Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

ΜΕ ΠΑΛΜΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ...

με μια δόση θυμό, που ποτέ δεν μπορώ, όσα θέλω ν' αρχίσω..(Νατάσσα Μποφίλιου)

Οχι δεν είναι ανασκόπηση..δεν είναι rewind του χρόνου που φεύγει..
Όχι δεν είναι..

Σκέφτομαι και ξανασκέφτομαι εικόνες που περάσαν και μου άφησαν κάτι..όχι λόγω της ημέρας..δεν είναι η ημέρα που με κάνει να σκέφτομαι και να αναπολώ..ίσως είναι η δύναμη της εικόνας που φροντίζει να μένει τόσο ζωντανή,τόσο αληθινή σαν να τη βλέπω συνέχεια να περνάει απο μπροστά μου..
Κάποτε ήταν σε μία σκηνή στην Υδρόγειο στη Θεσσαλονίκη..
κάποτε στη Καστοριά σε ένα σπίτι..
στην Αθήνα του Δεκέμβρη..
στη Κατερίνη του Δεκέμβρη..

Ίσως καλυτερα που δεν μου έστειλες φωτό..καλύτερα να είναι έτσι στο κεφάλι μου..να δημιουργώ εγώ τις εικόνες-να βάζω στο κεφάλι μου χρώματα(..ελέω δισχρωματοψίας ίσως φτιάξω ασυνάρτητους συνδυασμούς-αλλά εδώ που τα λέμε και όλο αυτό ασυνάρτητο δε μοιάζει..;..)
Ας του δώσω λίγη υπόσταση..ας το ντύσω με ήχους..



..δεν ξέρω αν η μελωδία αυτου του τραγουδιού είναι αυτή που με ταξιδεύει..δεν ξέρω αν αυτή είναι η κυνητήριος δύναμη που δίνει στην εικόνα λίγο φως..μάλλον όλο αυτό το ταξίδι των ήχων με φέρνει ακόμα πιο κοντά..έστω και για λίγο..για μία στιγμή.

Αν βρεις τους ήχους λένε βάλτους χρώματα και άστους να σε ταξιδέψουν..

ταξίδεψε με πάλι..ταξίδεψε με..


..και επανέρχομαι στη γη..
..ναι ναι..εδώ είμαι..ίσως λίγο πιο χαλάρος..ίσως πιο αδύναμος γιατί κάτι άφησα πίσω μου..(συνειδητά ή όχι δεν έχει σημασία),εδώ ανάμεσα σε ήχους και είκονες να με ταξιδεύουν και να μου θυμίζουν πως το ταξίδι δεν τελειώνει..εκεί που τελειώνει ένα,ξεκινάει κάποιο άλλο..μπορεί και με τον ίδιο σκοπό..

όχι,όχι..ας επανέρθω μία και κάλη στη πραγματικότητα..

Του το κρατάω αυτού του κόσμου
που δε μου ανήκει ο εαυτός μου

..Καπου εκεί χαμένος μέσα στη φύση της Πιερίας..
Απο τη μία ήχοι..στο ταξιδάκι απο το χωριό στη πόλη..ενα αυτοκίνητο πλυμηρισμένο απο ήχους-ξωτικά-και 2 παιδιά έτοιμα να γίνουν αερικά και να πετάξουν στη βουνοκορφή του Ολύμπου που ατένιζε μπροστά τους..πότε άλλωτε η μουσική δεν έμπαινε τόσο μπροστά..και ύστερα μέσα στα νύχτα να κλείνουν τα φώτα του αυτοκινήτου εν ώρα πορείας και άξαφνα νόμιζες πως η μουσική έκανε αυτό για το οποίο γεννήθηκε..ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΑΥΤΗ..πλέον τα φώτα ήταν περιττά..

..και ύστερα η πόλη..μικρή..ε και;..όταν μαθαίνεις με τα λίγα μέσα σε αυτά σου παρουσιάζονται όλα..μέσα σε αυτά τα λίγα αρκεί για να βρεις την ομορφιά που ψάχνεις..μία ομορφιά που στα πολλά ίσως και να μην υπάρχει ποτέ..
Ας κάνω μία παρένθεση..

''Ο Δον Κιχώτης, σαν στάση ζωής εκπροσωπεί την υπέρβαση της κοινής λογικής. Βλέπει τον Κόσμο, όπως οι άλλοι δεν μπορούν..''

Ο Θερβάντες έχωντας στο μυαλό τον ήρωα του είχε πει..''όπου υπάρχει ζωή υπάρχει ελπίδα''

Μετά τη μικρή παρένθεση ας συνεχίσω..

..Μία ομορφιά να σε περυτριγυρίζει παντού..έτσι απλή χωρίς πολλά πολλά..μέσα σε κιχώτες αντίκρυζες αυτό που οι άλλοι δε μπορούν..το αντίκρυζες..το ζούσες..

..και υστερα επιστροφή στο χωριό..με ανθρώπους που αν ζούσαν στην Αθήνα θα νόμιζες ότι πέρναν υπνοστεντόν για να εχουν τέτοια διάθεση και τέτοια ψυχολογία..
Να σε ξυπνάνε τραγουδώντας,να σου μιλάνε τραγουδώντας και να ζούνε σαν αυτό που κάποτε γράφτηκε σε ενα τοίχο στην Αθήνα..Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ..ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕ ΤΟ..
Ετσι και η Κ.Μαρία..η ζωή της είναι ενα τραγούδι..στα δικά μου τα μάτια πάντα..φάνταζε σαν ενας σύχρονος ήρωας του Θερβάντες ΚΑΙ η Κ.Μαρία..με όρεξη που θα ζήλευε και ο Καραγκούνης οταν παίζει μπάλα..(..λέμε και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα που λέει και ο πατέρας σου Nick)

..και μετά πάλι η ίδια εικόνα..η ίδια ζάλη..το ίδιο μεθύσι..γλυκό(..όχι σαν το τραγουδι των πανιλίθιων stavento..)..γλύκο σαν απο νέκταρ των αρχαίων θεών..

Προσωπική ανάρτηση..για μένα..για το χρόνο που πέρασε και άφησε αρχαιοελληνικά σημάδια..για το χρόνο που περασε και έβαλε τη Κρήτη μέσα μου..που κράτησε τη θεσσαλονίκη ψηλά..που έβαλε tour να με σαγινεύουν..που μου εδωσε δύναμη να έχω φωνή και να αντιδρώ σε ότι γίνεται,για να παλεύω όσο μπορώ -για το χρόνο που πέρασε και που δεν ειναι rewind στο μυαλό μου..είναι το σήμερα..είναι το τώρα ΟΛΑ αυτά..είναι το ΑΥΡΙΟ..όλα είναι δρόμος..δεν είναι backup στο μυαλό..έγιναν για να μου δείξουν το δρόμο-και όχι να μπουν στο χρονοντούλαπο της μνήμης...με αυτά οδηγό ξεκινάμε δυνατά και την επόμενη χρονιά..

Σε έχω βρει και σε χάνω..

Υ.Γ...Σημερα δεν αναπολούμε..

Υ.Γ 1 Ουτε Αύριο..

Υ.Γ.2 ...Είναι και άλλα πολλά που θέλω να πω..για την ώρα η εικόνα που ζωγραφίζεται μπροστά μου μου αρκεί και έχει στίχους..''Λενε οτι άμα το πιστέψεις καποτε ανοίγουν οι ουρανοί,κάτι νύχτες σαν και αυτή με το βλέμμα καρφωμένο..''

Υ.Γ.3 Για την Αξιοπρέπεια..για την Ελευθερία..μπράβο στα παιδιά που σήμερα θα βρίσκονται στις φυλακές για να δώσουν το δίκο τους ''εορταστικό μύνημα''..''ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΙΣΜΑ ΣΑΣ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΘΑ ΑΝΤΕΧΩ..''

Υ.Γ. 4 Α ρε Νικ που τη συνάντησες τέτοια μουσική;..δύναμη πραγματική το καθετι που άκουσα..

Υ.Γ.5 Ποκοπίκο καλή χρονιά να έχεις..κοραλλένιος βυθός σχηματίζεται μπροστά μου..tour και το 10.

Υ.Γ.6 Γεμάτη ταξίδια και η Νέα χρονιά ας είναι..αερικά και μη..

..Πόδηλατο..οι σκέψεις..ΟΛΑ..

ΠΑΜΕ ΔΥΝΑΤΑ..




Σ' είδα τυχαία να περνάς με το ποδήλατο σου
κοίταζες λες κι ο κόσμος φτιάχτηκε για να 'ν' δικός σου
αφού τα βλέμματα σκοτώνουν κι έχω πια πεθάνει
μοιάζει ο Παράδεισος με δρόμο που σε σένα φτάνει..

20 σχόλια:

Η ΑΠΕΝΑΤΙ ΟΧΘΗ 31 Δεκεμβρίου 2009 στις 9:58 μ.μ.  

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

patsnik 1 Ιανουαρίου 2010 στις 3:42 μ.μ.  

Α ρε Αντωνάκο! Με τα μάτια σου τα είδα εδώ, με τα λόγια σου τα "διάβασα" και πάλι... Άλλα μάτια κι άλλα λόγια! (Γέλασα μάλιστα σε μερικά σημεία. Όλα θα τα πω στην κυρά Μαρία!)

Καλή χρονιά να 'χεις Αντώνη! Με ...ζωγραφιές!

(Α και όχι μόνο δεν χιόνισε, αλλά έφτασε τους 21 βαθμούς και κυκλοφορούμε με τα κοντομάνικα και με τα ποδήλατα... Επόμενο update όταν κατέβω. Έχεις και τα ανάλογα χαιρετίσματα από όσους με βλέπουν να απαντάω τώρα στην ανάρτησή σου!)

HappyHour 1 Ιανουαρίου 2010 στις 9:53 μ.μ.  

Καλή χρονιάααα !
Τα καλύτερα σου εύχομαι πεπόνι ! Πολύ ωραία μουσική ταξιδιάρικη σαν την ανάρτησή σου... Μην αλλάξεις τίποτα Αλέν Αντώνη (κατά το Αλέν Ντελόν,χαχαχαχαχα), ε εντάξει ένα δυό κιλά μπορείς να πάρεις, κομμένο σε βλέπω τώρα τελευταία ! Αχαχαχαχαχα
Το νου μου...

vassia4444 4 Ιανουαρίου 2010 στις 3:01 π.μ.  

kalh xronia na exeis antoni!
h anarthsh sou me gemise me mia glykia melagxolia anamnisewn..posa pragmata borei na diavaseis kai na se taxidepsoun.s euxaristoume gia auto to polyxromo taxidi pou me ton tropo pou moirastikes kati ap to diko sou taxidi taxidepses ki emas mazi.........kali xronia kai na moirazesai ta pio oraia kai ta pio sklhra toso eleftheraaaaaaaa

vassia4444 4 Ιανουαρίου 2010 στις 3:05 π.μ.  

ki afto apo mena http://www.youtube.com/watch?v=7wVd7-1oBlc&feature=related

mariw 4 Ιανουαρίου 2010 στις 7:48 π.μ.  

Σήμερα πάντως κάνει πολύ κρύο, μπορεί και να χιόνισε πάνω.
Χαίρομαι που πέρασες καλά στα μέρη μας (αν και μου το είχες πει, το να το δηλώνεις δημόσια όμως είναι άλλο πράμα).
Πάντως, αν θες να ζήσεις σαν αερικό η Πιερία είναι το ιδανικό μέρος, δεν μας διάλεξαν τυχαία οι μούσες…
Καλή χρονιά φίλε μου, γεμάτη ταξίδια (όλων των ειδών) και ανταμώματα.
Υ.Γ. στον Παλιό Παντελεήμονα πήγατε ή δεν προλάβατε;

Artistz 4 Ιανουαρίου 2010 στις 10:13 π.μ.  

..Καλη χρονιά λοιπόν!

Μαρία μου καταρχήν να σου πω οτί Παλιό Παντελεήμονα δε πήγαμε.Στο επόμενο ταξίδι όμως έχει πόλλα μέρη να πάμε και τα οποία αφήσαμε βέβαια για αυτό το λόγο..όχι οτι χρειαζόμουνα αίτιες άλλες για να ανέβω(..και αυτά που είδα μου αρκουν να ανέβω και μία και δύο και τρεις..και χιλιες δεκατρεις φορές)..

Δεν σαν διάλεξαν τύχαια οι μούσες όντως..το είδα με τα μάτια μου και πλέον το προσυπογράφω και εγώ.

Τα καλύτερα ταξίδια είναι αυτά που δεν έχουν γίνει ακόμη..και θα γίνουν..και είμαι σίγουρος για αυτό δεν στο εύχομαι οτι θα κανεις πολλά τέτοια..αερικά και μη!
Καλη αντάμωση..εδώ;στην κατερίνη ξανά;..όπως και να χει θα το κρίνει το ταξίδι αυτό.

Αντώνης

Artistz 4 Ιανουαρίου 2010 στις 11:06 π.μ.  

Καλήμερα vasia444

Καλή χρονια..

Χαίρομαι που έστω και για λίγο ή πολύ ταξίδεψες και εσύ με ότι διάβασες..
Δεν έχω να πρόσθεσω κάτι άλλο για την ώρα..
Με τις ευχές δεν τα πάω καλά(..και δε το λέω για να το πω..)

Δεν θα σου ευχηθώ κάτι(..με πιάνεις πως το λέω..),αλλά θα σου μεταφέρω αερικά έστω και με ένα τραγούδι, με λίγο ήχο, κάτι για σένα..

Προσωπική γνώμη:..Ακουσε το ΟΧΙ έτσι όπως οι στίχοι και το κλίμα του τραγουδιού απορέει αλλά με άερα που τα συνεπέρνει όλα..δώσε στο στίχο φτερά και ταξίδεψε οχι μελαγχολικά αλλα ΑΕΡΙΚΆ..(γεια σου ρε ποιητή αντώνη..)
Αφιερωμένο

http://www.youtube.com/watch?v=ctZEtCqwn_E


..όσο για το δίκο σου τραγούδι που έστειλες και που είναι και απο τα αγαπήμενα μου,θα απαντήσω με ενα στιχάκι(..με ξυλινα εσύ με σκέτο παυλίδη εγώ..)

Άλλοτε μοιάζει σαν καράβι
που έρχεται από μακριά
Βλέπω τα φώτα του το βράδυ
βλέπω τους ναύτες να πετάνε τα σχοινιά
μες το λιμάνι, πάω κοντά και γω να δω
αυτό το πλοίο που όλο φτάνει
και που νομίζω πως θα φύγει
πριν σε δώ να ταξιδεύεις
πάλι σε κείνα τα σκαλιά
προτού αρχίσεις να επιμένεις
ότι απόψε είναι δικιά μας η βραδιά


Καλη χρονιά λοιπόν...

Artistz 4 Ιανουαρίου 2010 στις 11:29 π.μ.  

Happy hour..πεπόνι!..καλή χρονιά να χουμε..

Πεπόνι το νου σου..βλέπω και εσύ το καταλαβες και πρόλαβες να το γράψεις.

Το μαγαζι που με ρωτησες λοιπόν το βρήκα..και είναι καταπληκτικο..εξαιρετικά για σένα.

Με κάμερες με βίντεο και με κινητα θα αποθανατισεις(..όχι εσυ) τις όμορφες στιγμες που θα εχεις..

Αερικα φιλιά happy πεπονι..

Αντώνης..(..ακου εκεί Αλέν Ντελόν..)

Artistz 4 Ιανουαρίου 2010 στις 12:44 μ.μ.  

..και για το τελος ας μιλησουμε και λιγο για τη Κατερίνη μιας και δεν εχουμε πει τιποτα σε αυτή την Ανάρτηση..χαχαχ

Νικ να τα πεις στη Κυρ-Μαρία...

Ζωγραφιες...πολλές θέλω..βέβαια στο γραψα και πανω..ήδη το μυαλο φτιάχνει τοπία και τους δίνει χρώματα..

Αφου βγηκατε και με τα ποδηλατα μάλλον επεσα μεσα στο τραγουδι που εβαλα..και ειμαι σιγουρος πως στην εικονα που μολις τωρα περασε απο μπροστα μου εμοιαζε έτσι σαν αυτο το στιχο απο το τραγούδι του παυλίδη..


''Μοιάζεις σα να 'ρθες από κάποιο ουρανό του νότου
σαν κάποιος άγγελος που έψαχνε το διάβολο του
Κι αφού ακόμα και ΄νας άγγελος λυπάται μόνος,
μπορεί γι’ αυτό να σ’ έχει φέρει εδώ μπροστά μου ο δρόμος...''

Τα λεμε Νικ!

zoyzoy 4 Ιανουαρίου 2010 στις 6:19 μ.μ.  

Τι όμορφη ανάρτηση ζωγράφισες!
Φαίνεται καθαρά πόσο αερικά πέρασες απ'τα λόγια χωρίς παράπονα με εικόνες παραμυθένιες ζωγραφισμένες με λόγια!
Τι κρίμα να'ναι μόνο αυτές οι μέρες που μας χαρίζουν ευεξία, ευτυχία!
Εύχομαι να'ναι έτσι ευτυχισμένη για σένα όλη η χρονιά να περνάς αερικά όμορφα όπου και αν βρίσκεσαι!

Katerina 5 Ιανουαρίου 2010 στις 2:09 μ.μ.  

Και αφού δεν θέλεις ευχές
θέλω να σου χαρίσω πολλά χαμόγελα :))

Artistz 5 Ιανουαρίου 2010 στις 3:16 μ.μ.  

Ελένη μου να σαι καλά...και δεν είναι μόνο αυτές οι μέρες που θα είναι ωραίες και δυνατές..θα φροντισουμε να γίνουν όλες..ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ


Κατερίνα να σαι καλά..τέτοια χαμόγελα θέλω..θα αφήσουμε τις ευχές και θα περάσουμε στη πράξη.
ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙΑ..ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ!
Γεια χαρά..

Christina Linardaki 7 Ιανουαρίου 2010 στις 10:58 μ.μ.  

Τι υπέροχη ανάρτηση φίλε μου... Σε ευχαριστώ για το όμορφο ταξίδι. :)

BUTTERFLY 8 Ιανουαρίου 2010 στις 5:57 μ.μ.  

Δεν εχω λογια για αυτο το ποστ! Σου παει πολυ...κι εμενα μου παει...

Dust in the Wind 9 Ιανουαρίου 2010 στις 3:28 π.μ.  

Τι μου θυμισες τωρα
με το πεταγμα
στη βουνοκορφη του Ολυμπου!
Οταν βρεθηκα για πρωτη
φορα στο οροπεδιο των Μουσων
και μετα στην κορυφη,
ενιωσα οτι βρηκα επιτελους την ομορφια που εψαχνα και που οπως λες και συ "στα πολλα ισως και να μην υπαρχει"

Γεωργία 9 Ιανουαρίου 2010 στις 4:46 π.μ.  

Είχα σκαλώσει -σ' ένα από τα συνηθισμένα αναχώματα που γεννάει το κεφάλι μου για να παρηγορεί τη θλίψη- και το postάκι σου με πήγε ένα βηματάκι μπροστά...

Thank you!

buzzer 9 Ιανουαρίου 2010 στις 11:30 π.μ.  

Καλή χρονιά αερικέ ονειροπόλε ποιητή!!! Θα συμφωνήσω με την butterfly... μια τόσο προσωπική και τόσο "εσύ" ανάρτηση....με μια δόση γλυκιάς μελαγχολίας....

Κάθε καλό να έχεις αερικό!!!! Στο εύχομαι από καρδιάς!!!:)

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής 10 Ιανουαρίου 2010 στις 1:38 π.μ.  

Αχ βρε Αντώνη..με ταξίδεψες σε τόσα μέρη, είδα εικόνες από παρελθόν και μέλλον και δραπέτευσα από το παρόν.
Βάλσαμο είσαι.

Ευχή μία και μοναδική.
Μείνε όπως είσαι.

Έχω αφήσει μια εκκρεμότητα.:)

Φιλιά αγαπημένο αερικό

Artistz 10 Ιανουαρίου 2010 στις 7:44 μ.μ.  

Χαιρετώ όλα τα παιδιά για τα σχόλια τους και για το πανέμορφο πέρασμα απο το χώρο..να στε καλά όλοι..

Τραγούδι αφιερωμένο σε όλους..

http://www.youtube.com/watch?v=yB09GJej17I

''Αν γίνω όπως θέλεις θα σε νοιάζει.
Γιατί θα χάσεις το καλό που σε κρατάει ζωντανό,
αυτό που κάνει την καρδιά μου να φωνάζει.Γι'αυτό σου λέω ας'το δεν πειράζει...

Θα μείνω όπως είμαι δεν αλλάζω.
Αυτά που ονειρεύομαι, μ'αυτά που ονειρεύεσαι,
θα είναι η ζωή που σχεδιάζω. Αυτή 'ναι η ζωή που σχεδιάζω...

Αερικά...

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

ΕΒΑΛΑΝ ΚΡΥΦΗ ΚΑΜΕΡΑ...

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP