένα..ο καθένας ας έχει συνείδηση,ΟΧΙ στη κάλπη,αλλά στο πως αντιλαμβανεται την αλλαγή μέσα του..ή νοοτροπία είναι κάτι που και οι δυο μας έχουμε μιλήσει και αναφερθεί εκτενέστερα στις σελίδες μας..σανίδα σωτηρίας σε ένα τέτοιο σύστημα δεν θα δώσω εγώ..καλύτερα να κάνω αυτό που νιώθω και να είμαι υπεύθυνος εγώ για τις επιλογές μου ,παρά να κάνω κάτι που ούτε με αντιπροσωπέυει-ούτε το βρίσκω σωστό!
Αυτο που πραγματικά ειναι εξοργιστικό απο πολλους όταν φτάνουν οι εκλογές είναι οτι προτάσσουν την δημοκρατία(..ποια;;;)ως κύριο λόγο για τον οποίο πρέπει να ψηφίσουμε και να στηρίξουμε μία τέτοια διαδικασία..Η προσωπική ευθυνη του καθένα δεν είναι στη κάλπη..είναι αλλού..και αυτό το αλλού στη δημοκρατία που λέμε οτι έχουμε εδώ στην Ελλάδα θεωρείται περιθορωποιημένο και μη υπολογίσιμο..
Δε σου κάνει εντύπωση που ποτέ κανένας(..και όχι μόνο εδώ στην Ελλάδα) δεν μπαίνει στην λογική να δώσει νόημα στην αποχή..και όχι μετρήσιμη για τις εκλογές τους..Οποιος απέχει, απέχει απο τη δημοκρατία λένε κάτι παπαγαλάκια εδώ μέσα..ενώ όποιος ψηφίζει Ν.Δ και ΠΑΣΟΚ στηρίζει τη δημοκρατία και τους θεσμούς..ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ...ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ..
Παντώς υπάρχει και κάτι που πραγματικά αξίζει να παρακολουθησεις στις εκλογές..ΣΤΟ ΠΟΣΟ ΞΕΦΤΥΛΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΣΑΡΟΥΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ...Φιλια πολλά!

Mariw τι κάνεις;..καιρό έχουμε να τα πουμε...Θα στο πω και ακόμα καλύτερα το συλλογισμό σου(..που είναι βέβαια πολύ σωστός)..Ακόμα και σε τέτοια περίπτωση αυτοί που θα φταίνε θα είναι αυτοί που δεν θα ψηφίσουν..και αυτό το συλλογισμό θα τον ακούσεις απο τα κόμματα που θέλουν να λεγονται αριστερά.Οι αλλοι θα πανυγηρίζουν που ψηφίστικαν μεταξύ τους και οι άλλοι θα βρίζουν τον κόσμο που την όργη του να μην ψηφιζει δεν την έκανε ψήφο σε αυτούς..Η μετάφραση της αποχής για τα κόμματα της λεγόμενης Αριστεράς είναι αυτή που τρομάζει..και ξέρεις τι τρομάζει πιο πολύ;πάντα σε τρομάζει αυτος που φοβάται για κάτι..στις συγκεκριμενες εκλογές υπάρχει ενα κόμμ που φοβάται πολύ..ΠΟΛΥ ΚΙΟΛΑΣ..Που να ξερε τι το περιμένει κιόλας..
Γεια χαρά!

BUTTERFLY 14 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:20 π.μ.  

Καλημερα!
Κι εγω θεωρω δικαιωμα αλλα και υποχρεωση την ψηφο. Θα σου εξηγησω το γιατι. Το συστημα ειναι ετσι δομημενο, που η αποχη εξυπηρετει και παλι τα μεγαλα κομματα. Θα μου ηταν απολυτα λογικο να απεχω σε ενα συστημα που η αποχη θα ειχε αξια, που θα διαβαζαν επιτελους στην αποχη το πραγματικο της νοημα, οτι δηλαδη αει σιχτιρ σας μπουχτισαμε! Σε αυτο ομως το συστημα, πιστευω πως ο μονςο τροπος να αντιδρασουμε ειναι μεσω ψηφου να δειξουμε οτι τους εχουμε σιχαθει! 50% σχεδον ηταν η αποχη στις ευρωεκλογες! Ειδες να ιδρωνει κανενα αυτι; Να τριζει καμια καρεκλα; Παλι για μεγαλες νικες και ικανοποιηση μιλουσαν και πεταγαν κι ενα "πηραμε το μηνυμα" ετσι για ξεκαρφωμα..Τωρα θα μου πεις, ΟΚ και ποιον να τιμησεις με την ψηφο σου; Αμ, εδω σε θελω καβουρα!!!!...
Τωρα βεβαια, δεν θεωρω εννοειται οτι οποιος ψηφιζει ενταξει εκανε το καθηκον του στην πατριδα και μετα ποιος χεστηκε τι κανει! Εννοειται πως οταν μιλαμε για δημοκρατια, για δικαιωματα και υποχρεωσεις πολιτων, εννοουμε καθημερινα, συνεχως και παντα! Για αυτο ακριβως απαιτειται η αλλαγη νοοτροπιας που ολοι συζηταμε! Αλλα, βλεποντας αυτο το θλιβερο κοσμακη να κανει ουρες εξω απο τα πολιτικα γραφεια των λαμογιων, πολυ φοβαμαι πως προκειται για ενα ονειρο τρελλο ονειρο απατηλο! αλλωστε, πρωτα βγαινει η ψυχη και μετα το χουι!

Υ.Γ. Αυτο που λες για τις φωτιες...ειναι τραγικο...και καθολου τυχαιο που αμεσως μετα τις φωτιες προκηρυσσει και τις 2 φορες ο μπουλης εκλογες...εγω το βρισκω ακρως υποπτο..ασε που βασει στατιστικης (ενα μεηλ μου ηρθε με αυτα) καθε φορα που ειναι χρονια εκλογων εδω και 50 τουλαχιστον χρονια, οι φωτιες αυξανονται κατακορυφα!Για να το σκεφτουμε λιγακι αυτο...
Σορυ για το σεντονι!

Artistz 14 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:02 μ.μ.  

Καταρχην δεν θα λες συγνωμη για το σεντονι..γραψε όσο γουσταρεις..
Λοιπον..
Λες οτι το συστημα είναι ετσι δομημενο ώστε η αποχή να εξυπηρετει τα μεγάλα κόμματα..γιατί να είναι έτσι.;επείδη ξέρουν πολύ καλά οτι ο κόσμος είναι αγανακτισμενος και δεν θέλει να ψηφισει..και σου λενε λοιπον..''μη ψηφίζεις εμας βολέυεις..''..ψηφίζεις..;θρίαμβος της δημοκρατιας!..τι απίστευτη λογική είναι αυτή;τι φασισμός ειναι αυτός;..ξερεις όμως κάτι ρε κούκλα..;προσπάθω χρόνια να μπω στη λογικη του ανθρώπου που ψηφίζει με το τρόπο που λες..και τι εννοω..;λες οτι να δείξουμε οτι τους έχουμε σιχαθει πηγαίνωντας να ψηφίσουμε..πως μπορει να γίνει αυτό;πως μπορεις να δείξεις την αντίθεση σου, που δεν είναι μόνο σε πρόσωπα-αλλά και στους απίστευτους θεσμούς που τους διέπουν όλα αυτά τα χρόνια..στηρίζωντας ενα θεσμο επικροτεις τους συμμετέχοντες σε αυτόν..μηπως είμαι λάθος σε αυτό;
Καθομαι πριν λίγες μέρες και κοιταω απο περίεργεια όλα τα κόμματα που θα κατέβουν στις εκλογες.έστω λοιπόν ότι μπαινω στη διαδικασία οτι θα πάω να ψηφίσω..εγώ λοιπόν(..και είναι η προσωπικη η άποψη)δεν βρήκα τίποτα απολύτως ώστε να μου δώσει εμπνευση και λόγο ώστε να το ψηφίσω..τίποτα όμως.Για πες μου λοιπόν,τι να κάνω.;να ψηφίσω κάτι που δεν θέλω;να ψηφίσω το λιγότερο ανίκανο..;αφού κανένας δεν με αγγίζει γιατί μου αναιρείται λέγωντας μου(..δεν το λέω για σένα-μιλάω για όλους αυτούς που βρίζουν την αποχή)οτι δεν έχω άποψη..;Αποχή δεν είναι μόνο οτι σας σιχάθηκα-αλλά και ότι υπάρχει έλλειψη ανθρώπων-ιδεών-και έμπνευσης..αυτό το πράγμα γιατί το αφαιρουν απο την νοημοσύνη μας..;..Γιατι να είναι υποχρέωση η ψήφος μέσα σε ενα πλήθος γεμάτο σκουπίδια..;πως γινεται να θεωρουμε υποχρέωση κάτι που δεν μας αγγίζει;γιατί να συμβιβαστώ απο τη στιγμή που δεν μπορώ να εμπνευστώ απο κάτι..;για να στηρίξω τι..;τη δημοκρατία που αποπνέει απο τις εκλογές.;μα ποια δημοκρατία θα έλεγε πως η αποχή στερεί απο αυτον που την κάνει την σκέψη-την ιδέα-και την άποψη..;κα έχουν και το θράσσος μερικοί να μιλανε οτι είναι χτύπημα στη δημοκρατία η αποχή;μα πόσο βλάκας μπορεις να είσαι λέγωντας αυτη τη χιτλερική μαλακία;
π.χ...για παράδειγμα λοιπόν κούκλα θα σου πω κάτι..έχεις μπροστά σου 3 ανθρώπους..και σου λένε..διάλεξε έναν και πήγαινε ένα ταξίδι(..ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΑ ΤΥΦΛΑ ΚΟΙΝΩΣ..ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ..ΠΡΙΝ ΑΚΟΥΣ..ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ...)..Εσένα κανεις δεν σου αρέσει απο αυτά που ακούς..είσαι υποχρεωμένη να κάνεις κάτι που δεν θες..;αφου κανένας δεν σου εκανε το κλικ..τι να κάνουμε τώρα..;με το ζόρι παντρειά..;θα πας μέχρι να βρεις αυτόν που πραγματικά πιστεύεις οτι ΜΠΟΡΕΙ,το ξαναλέω..ΜΠΟΡΕΙ να περάσεις καλά..Συμφωνα με τα δικά σου κριτήρια..όχι με τον αλλον..εσύ θα είσαι υπευθυνη για τις επιλογες σου και κανένας άλλος...
Δυστηχώς αλλιως μας μάθαν..θα πάρω μία φράση του ΠαναγιώτΗ Περρου...''Τότε κοίτα πάνω και δες ποιος είναι αυτός που σου δίδαξε να δέχεσαι την βλακεία για αληθεια,τα δεσμά για ελευθερία,τον ευτελισμό για δόξα..''Αλλιως μας θέλουν..χωρίς κριτική σκέψη,και χώρις να κάνουμε αυτο που νιωθουμε..υπάκουα παιδάκια στη βίλα τους..
Σε ευχαριστώ παρα πολύ για το σχόλιο σου και ξέρεις πολύ καλα και το λεω γιατί δυστήχως κυκλοφορουν πολλοι και πολλες που δεν το καταλαβαίνουν..ΣΕΒΟΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΣΟΥ..ΑΠΛΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ..ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ..ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ..
ΦΙΛΙΑ

BUTTERFLY 15 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:33 π.μ.  

Καλημερα!
Τον ιδιο ακριβως προβληματισμο εχω κι εγω ως προς το τι να ψηφισω...
Καταλαβαινω τη θεση σου απολυτα, αλλα θα ηθελα και μια εναλλακτικη προταση. Θελω να πω οτι αν δεχτουμε πως η ψηφος στηριζει ενα θεσμο που εχει εξευτελιστει και αποφασισουμε συνειδητα αποχη, με το υπαρχον συστημα και μεχρι να αλλαξει (αν αλλαξει ποτε) αυτο, ποια σταση προτεινεις, ποια αντιδραση, πως να δειξουμε τη δυσαρεσκεια μας και πως να απαιτησουμε τα αυτονοητα. Με ενδιαφερει να μαθω πως το βλεπεις, γιατι παντα μιλας εμπεριστατωμενα κι ισως μου δωσεις κι εμενα καμια ιδεα της καψερης! :-)

Artistz 15 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:32 π.μ.  

Καλημέρα.
Έχει πιστεύω πολύ μεγάλο ενδιαφερόν πρώτα, να δούμε τι πραγματικά θέλουμε..
Πέρα απο το γεγονός οτί θέλουμε ένα καλύτερο επίπεδο ζωής και προσωπικά αλλά και στο σύνολο του, νομίζω οτι καλό είναι να βάλουμε μπροστάρη σε αυτό τον αγώνα τον ευατό μας..και τι εννοώ..
λοιπόν..ας τα πάρουμε απο την αρχή..
Η ψήφος και εν γένει οι εκλογές θα μπορούσαν να έχουν μία μορφή διαμαρτυρίας αν ήταν δημοκρατικά θεσμοθετημένες..μία διαδικασία που σου λέει ορθά-κοφτά..''είμαστε 30 κόμματα παρδείγματος χάρη, διάλεξε και ψήφισε..''..Δες πως μέσα απο μία πρόταση που ακούγεται δημοκρατική φτιάχνουν και δένουν στα μέτρα τους ένα όλοκληρο εκλογικό συστημα..Εσυ αν μέσα απο τα 30 κόμματα δεν βρεις κάτι που να σου αρέσει(..το πιο πιθανό),είναι απολύτως λογικό σαν ανθρωπος που θέλει ουσιαστική αλλαγή και όχι μέσα απο πιθανότητες θα ψαχτείς διαφορετικά να δείξεις την αντιθεση σου..εαν διαλέξεις αποχή που σε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ που την εφαρμόζουν έτσι όπως είναι έχει νόημα, το μπαλάκι περνάει σε σένα γιατί σου λέει ''σου έδωσα 30 κόμματα,κάποιο θα είναι στα μέτρα σου ή τελοσπαντον θα πλησιάζει στις απαιτήσεις σου..''..ψηφίζεις αποχή;απέχεις απο την δημοκρατία που σου προτάσσω..
'Ολα λοίπον για να μπούμε στο ζουμί της συζήτησης ξεκινάνε απο σένα...Εσυ σαν άνθρωπος θέλεις πάνω απο όλα να είσαι σωστός με τον ευατό σου(..και πρέπει να είμαστε υπέυθυνοι με τον ευατό μας και τις επιλογές μας..).Θα μπορούσα να σου πω το πολύ εύκόλο και πεζό(..το οποίο βέβαια περιέχει όλη την αλήθεια)..''Δεν υπάρχει κανένας που να σε εμπνέει;δεν στηρίζεις και δεν ψηφίζεις κανένα..''Και αυτό αν θες όσο πεζό και αν ακούγεται δες στη καθημερινοτητα μας πόσο συχνα παρουσιάζεται..όταν κάτι δεν μας αρέσει αλλάζουμε και ψάχνουμε αλλου ώστε να είμαστε ΕΜΕΙΣ πάνω από όλα καλύτερα..Η βασή λοιπόν(..πω πω πλατιάζω..sorry κουκλα)εισαι ΕΣΥ..Διπλα σου θες ανθρώπους που να σε στηρίζουν και να σε καλύπτουν και σε αισθηματικό αλλά και σε φιλικο επίπεδο..Εαν για ένα διαστημα της ζωής σου δεν υπαρχουν αυτοί οι ανθρώποι(..για τον Α Β λόγο..),τι θα κάνεις..;με το ζόρι θα βάλεις ανθρώπους δίπλα σου ΜΗΠΩΣ και σε καλύψουν;αφού βλέπεις και ξέρεις οτι δεν θα σε καλύψουν στο επίπεδο που εσύ θες,γιατί να του βάλεις με το ζόρι δίπλα σου..;ταυτόχρονα(..δες ντόμινο που γίνεται το πράγμα-και πόσο αληθινό ακούγεται και στη πολιτική ένα τέτοιο απλό παράδειγμα)..ταυτόχρονα λοιπόν ο άλλος που έβαλες στη ζωή σου ξεκινάει(και πολύ σωστά βέβαια),να δείχνει καθημερινά το ποιόν του..αυτό το ποιόν που εσύ δεν θες..Ο άνθρωπος αυτός έχει απαιτήσεις πλέον..το ΄δεχτηκες στη ζωή σου-πρέπει να δεχτείς ΚΑΙ τα μειονεκτήματα του..προσπαθείς εσύ να δείξεις ενα διαφορετικό δρόμο σε αυτον τον άνθρωπο..να του δείξεις το δρόμο που θα ήθελες να έχει μέσα του..ελα μου όμως που δεν είναι έτσι σαν ανθρωπος..πως να άλλαξει..;εσυ ξενερώνεις,στεναχωριέσαι,ψάχνεις τρόπους για να νιώσεις καλύτερα,μέχρι βέβαια να φύγεις και να ψάξεις κάπου αλλού την τύχη σου..Η πολιτική δεν είναι έρωτας,ούτε ο έρωτας πολιτική αλλά έχουν μία βάση..Δεν χρειάζεσαι και δεν έχεις ανάγκη ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟ..Μπορεις και μόνη σου να βρεις την ακρη και να δώσεις νόημα σε κάθε σου πρόβλημα. (συνέχεια...)

Artistz 15 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:33 π.μ.  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Artistz 15 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:35 π.μ.  

Τι να κάνεις τώρα..;..πως να δώσεις νόημα στη σκέψη σου,στους προβληματισμους σου;Πιστευω οτι η καθημερινοτητα σου και ο τρόπος σκέψης σου και ζωής που κάνεις(..χωρίς να ξέρω),είναι η απάντηση..Δεν χρειαζεται να ψάχνεις πολύ για κατί που φαίνεται και είναι μπροστά στα μάτια σου..Οταν αντιμετωπίζεις την καθημερινοτητα σου και νιώθεις ότι κάνεις πάνω απο όλα αυτό που πραγματικά θες,τότε μην ψάχνεις την λύση αλλού..εαν όλοι έκαναν τα στοιχειώδη στην καθημερινότητα τους τότε δεν θα μιλάγαμε για τρόπους δράσης..
Θες τρόπους δράσης..;πολλούς και μάλιστα πολυ ενδιαφερόν...όλα ξεκινάνε απο την λέξη ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ..Πρωτα του ευατού μας και μετέπειτα στο σύνολο..Κανε εσύ την αρχή και φτιάξε στο μυαλό σου πως πραγματικά θες να κινήθεις και τι είναι αυτό που πραγματικα πιστεύεις πως θα σε κάνει να νιώθεςις ακόμα πιο χρήσιμη..την απάντηση θα τη βρεις μπροστά σου..
Γιατί να μην βάλουμε τον ευατό μας μπροστά και να φροντίσουμε να είμαστε καλά με αυτά που θα δημιουργήσουμε εμείς(..και λίγα να είναι αυτά,δεν είναι το θέμα η ποσότητα αυτών που θα κάνεις..)..το θέμα είναι η ψυχολογία σου-γιατί αυτή είναι που θα δώσεις και στους συνανθρωπους σου..Οταν ενας χαρούμενος και ζεστός γεμάτο ζωντάνια άνθρωπος,δίνει στους συνανθρωπους οτι μπορεί αυτή η ψυχολογια-αυτός ο αέρας ο διαφορετικός που θα διαπεράσει τον δίπλα σου είναι το φάρμακο του..
Πες με όπως θες..χαρακτήρισε με όπως θες...δεν το παίζω τίποτα..Ο Αντώνης είμαι και τίποτα παραπάνω..Αντι για τη κάλπη προτιμώ να δίνω ότι έχω και δεν έχω σε άλλα πράγματα..πανω απο όλα να γεμίζω τον ευατό μου..γιατί εαν δεν γεμίσω τον ευατό μου-δεν θα μπορέσω να δώσω και στους αλλους...μπορει να κάνω λιγα απο αυτά που θέλω άλλα νιώθω υπέροχα για το κάθε δευτερολεπτο αυτο..Απο λάθη;να φάνε και οι κότες..

Δεν θα κάτσω όμως να έχω αυταπάτες..και πόσο μάλλον δεν θα συμβιβαστω..για καμία και για κανεναν..και ας μου βγει σε κακό αυτό..τουλάχιστον θα ξέρω οτι έκανα κάτι που το διάλεξα εγώ..όλοι οι αλλοι οι σοφιστες του διαδυκτιου βάζουν μπροστα την δημοκρατία και το κοινωνικό συνολο για να σου επιδείξουν την ψήφο..εγώ κουκλα μου θα σου πω αυτό για το οποίο βράζει το αίμα μου..
ΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ..ΠΡΩΤΑ ΕΣΥ!ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ..ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ...

HappyHour 15 Σεπτεμβρίου 2009 στις 6:49 μ.μ.  

Ψηφίζω άρα υπάρχω !

Artistz 15 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:00 μ.μ.  

...Ενας λιγότερος απο σήμερα...αντε ψήφιστε μπας και γίνει κάτι καλό σε αυτή τη χώρα..εσείς HappyHour δε πίστευω να ψηφίσετε ΠΑΣΟΚ για να φύγει η λαίλαπα της ΝΔ απο την εξουσία;και ξέρεις γιατί το λέω αυτό ε.;ξέρεις πόσο κόσμος το 2002 ψήφισε ΝΔ για να φύγει ο Λαλιωτης και ο Σημιταράς...;Πολλοί..πάρα πολύ..θα μου πεις γιατί τα λέω σε σένα..
Οποιος δεν υπάρχει ασυναρτησίες γράφει..μην δίνεις σημασία..

Φιλιά πολλά Αθηνά!..Δεν θα ψηφίσεις και το ξέρεις..bye!

BUTTERFLY 16 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:21 π.μ.  

Σε ολα οσα λες συμφωνω απολυτα. Θεωρω οτι αν ο καθενας μας εκανε το καλυτερο που μπορει, χωρις να ενδιαφερεται τι κανουν οι υπολοιποι, ολος ο κοσμος θα ηταν πολυ καλυτερος!
Στο δια ταυτα ομως...καποιος θα κυβερνησει κι εγω απο αυτον τον καποιον εχω απαιτησεις για τηρηση των νομων, επιβολη της δικαιοσυνης, αξιοκρατια, καλυτερευση του βιοτικου επιπεδου κτλ...
Σε αυτο τον τομεα θελω ιδεες...αν δεν τα απαιτησω καταρχην με την ψηφο μου και μετα βεβαια με ενεργο συμμετοχη, τοτε πως;

Artistz 16 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:01 μ.μ.  

Εκει έρχεται η αυτοοργανωση και δίνει ρόλο ενεργό στον καθένα..
Οταν πριν λίγο καιρό στη Κυψελη μπηκαν να πάρουν το παρκάκι και να το κανουν parking οι κάτοικοι ήταν αυτοί που οργανωθηκαν και κρατήσαν το πάρκο..και αυτοι οι κατοικοι ήταν που ψηφισαν το Κακλαμανη..αυτοι ήταν όμως που πηραν και τη καταστση στα χερια τους..
Η οργανωση σε κάθε κατοικοια σεκάθε περιοχή πρέπει να γίνει..και πρέπει χωρίς ταμπέλα απο πάνω ωστε να μην έχει την καταληξη άλλων..πως γίνεται αυτό όμως..;
Εαν εξαιρεσεις τις προσπαθειες όλων των παιδιών που προσαπθουν στην περιοχη τους να αυτοοργανωθουν(..και τα παραδειγματα είναι πάρα πολλά...)είναι δύσκολο πολύ..εδώ έρχεται η εκμεταλευση κάθε δυνατού μέσου...το διαδυκτιο μπορεί να δώσει κάτι παραπάνω ώστε να οργανωθουμε καλυτερα..
Δες στα εξαρχεια οπου ο κοσμος παίρνει απο μονος του πρωτοβουλιες πως τον αντιμετωπίζουν..και εννοώ τον απλό κοσμο..στο παρκο καθε τρεις και λιγο ερχονται μπατσοι και δένουν κόσμο..χώρις λόγο και αιτία..τους τρομαζει η αυτοοργανωση των κατοικων..ξέρουν οτι αν ο κοσμος απο μονος του απαιτησει(..το ξανα λεω..απο μονος του και συλλογικα..)ξέρουν οτι τιποτα δεν θα μπορει να τους σταματησει..Εαν πιστευεις οτι με το να ψηφίσεις απαιτεις να κάνουν όλα αυτα που λες τότε κα ιβέβαια να ψηφισεις..εγω πιστευω οτι μονοι μας πρεπει να κάνουμε το βήμα παραπανω..οπως και στις δουλειες μπορουμε να κανουμε το βημα παραπανω..χάθηκε το σωματείο-χάθηκε ο συνδικαλισμος..απο ποτε χάθηκε κουκλα;απο τότε που δάχτυλος κομματων και μαλιστα εξουσιαστικων κομμάτων είναι μέσα..ειναι δυνατον πρόεδρος της ΓΣΕΕ να είναι δεξί χέρι του Πασοκ..;και τουμπαλιν βέβαια..ποια είναι η απαντηση;..συλλογικα να κάνουμε κάτι όλοι μαζι..την Κυριακη στου ΓΚΙΝΗ στο Πολυτεχνειο έχει μία πολύ ωραια συζητηση για τη προσπαθεια δημιουργίας και συσπειρωσης των εργαζομενων όλων των κλάδων(χωρίς κομματική αποχρωση και ταμπέλα απο πάνω)...δεν ειναι κάτι και αυτο..;..και αλλα πολλα..ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΑΠΟ ΕΜΑΣ..ΟΛΑ..Ορεξη να υπαρχει και πολλά χρήσιμα μπορουμε να κάνουμε..Να σαι καλά!

buzzer 16 Σεπτεμβρίου 2009 στις 6:50 μ.μ.  

Γεια χαρά μετά από αρκετό καιρό!!!

Με πολύ ενδιαφέρον διάβασα τα σχόλια όλων πάνω στο επίκαιρο θέμα των εκλογών, και οφείλω να πω ότι όλοι είχαν δίκιο... ο καθένας βέβαια από την οπτική του... Εσύ Αντώνη μπουχτισμένος από όλα δικαίως λες "αει στα κομμάτια, αφού είναι ανάξιοι και κανένας τους δεν κάνει φιλότιμα τη δουλειά για την οποία ΕΓΩ τους έβαλα στις καρέκλες τους, θα πάρω τις πρωτοβουλίες μόνος μου και θα αυτοοργανωθώ..." Κάποιος άλλος είπε ότι το να απέχει, χωρίς εναλλακτική και πρακτικά εφαρμόσιμη λύση, δεν είναι κάτι που τον εκφράζει... Αλλαγή στα πλάνα..οκ... αλλά με καθημερινό αντίκρισμα...αλλιώς έχω μόνο αποχή για την αποχή....

Να πω λοιπόν κι εγώ όσο πιο σύντομα μπορώ τις δικές μου σκέψεις... Εκ προοιμίου θεωρώ τη συμμετοχή μου στην εκλογική διαδικασία αυτονόητη... και αυτό γιατί αυτό το δικαίωμα δεν ήταν ανέκαθεν αυτονόητο και μάλιστα για όλους. Ας μην ξεχνάμε π.χ ότι οι γυναίκες έπρεπε να περάσουν αιώνες επί αιώνων για να τους αναγνωριστεί αυτό το δικαίωμα, ενώ σε κάποιες χώρες του κόσμου ακόμα δεν το έχουν και θεωρούνται λόγω φύλου πολίτες β'κατηγορίας.... Δε θα απόσχω λοιπόν... το τι θα ψηφίσω -κι έρχομαι νομίζω στην ουσία του θέματος- έχεις δίκιο, είναι θέμα προσωπικής κρίσης και επιλογής...Αν με εκφράζει κάποιος χώρος και τα όσα ισχυρίζεται και προσφέρει οκ... όμως, δεν είναι απαραίτητο να δώσω ψήφο σε κάποιο πολιτικό κόμμα αν δε με εκφράζει... μπορώ να ρίξω λευκό ή άκυρο. Θα μου πεις βλακείες και θεωρητικούρες... ποιος εξετάζει τα ποσοστά, ποιος ενδιαφέρεται για τα λευκά ή τα άκυρα... σωστό... όμως ξέρεις κάτι;; Ενδιαφέρομαι ΕΓΩ και θέλω να ελπίζω κι ο κάθε άλλος που μπορεί να κάνει την ίδια κίνηση...και κάποια στιγμή θα ενδιαφερθούν κι αυτοί γιατί μέχρι τώρα τους είχαμε κανακεμένους σα μωρά χρονιάρικα. Για θυμήσου, τους είχαμε ποτέ "χτυπήσει" με άκυρα ή λευκά σε εκλογικές διαδικασίες;; Δε νομίζω... πάντα τρέχαμε στα ταξίματα των Μαυρογιαλούρων... Όχι λοιπόν, δε θα τους δώσω το δικαίωμα να πουν ότι βαρέθηκα, πήγα τριήμερο Αράχωβα ή ο,τιδήποτε άλλο... Ναι κύριοι πήγα να ψηφίσω, αλλά δε μου κάνετε...

Ανέφερες ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα οργάνωσης των πολιτών στην Κυψέλη και την κίνηση που έκαναν... εντυπωσιακό... αλλά νομίζω ότι οι κάτοικοι ψήφισαν στις προηγούμενες εκλογές και μάλλον θα ψηφίσουν και τώρα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το ένα δεν αποκλείει το άλλο... Άλλωστε, είναι ωραίο να τρώνε τέτοιες σφαλιάρες κάποιοι για να τους θυμίζει ότι δε θα τους περνάει πάντα..

Μήπως η αποχή ,λέω εγώ τώρα, τους δώσει το δικαίωμα να πιστέψουν ότι θα τους περνάει;;

Αν κούρασα πολύ, συγγνώμη, δεν το 'θελα...

Θα τα ξαναπούμε, περιμένω να διαβάσω τα επόμενα...

patsnik 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:31 μ.μ.  

Φίλε Αντώνη ...

Θέλω να αφήσω μεγάααααλο σχόλιο αλλά τώρα δεν έχω τον χρόνο να το γράψω και θα αρκεστώ σε ένα μικρότερο προς το παρόν...Αστείος, ευαίσθητος κι εύστοχος Αντώνη, σε σημείο που περνάς το point με τον πιο περίεργο τρόπο.. Σημασία έχει ότι το περνάς όμως. Τα ενδότερα θα τα πούμε άλλη φορά..

ΥΓ: Χαθήκαμε ρε!!! Πάρε τηλ όταν έχεις χρόνο. Έχω και νέα, θα χεις κι εσύ...

ANASA 27 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:36 π.μ.  

Θάντερ dreamer καλησπέρα,

ξέρω ότι μια λέξη θα γράψω, δέκα σελίδες θα μου απαντήσεις! Είδα ήδη τις απαντήσεις σου στους προλαλλήσαντες και έπαθα έναν ντουβρουτζά που λένε..χείμαρρος όπως πάντα!

Λοιπόν, συμφωνώ με όλα όσα είπες.

Αυτά.

Καληνύχτα σας!


Θα απαντήσεις? Ο.κ. στάκα να φτιάξω ένα καφέ, γιατί με περιμένει διάβασμα ωρών! χα!

;-)

Artistz 28 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:04 π.μ.  

Καλημέρα σε όλους..
Buzzer αφου πρώτα σου ζητήσω συγνώμη για την αργοπορημένη μου απάντηση,θα σου πω οτι είναι η τιμη μου να συμμετεχεις στη συζητηση εδώ,και εννοειται οτι όχι απλά δεν κουράζεις αλλα θα ηθελα να γράφεις όσο θες και να μην μπαίνεις σε σκέψεις οτι μπορει και να κουράζεις..
Δεν κουράζεις καθόλου..
Στο θεμα μας τώρα..
Ειναι επιλογή του καθένα να έχει την γνώμη του περί της αποχής,και γενοκότερα της εκλογικής διαδικασίας..Το έχω γράψει και σε άλλες μου αναρτήσεις οτι η έλλειψη ανθρώπων είναι πιο ορατή απο ποτέ..και το κακό είναι οτι η ελλειψη αυτή των ανθρώπων δεν είναι μόνο σε πολτικό επιπεδο αλλα και γενικότερα.
Επειδη το θεμα μας είναι καθαρος πολιτικό απο τη στιγμή που μιλάμε για εκλογες,θεωρώ οτι είναι προσωπική ευθυνη του καθενα η ψήφος..ακόμα και αυτου που απέχει..εαν απέχεις προσπαθεις να βρεις στη καθημερινοτητα σου την ενεργη συμμετοχή που ψαχνεις κα θέλεις..
Εγω κούκλα μου διαφωνώ κάθετα με όλη την εκλογική διαδικασία..'εχω τεραστιο προβλημα κυριως ηθικο με τον ευατο μου να συμμετεχω σε μία διαδικασία που απο όποιο κλαδί και να το πιάσεις θα σπάσει..
Παράδειγμα..
Σκέψου λοιπόν οτι αυτές οι εκλογές(..δεν θα μιλήσω για τις προηγουμενες),στοιχίζουν στο δημόσιο προυπολογισμό κάτι παράπανω απο...πολλά κατομμύρια ευρώ(..ας βάλει ο καθενας το νουμεράκι του)..Ειναι εξοργιστικό να βλέπω νέα παιδιά σαν εμένα να δηλώνουν ευθαρσώς οτι αυτό από μόνο του δεν σημαίνει τίποτα μπροστά στη σημασία της ψήφου.Εξοργίζομαι που όλοι αυτοί οι ανθρωποι που ζητάνε την εκλογή τους απο το κόσμο απολαμβάνουν μίας απίστευτης μεταχειρισης τόσο σε οικονομικό αλλα και σε προσωπικό επίπεδο..Δεν είναι δυνατόν να ξεχναμε οτι 2 τετραετιες στη βουλη σου αποκομούν σύνταξη των 1500 ευρώ το λιγότερο..Δεν ειναι δυνατόν να ξεχνάμε οτι ο ευρωβουλευτης αμειβεται μ 15000 ευρώ κάθε μήνα στην Ευρωβουλή..Δεν φτανει λοιπόν τα οφέλη που έχουν όταν εκλεγούν,σκορπάνε εκετομμύρια ευρώ ΤΩΡΑ πριν τις εκλογές..Δηλαδή για να καταλάβω...Οταν οι εργαζομενοι του Λαναρά ζητάνε τα λεφτα τους οι ανθρωποι(..λεφτά 6 μηνών και αποζημίωση..),για να ζήσουν τότε λένε δεν έχουν και κοροιδευουν,και τώρα τα δίνουν στην Καιλη και στη Ραπτη για να κάνουν τον προεκλογικό τους αγώνα;..Μα γιατί τα ξεχνάμε όλα αυτά..;..Με το συμμετέχω σε μία τέτοια διαδικάσια είναι σαν να συμφωνώ με τους όρους της..Εγω δε συμφωνώ με τους όρους αυτούς..Ξεχρεωσε τους απολύμενους εργάζομενους(..θες να σου πω τη γίνεται στη πόλη μου στη Χαλκιδα;..μίλαμε για τραγική κατάσταση-κλείνουν όλα τα εργοστάσια),και μετά έλατε να συνεχίσουμε τη συζήτηση..
Συνεχίζω λοιπόν και αφήνω στην ακρη τη χρηματική σκακιέρα που στήνεται κάθε τρεις και λίγο(..αλήθεια-δεν μας κάνει εντύπωση που κάθε τρεις και λίγο έχουμε εκλογές;σας φαίνεται φυσιολογικό..;)..
Παμε τώρα στην καθ αυτή εκλογική διαδικασία,και στην δική μας ''υπωχρέωση''.
Το γράφω και στην ανάρτηση και το λέω και εδώ..Αν ο καθενας μας σκεφτόταν πόσο δύναμη έχει αυτή τη στιγμή δεν θα μιλάγαμε ούτε για εκλογές ουτε για αποχές ουτε για άκυρο.(..συνεχίζεται..)

Artistz 28 Σεπτεμβρίου 2009 στις 11:04 π.μ.  

Γράφεις οτι για τις γυναίκες έπρεπε να περασουν χρόνια για να τους αναγνωρίστει αυτό το δικαίωμα..
..Σε μερικες χωρες να συμπληρώσω, ακόμα να αναγνωριστεί,και σε ακόμα πιο πολλές η ταπείνωση που δέχονται οι γυναικες είναι σε σημείο προκλητικό.
Μη ξεχνάς τι ρόλο είχαν παλιότερα οι εκλογές-ποια η χρησιμοτητα τους και ποια η γενικότερη τους σημασία..Δεν εχει καμία σχέση αυτό που παρακολουθουμε τώρα,με ότι γίνοταν παλιότερα.Χωρις αυτό να αποτέλει δικαιολογια και χρησιμοποίηση ως προς αποδειξη για κάτι,νόμίζω τα σημεία των καιρών μας έχουν παραθέσει ενα εκλογικό συστημα και μία γενικοτερη εκλογική διαδικασία που καμία σημασία δεν έχει με την εννοία που δημιουργήθηκαν ως προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.
Βεβαια και να κλείσω κιόλας,όταν η λέξη εξουσία έχει πάρει αυτή τη σημασία που έχει τώρα την έχει πάρει γιατι είναι έτσι στημενο το συστημα και η εκλογική διαδικασία που έχουν φτιάξει.
Και ο απέχων έχει γνώμη και πρέπει να λογίζεται..μόνο σε χώρες σαν την δικιά μας ο απέχων εκλαμβάνεται ως ο αδύναμος κρίκος..και εκει ποντάρουν(..και είναι το απογοητευτικο της υποθεσης),τα αριστέρα κόμματα και οι ψηφοφόροι αυτών..Απαξιώνουν ένα μεγάλο πλήθος κόσμου για να μας πουν τι..;..Καποτε η αριστερά είχε δυναμη στο λόγο..πλέον στέρεψε και αυτή..
Και κάτι για μερικά παιδάκια εδώ μέσα φίλα προσκείμενα στο Σύριζα..έχετε κάθε δικαίμα να στηρίζετε τις επιλογες σας για το χώρο που ανήκετε.Δεν έχετε όμως κανένα δικαίωμα να χαρακτηρίζετε παιδιά που δεν τα γνωρίζετε και δεν ξέρετε τι κάνουν ώς ανάξια συζήτησης και τοποθέτησης..Κανονικά οτι απέχουν θα έπρεπε να σας προβληματιζει και να σας κάνει να σκεφτείτε γιατί σκεφτονται έτσι(..είτε είναι λάθος είτε σωστό),ΚΑΙ οχι να τα χλευάζετε και να τα απαξιείτε,και μάλιστα με τρόπο που θυμίζει ανθρωπους που ψηφίζουν Λαος και Χρυσά Αυγά..Εαν άυτός είναι ο δρόμος που σας δείχνει ο Τσιπρας και οι συνιστώσες σας,τότε να χαίρεστε και τις συνιστώσες και το Τσίπρα..θα τα πουμε και αναλυτικα σε αναρτηση που θα ακολουθησει..

Buzzer σε ευχαριστώ πολυ και πάλι για τη συμμετοχή σου..εννοειται οτι όλα όσα εγραψα ακολουθουν το τρόπο που τοποθετουμαστε πίστευω όλοι εδω μέσα..δεν απανταω-απλα συνεχίζω τη συζητηση και όπου βγει..είτε είμαστε σωστοι είτε λάθος συζηταμε και προβληματιζομαστε..και σε ευχαριστω εις διπλουν που είσαι εδω και παραθετεις τη γνωμη σου(..βαρεθηκες να σου λέω ευχαριστώ ε..;)

buzzer 28 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:06 μ.μ.  

Εννοείται ότι έχεις κάθε δικαίωμα αν δε θες να συμμετέχεις στη διαδικασία, να μην το κάνεις. Κανείς δε μπορεί και δε νομιμοποιείται να σου πει κάνε αυτό ή κάνε εκείνο... πού ζούμε;;; καλά... μη μου απαντήσεις.. ξέρω κι εγω...

Θα ήμουν τουλάχιστον αφελής, αν μη τι άλλο, να υπερασπιστώ τις επαίσχυντες οικονομικές πρακτικές των κομμάτων του τύπου που αναφέρεις...το επιχείρημά σου είναι όχι μόνο λογικό, αλλά κυρίως καθρέφτης της πραγματικότητας..

Θα σου πω λίγο διαφορετικά αυτό που σκέφτομαι... θα ήμουν διατεθειμένη να συζητήσω μια εναλλακτική μορφή εκλογικής διαδικασίας ως προς το αξιολογικό της μέρος, αν κατετείθετο μια πρόταση σοβαρή... την ίδια όμως την εκλογή και την αντιπροσωπευτικότητα στο πλαίσιο του δημοκρατικού πολιτεύματος δεν είμαι έτοιμη να τη διαπραγματευτώ. Για μένα είναι ένα όχι μόνο πολιτικό αλλά και πολιτισμικό κεκτημένο. Το τι εναλλακτικές έχω στα ήδη υπάρχοντα πλαίσια, μη νομίζεις ότι δεν τις ξέρω...

Εννοείται επίσης ότι θεωρώ τη συζήτηση που γίνεται εδώ πολύ δημιουργική και χρήσιμη, και εκτιμώ ιδιαιτέρως το γεγονός ότι ακόμα κι αν οι απόψεις δε συγκλίνουν απόλυτα, οι αντιθέσεις αυτές δηλώνονται με αξιοπρέπεια και σεβασμό και ως τέτοιες εκλαμβάνονται....

Όσο για το θέμα το άλλο που μου έθεσες, δεν το ήξερα... έχω απαντήσει κάτι στο σχόλιό σου σε πρώτη φάση...

Artistz 28 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:32 μ.μ.  

Πρωτου απάντησω να μην ξεχάσω σε σένα ANASA και σε σένα ΝΙΚΟ να πω ενα μεγάλο ευχαριστώ για τα λόγια σας..

Εμεις Νικο θα τα πουμε και απο κοντα!

Buzzer να σου πω κάτι πρώτα...
Εστειλε ''κάποιος..'',τον οποίο τον παρακαλώ το e-mail που έστειλε να το βάλει μέσα στα σχόλια(..και ως άγνωστος δεν υπάρχει πρόβλημα-αρκεί να φαίνεται η τοποθέτηση του δημόσια και να μην την αναπαράγω χωρίς τη συγκαταθεση του),οτί μιλάω σαν τσιράκι των αναρχικών..
Σεβομαι την αποψη σου φίλε μου,αλλα θα προτιμούσα να κάνεις το κόπο και να το βάλεις εδώ(..και όλα όσα γράφεις βέβαια..),καταλαβαίνω ότι μπορεί να μη θες να εκθέσεις την άποψη σου στους ανθρωπους που το διαβάζουν και να το πεις μόνο σε μένα,αλλά επειδή ανάφερες μία κουβέντα μέσα,ότι όλοι ξέρουν απο αυτούς που με διαβάζουν ότι αναπαράγω και πιπιλάω τη γλώσσα των αναρχικών,θα σου απαντήσω οτι μιλάω τη γλώσσα του ευατού μου,του Αντώνη,και κανένα άλλου..
Εαν δεν με εχεις διαβάσει καθόλου πως λες τέτοια κουβέντα;..όλοκληρες αναρτήσεις έχω γράψει μέσα για το πόσο κάθετος είμαι με κάθετι ταμπέλα που υπάρχει και εσύ μου βάζεις ταμπέλα..καλα δεν είσαι ο πρώτος και να το ξέρεις αυτό..στην αρχή να σου πω οτι ήμουν το δεξί χέρι του Τσιπρα(..μπορεί και το αριστερό),αλλα θα σου πω ήρεμα και ωραία και χωρίς να χρησιμοποιώ τη γλώσσα σου, οτι δεν ειμαι ΟΥΤΕ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ ΟΥΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ..ΕΙΜΑΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ..θεωρείς το όνομα μου και αυτό ταμπέλα..;ότι καταλαβαίνει ο καθένας..

buzzer, για να συνεχισουμε την κουβέντα μας μετα τη μικρή παρένθεση..
Λες ότι..''θα ήμουν διατεθειμένη να συζητήσω μια εναλλακτική μορφή εκλογικής διαδικασίας ως προς το αξιολογικό της μέρος, αν κατετείθετο μια πρόταση σοβαρή..''
Μα πως να ακούσουμε σοβαρή πρόταση για μία εκλογική διαδικασία όταν την αποφαση την παίρνουν αυτοί για το πως θα τους εκλέξουμε;..αυτοί κανονίζουν τους όρους της εκλογής και σου λένε στο τέλος πως εαν δεν συμμετέχεις σε αυτό που σε διατάζω(..γιατί περί διαταγής πρόκεται),δεν συμμετέχεις στη δημοκρατία..εαν είναι έτσι η δημοκρατία να μας το πουν ώστε να το ξέρει και ο κόσμος,και να μην έχει φρούδες ελπίδες...

Σκέψου όμως να διεκδικούσαμε(..πάντα συλλογικά),όλοι μαζί τα αυτονόητα..μας χωρίσαν σε στρατόπεδα(..γιατί έτσι βολεύονται καλύτερα-να είναι διασπασμένος ο λαός,και όχι ενωμένος),σκέψου όλοι μαζί χωρίς καμία τεμπέλα απο πάνω,να ζητούσαμε τα αυτονόητα..γιατί να υπάρχει συμφέρον ακόμα και στα απλά πράγματα..;αυτά δεν μπορώ..οτι ο καθενας απο τη μερια του όταν θέλει να προσφέρει στην ακρη του μυαλου του έχει τη κομματικη αξιοποιηση που μπορεί να έχει..
Και αυτό είναι πλέον γεγόνος και πραγματικότητα,και όχι κάτι μεμονωμένο!
Εγω θα ήθελα να έβλεπα συλλογικά το κόσμο να δραστηριοποιειται και να αυτοοργανωνεται..και εκεί θα δείξουμε τα δόντια μας..εαν έβλεπαν ένα κόσμο να αυτοοργανωνέται και να διεκδικεί σαν μία γροθιά τι πιστεύεις θα γινόταν..;
Στην ακρή του μυαλού εγώ πάντα έχω τη λέξη εξουσία..μια λέξη-ολοκληρωτική καταστροφή!

buzzer 28 Σεπτεμβρίου 2009 στις 6:31 μ.μ.  

Το μοντέλο που προτείνεις είναι ένα μοντέλο ιδεατό, καλά σε είπα Lennon στο πρώτο μου σχόλιο στο χώρο σου... όσα γράφεις θα μπορούσαν στα χέρια κάποιου ταλαντούχου στιχουργού να γίνουν οι στίχοι ενός πικραμένου ελληνικού imagine...

Αυτό που σκέφτομαι είναι ότι δε ζούμε στις μικρές αρχαίες ελληνικές δημοκρατίες όπου η αντιπροσωπευτικότητα δεν ήταν μια πρακτική ανάγκη και η άμεση δημοκρατία ήταν εφικτή... Δε μπορεί - τουλάχιστον στη δική μου λογική- για κάθε πρόβλημα να πρέπει να ξεχύνεται ο κόσμος μπουλούκια για να λυθεί... Χρειάζομαι να πιστεύω ότι το πολίτευμά μου όπως μετά από αγώνες τόσων ανθρώπων κατακτήθηκε, θα προσφέρει τελικά τις λύσεις... Ξέρω τι θα μου πεις... έχω κατανοήσει πλήρως τις αντιρρήσεις σου...

Για ένα πράγμα σε διαβεβαιώνω με κάθε εντιμότητα: δεν ξέρω τι είναι το βόλεμα, δεν το είχα ποτέ στη ζωή μου και οι δικοί μου γονείς, επαρχιώτες επίσης και απλοί άνθρωποι, μου έμαθαν να αγωνίζομαι για να κερδίσω αυτά που σήμερα έχω. Θέλω δηλαδή να πω ότι δε διαφέρουμε και πολύ... Απλά, μάλλον εσύ μπούχτισες νωρίτερα, ενώ εγώ ελπίζω ακόμα. Για πόσο δεν ξέρω...

Τέλος, για τις ταμπέλες που λες, θα πω μόνο το εξής: είναι εύκολο να πεις " ο τάδε είναι αυτό.." ... το δύσκολο είναι να καταφέρεις να πεις τι είσαι εσύ...

Καλέ, για να χαριτολογήσω και λιγάκι, τόσο καιρό μου αναπαράγεις τη γλώσσα των αναρχικών και το 'ξερα κιόλας;;;; Κοίτα να δεις που εγώ νόμιζα ότι απλά συζητούσαμε όλοι μας... Τελικά το πολύ διάβασμα μού μπέτωσε τον εγκέφαλο μού φαίνεται, μη σου πω μου τον έκαψε κιόλας...Γραμμή δεν είχα πάρει το ούφο...

Θα τα ξαναπούμε.....

Λουκάς Σταμέλλος 28 Σεπτεμβρίου 2009 στις 7:09 μ.μ.  

Την καλησπέρα μου.

Το θέμα με τις εκλογές είναι ένα πολύ κακόγουστο αστείο.

1. Μας έχουν κάνει όλους να πιστεύουμε ότι είναι κάτι πολύ σημαντικό, ότι ξαφνικά έχουμε τεράστια ισχύ... ενώ στην πραγματικότητα δεν συμβαίνει τίποτε. Απολύτως τίποτε δεν θα είναι διαφορετικό στην διακυβέρνηση της χώρας αν συγκρίνεις π.χ. τις 3 με τις 5 του Οκτωβρίου. Ούτε στο παραμικρό.

2. Κανείς «διαφορετικός» δεν μπορεί να γίνει κυβέρνηση. Κυβέρνηση μπορεί να γίνει μόνο κάποιος του «συστήματός» τους. Αν γίνει κάποιος με «διαφορετικό» παρελθόν είναι γιατί, απλούστατα, αφομοιώθηκε.

3. Η άμεση δημοκρατία δεν έχει να κάνει με νόμους, δικαστές, διαχείριση της εξουσίας, πλειοψηφίες κ.λ.π. κουραφέξαλα. Δεν είναι θέμα θεσμών, αλλά ανθρώπων. Αυτό που λέγεται («μα τί θα κάνουμε, σε κάθε πρόβλημα θα τρέχουμε όλοι μπουλούκι ν' αποφασίσουμε;») είναι πολύ μακρυά από την αληθινή έννοια της δημοκρατίας. Σήμερα η άμεση συμμετοχή είναι πιό εφικτή από ποτέ. Άμεση δημοκρατία σημαίνει «συνεργάζομαι με τους άλλους για να κάνουμε κάτι όλοι μαζί». Δε σημαίνει «μπαίνουμε όλοι μαζί στη Βουλή».

Τα προβλήματα δε λύνονται με αποφάσεις πλειοψηφίας, αλλά με δράσεις αλληλεγγύης. Πάντα, σε κάθε πρόβλημα, η αλληλέγγυα λύση είναι η καλύτερη.

Αυτό που πρέπει να γίνει και μπορεί να γίνει είναι να κατασταθεί πλέον άχρηστη κάθε έννοια διακυβέρνησης. Η αποχή από πανηγύρια νομιμοποίησης της εξουσίας είναι μια καλή αρχή.

HappyHour 28 Σεπτεμβρίου 2009 στις 7:41 μ.μ.  

Ενα μικρό σχόλιο θέλω να προσθέσω.
Σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη εποχή είναι εφικτή η άμεση δημοκρατία. Με την τεχνολογία (βλ.διαδίκτυο) είναι εφικτό ακόμα και η παραμικρή απόφαση να παίρνεται απο ΟΛΟΥΣ και όχι απο 300 μόνο. Η άμεση δημοκρατία μπορεί να αρχίσει να υπάρχει σε τοπικό επίπεδο, δηλαδή στους Δήμους ακόμα και σήμερα. Είναι τόσο απλό... η βούληση δεν υπάρχει.

Artistz 28 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:01 μ.μ.  

..buzzer για να ελαφρύνω και εγώ λίγο τη συζήτηση,ναι σας την έφερα-ναι είμαι ρουφιανάκι και παπαγαλακι των αναρχικών..
Προσπάθησα πολύ και τα κατάφερα στο τέλος..χώρια τη πλάκα τώρα,επειδη για τον συγκεκριμένο χώρο κατά κάποιο τρόπο τον έχω καλή άποψη(..με τα πολλά λάθη τους βέβαια),δεν νομίζω οτι τα συγκεκριμένα παιδιά έχουν την ανάγκη απο παπαγάλακια για να διαδώσουν τις ιδέες τους και τα θέλω τους..και βέβαια όλα αυτά που λέω εγώ είναι δικές μου ιδέες και δικά μου θέλω(..και σε πολλά μπορεί και να είμαι και λάθος),τώρα αν σε κάποια συμπιπτουν δεν σημαίνει οτι είμαι αναρχικός η ότι άλλο νομίζει ο καθένας..δεν νόμιζω οτι ούτε οι ιδίοι οι σωστοί αναρχικοί δεν θα θέλαν αυτό για τον ευατό τους..τώρα αν ανοίξουμε τέτοια κουβέντα θα τέλειωσουμε περίπου όταν βγει το exit poll και δε λέει να το χάσουμε..παντως ενα γενικό σχόλιο να κάνω μόνο,πως η λεξη αναρχικος/η και γενικότερα αντιεξουσιαστικό κομμάτι εδώ στην Ελλαδα είναι συνδεδεμένο με τη τρομοκρατία τη βία και με πολλά άλλα..πράγμα εντέλως έξω απο τα νερά του..πολλά λαθη μπορεί να εχουν κάνει-αλλά ποιος δεν έχει κάνει..;και εγώ στη ζωή μου έχω κάνει πολλά λάθη..;τι σημαίνει αυτό;..τελοσπαντον κρατάω το γεγονός οτι σας την έφερα και προχωράμε παρακάτω..

Τα φιλιά μου(..αναρχικα φιλιά..)
Γεια χαρά

Artistz 28 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:13 μ.μ.  

Καλησπέρα φίλε Πότμο.
Θ συμφωνήσω απόλυτα-και ειδικά στο κομμάτι της αλλυλέγυης που λες..
Δυστηχώς την αλλυλέγυη στις μέρες μας μόνο απο λίγους θα τη δεις..αλλά πιστεύω οτι δεν θα αργήσει πολύ ώστε να γίνει το κυριαρχο συστατικο δράσης..

Για την άποψη σου για τις εκλογές θα συμφωνήσω απόλυτα..Απολύτα και σε ευχαριστώ για όλο το σχόλιο που παρέθεσες...Κράταω τη κουβεντα σου..''..Άμεση δημοκρατία σημαίνει «συνεργάζομαι με τους άλλους για να κάνουμε κάτι όλοι μαζί». Δε σημαίνει «μπαίνουμε όλοι μαζί στη Βουλή»...''Να σαι καλά..!

Artistz 28 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:27 μ.μ.  

Αθηνα μου η βούληση γιατι δεν υπάρχει τι ξέρεις και τι ξέρω..όλοι μας τη ξέρουμε.ποιος δήμος θα κάνει τέτοια κίνηση;..ίσως αν υπήρχαν χωρια και δήμοι που ξεκίναγαν ένα τέτοιο εγχείρημα(..πολλές ταινίες βλέπω),ίσως να το έβλεπαν όλοι την άμεση χρησιμότητα και αντιμετωπιση που θα είχε..
Διάβαζα ενα εξαιρετικο βιβλιο το οποίο θα παρουσιάσω και εδώ για το τρόπο οργάνωσης των κοινωνιών με το καθενα πρωταγωνιστή και συμμετέχοντα..Πηρε ενα δήμο στον οποίο ο κόσμος ήταν αυτός που απο΄φασιζε το κάθετι σε όλα τα ζητήματα με κύριο συστατικο την ατομική ευθύνη του καθένα(..κάτι μου θυμίζει αυτό),και στην άλλη πλευρα είχε ενα δήμο του τώρα..εντυπωσιακα αποτελεσματα..

Θα στο δώσω και να το διαβάσεις..
..Θελω να μάθω και το εννοω τι θα ψηφίσεις..θα ηθελα πολύ απο ενα ατομο σαν εσένα που ξερεις τη γνώμη μου για σενα ποια θα είναι τα κριτηρια σου στην επιλογή κομματος..άτομο που να ντρεπεσαι για τις επιλογες σου δεν είσαι..άρα..;περιμενω...φιλια πολλά και να προσεχεις

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

ΕΒΑΛΑΝ ΚΡΥΦΗ ΚΑΜΕΡΑ...

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP