Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

NO PASARAN

Εχουν ξεφύγει τα πράγματα..
Μιλάμε για αλλαλούμ σε όλα τα επίπεδα..

Πρωτοφανής καταστάσεις ζούμε..που όμως εμείς τις δώσαμε σάρκα και οστά.

Ας τα πάρουμε απο την αρχή τα πράγματα..
Και να ξεκινήσουμε απο αυτά που δυστηχώς δεν τα μαθαίνουμε..Είναι δεδομένο εδώ στην Ελλάδα ειδικά στα Μ.Μ.Ε να υπάρχει ενημέρωση κατά το δοκούν.
΄Αραγε ποιος μαθαίνει για τη δίκη Γρηγορόπουλου;
Ο δικήγορος των δολοφόνων του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου ζήτησε τα πρακτικά της διαδικασίας κατά την κατάθεση της μάνας του Αλέξη, ώστε να πρόβει σε μυνητήρια αναφόρα κατά της ίδιας επειδή τον αποκάλεσε ηθικό δολοφόνο τόυ παιδιού της!!!
Οταν βέβαια ο κούγιας έλεγε οτι ήταν θέλημα θεού που πέθανε ο αλέξης, αυτό δεν είναι προσβλητικό για την ίδια τη μάνα αλλά και για τον αδικοχαμένο αλέξη..τώρα όμως που τον αποκάλεσε έτσι είναι προσβλητικό και του σπιλώνει το όνομα του κυρίου.
Απίστευτα πράγματα..
Μία μάνα να επιζητά δικαιοσύνη για το παιδί της(..γιατί βλέπει που οδηγούνται τα πράγματα),και ο άλλος τη σέρνει στα δικαστήρια..
Αυτά όμως δεν τι τον νοιάζουν τον ΄Ελληνα τώρα που έχουμε κρίση;
Τον νοιάζουν;
Αραγε τι τον νοιάζουν πραγματικά τον Ελληνα;

Να μη του προσβάλλουν το κούτελο το νοιάζει..να μη του θίξουν την αρχοντομουτσουνάρα του..
Εχει ξεκινήσει ενα ανευ προηγουμένου παραλήρημα τις τελευταίες μέρες.
Οι γερμανοί έβαλαν ενα κολοδάχυλο στην Αφροδίτη,ανέβασαν και μερικά προσβλητικά βιντεάκια για τη χώρα μας και έγινε το απίστευτο...
Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΞΑΓΡΙΩΘΗΚΕ..
Εξαγριώθηκε ο Ελληνας γιατί του θίξαν το πολιτισμό της χώρας του..
Εξαγριώθηκε γιατί του προσβάλαν το αρχαιοελληνικό του θησαυρό..
Εξαγριώθηκε γιατί το έκαναν αυτοί που δεν έπρεπε να μιλανε..
..και άλλα πολλά..

Την ίδια ώρα που ξεσκονίζει ο παππούς το τουφέκι του, ας δούμε τι κάνουν κάποιοι άλλοι..
Ο κλέφτης/ες λοιπόν του κόσμου συνεχίζουν να αλωνίζουν.
Αφου κλέψαν τώρα δείχνουν ποιος πρέπει να πληρώσει..και βέβαια αυτός που θα πληρώσει είναι όλος ο κόσμος..και μέσα σε αυτούς είναι και ο παππούς βέβαια(..δεν έχει σημασία που εξεγείρετε για τη πατρίδα του και ετοιμάζεται να πάρει τα βουνά).
Και σχηματίζεται λοιπόν μία πανέμορφη εικόνα..

Κλείστε τα μάτια και δείτε το όλοι σας..είναι πολύ ωραία εικόνα!
...Ενα σπίτι..
Μέσα κλέφτες αλωνίζουν και παίρνουν οτι βρουν..
Ο κάτοικος του σπιτιού είναι απ'εξω απο το σπίτι και βλέπει τους κλέφτες..τους βλέπει..νευριάζει..ΑΛΛΑ η εξέλιξη είναι απρόσμενη..
.....
Βλέπει ένα περαστικό να περνάει και να του λέει..(η συζήτηση είναι real παιδιά και εξακριβώμενη)
-(περαστικός..)Ρε μαλάκα σε κλέβουν τι κάνεις απ'εξω;
-(ιδιοκτήτης..) Εσυ τι θες ρε;..αι στο σπίτι σου και άσε με ύσηχο
-(περαστικός..)..κάνωντας του κωλοδάχτυλο του λέει..ΑΝΤΕ ΓΑΜΙΣΟΥ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ

Απίστευτη προσβολή..μα είναι δυνατόν την ώρα που με κλέβουν και έχω τους κλέφτες στο σπίτι μου,να με βρίζουν;
Τωρα θα δεις..
και ναι..
ΝΑΙ φίλοι μου..
ΝΑΙ σας λέω...
Ο ιδιοκτήτης κάνει αυτό που πρέπει να κάνει..αφήνει το σπίτι του..γίνεται θυσία σας λέω και αρχίζει να τρέχει το περαστικό..
Περπατάει και μονολογεί..''ακού εκεί να μου κάνει κωλοδάχτυλο το αρχίδι;αυτός ρε θα μου κάνει κωλοδάχτυλο;ΘΑ ΤΟ ΓΑΜΙΣΩ ΤΟ ΑΡΧΙΔΙ..

Γυρνώντας σπίτι μετά το ανελέητο κυνηγητό παθαίνει ΣΟΚ..και πως να μη πάθει..;
ΤΟΥ ΚΛΕΨΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ..ΤΑ ΠΑΝΤΑ..
Παίρνει την αστυνομία τηλεφωνο να το καταγγείλει..

Έχει περάσει ήδη μία ωρα και αστυνομικός πουθενά..κοντεύει να τρελαθεί..
του κλέψαν το σπίτι και το κράτος(..βλέπε αστυνομία) είναι ΑΠΩΝ..
ΒΡΙΖΕΙ..ΦΩΝΑΖΕΙ..ΕΞΕΓΕΙΡΕΤΑΙ..
-Κωλοκράτος...μια ζωή τα ίδια..χεσμένους μας έχετε..μας κλέβουν και εσείς κάθεστε..
και συνεχίζει μενώμενος...
-Μα που είναι η αστυνομία;..και μετά σου λέει κλέφτες;...αντε να τους βρεις τώρα..
(..ξαφνικά ακούγεται η σειρήνα της αστυνομίας)
-Τώρα να δεις τι θα γίνει λέει ψιθυριστά γιατί έχει και το άγχος(..αστυνομία βλέπεις) μην τον ακούσουν..(..μην έχουν κανένα κοριό βρε αδερφέ και τον ανακαλύψουν που τους βρίζει..)

Ο διάλογος συνεχίζει να είναι real παιδιά...
-(..μπατσάκια..)Εδώ έγινε ληστεία;..εσείς μας πήρατε τηλ. ότι σαν λήστεψαν το σπίτι;
-(..μενώμενος ιδιοκτήτης)Ναι εγώ σας πήρα..τι ώρα είναι αυτή ρε παιδιά;δηλαδή αν σας έλεγα οτι ήταν εδώ οι κλέφτες τέτοια ώρα θα ερχόσασταν;..μας κλέβουν και εσείς δεν κάνετε τίποτα..
...και πάει λέγωντας για να μη κουράζω...

Στη θέση των φανταστικών προσώπων ξέρετε τι θα βάλετε..
Την ώρα που μας κλέβουν εμείς ασχολούμαστε με αυτούς που μας βρίζουν..
ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΤΕΛΟ..ΓΙΑ ΤΗ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΜΑΣ..ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΩ ΜΑΣ..

Μετά ζητάμε και τα ρέστα βέβαια..
Αυτός είναι ο έλλληνας..
Οπως έστρωσες κοιμήσου τώρα φίλε..και βγάλε και το σκάσμο βέβαια..

Δεν σου φτάινε ουτε οι Γερμανοί ούτε οι Γάλλοι ούτε κανένας..το ξερό σου το μυαλό φταίει..
και αυτό δυστηχώς έχει μόνιμα ΚΡΙΣΗ...Κανένα μέτρο δεν πήρες όταν έπρεπε..τίποτα δεν απαίτησες..άφησες άλλους να εξουσιάζουν τη σκέψη σου,τη κρίση σου για ότι διαδραματίζεται,έγινες υπάκουο στρατιωτάκι...και σαν στρατιωτάκι κάτσε τώρα σούζα που σου μιλάει ο λογαχός γιωργάκης..
τι σου λέει;
οτι θα μπεις μπροστά και θα δώσεις το μισθό σου για το καλό της πατρίδας;
και μιλάω σε έσενα φίλε που αμφισβητείς και δεν προτίθεσαι να το κανεις...

Εαν δεν βοηθήσεις τώρα τους κλέφτες πότε θα τους βοήθησεις;..πότε;..εαν δεν βοήθησεις τώρα αυτό το πανέμορφο κράτος που έχει σημαία του τη κλεψιά και τη πουστιά πότε θα το βοήθησεις;

Όταν καίγεται η Σημαία υποκριτές και Φαρισαίοι, βρίζετε ως ανθέλληνες τα παιδιά που τη καίνε...αλλά γιατί τη καίνε δεν νοιάζεστε!
Οταν σας κλέβουν σας νοιάζει ποιος σας βρίζει..
Υποκριτές όλοι σας...
Πρώτα κοιτάξτε τι κάνατε εσείς ώστε να μη φτάσουμε εδώ που φτάσαμε και μετά να κρίνετε άλλους..

Η ταμπέλα και το κούτελο να ναι καλά..

Και αφού λοιπόν λύσαμε τα εκ των έσω..πάμε στα έξω τώρα.

Βγηκε ο πρωθυπουργός της Τουρκίας και ζήτησε να σταματήσει ο ανταγωνιστικός εξοπλισμός μεταξύ της χώρας του και της Ελλάδας,που οδήγει όπως είπε σε ένα ανευ προηγουμένου παζάρι εντυπώσεων που σαν αποτέλεσμα έχει τη κατακερμάτωση της οικονομίας κάθε χώρας.
Πουθενά βέβαια δεν ακούσαμε τις δηλώσεις του,πουθενά δεν σχολιάστηκε.
..στο ραδιόφωνο το πρωί μόνο ένας το ανεφερε και ακούστηκε απο το σχολιαστή που είχε δίπλα του το απίστευτο..''ο Ερντογαν έχει θωρακίσει δυναμικά τη χώρα του και βλεπωντας οτι η Ελλάδα παίρνει τα λέοπαρντ και δυναμώνει όλο και περισότερο τον εξοπλισμό της,κάνει επικοινωνιακά τρικ..το μάθαμε το παιχνίδι σας Κ.Ερτνογάν..''
Βρε μαλάκα των ερτζιανών..που το παίζεις και καμπόσος..σε βλέπω και στα εδώ επικοινωνιακά τρικ τι κάνεις..
Βγαίνει ενας πρωθυπουργός και μιλάει να βρεθεί επιτέλους λύση με τους πανάκριβους εξοπλισμούς και ακούστε εδώ τι λέμε..Δεν μου κάνει εντύπωση βέβαια..καθόλου..

Ολοι είμαστε με τα κουμπιουτεράκια στο χέρι και ψάχνουμε να βρούμε απο που θα μπορούσε η ελλαδίτσα μας να εξοικονομήσει χρήματα..
..τι να πεις;
μπροστα στα μάτια μας είναι η αλήθεια και μεις βαράμε προσοχή πηγαινωντας προς τα πίσω.

Μίλησα χθες μετά απο πολύ καιρό με έναν παλιό συμφοιτητή μου Τούρκο, που ζει Ελλάδα τα τελευταία 15 χρόνια(..έχει χαρτιά και είναι νόμιμος..έδωσε και εξετάσεις..αμε..αμε..τα πάντα όλα σας λέω...)

Μου είπε μία φράση..''..υπήρξατε δούλοι 400 χρόνια..στη σκέψη δεν ελευθερωθήκατε ποτέ..εμείς;..δούλοι πάντα είμασταν..ο τούρκικος λαός δεν είναι ελεύθερος..και το χειρότερο;..παίζουν με την ελευθερία του καθημερινά..πάντα στη σκέψη εννοώ είμασταν δούλοι..πάντα στατιωτάκια στα θελήματα των στρατιωτικών..και πως να σηκώσεις κεφάλι;..πως να σηκώσεις οταν για αυτους το κεφάλι σου δεν έχει καμία αξία;..ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΘΑ ΤΣΑΚΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΣΤΑ ΔΙΑΒΑ ΤΟΥΣ..ΧΩΡΙΣ ΣΗΜΑΙΑ..ΧΩΡΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ..ΔΙΠΛΑ ΘΑ ΣΕ ΕΧΩ ..ΔΙΠΛΑ ΘΑ ΜΕ ΕΧΕΙΣ..ειναι προσβλητικό να μου πιπιλάνε και να σου πιπιλάνε το μυαλο καθημερινα για το ''κακό''Τουρκό, και για το ''κακό''Ελληνα..Είμαστε άνθρωποι ρε γάμωτο και κοίτα τι κανουν...ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΜΑΣΤΕ..ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΣΟΣ..''

Δεν θα προσθέσω κάτι επιπλέον στα λόγια σου φίλε...


Τι κάνουμε είναι το θέμα..πως μπροστά σε τέτοιες συνθηκες πρέπει να ορθώσουμε ανάστημα;
Τα τύμπανα του πολέμου ηχούν καιρό τώρα..ποια είναι η θέση μας;με ποιο μέρος θα δώσουμε τον άγωνα μας;..με αυτό της απαίτησης ή με αυτό της στήριξης των δολοφόνων των ζωών μας;
Και πως θα απαίτησουμε;πάλι κομματικά με μπροστάρηδες τους εφιάλτες της αριστεράς;
Που είναι οι άνθρωποι να εμπνεύσουν το κόσμο;που είναι άνθρωποι δυναμικοί με σεβασμό να μπουν μπροστά;..γελάγατε πολλοι με κάτι που είπα τις προάλλες..
Η ελλειψη ανθρώπων που θα υπερασπιστουν το κόσμο στον άγωνα και θα τον στηρίξουν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα..κάποτε ο Χατζηδάκις ήταν στο δρόμο..δίπλα απο τα παιδιά..ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ..
Που είναι τώρα τέτοιοι άνθρωποι;να εμπνεύσουν το κόσμο και να τον στηρίξουν;
Μίλησα για το Αγγελακα και μερικοί γελάσαν...ας γελάσουν και τώρα..Απαιτώ και θέλω τέτοιοι άνθρωποι που εκφράζουν τις ανυσηχίες μας με στιχους και μουσική, να βγουν μπροστά..ΜΠΡΟΣΤΑ και όχι ΠΙΣΩ ΓΙΑΝΝΗ..
Και όχι μόνο εσυ Αγγελάκα..είστε και άλλοι που εμπνέετε το κόσμο και όχι μόνο απο το μουσικό κομμάτι..

Η ευθύνη που βαραίνει το καθένα απο μας σε αυτό το κομμάτι της ιστορίας είναι μεγάλο..

Και μιλωντας προσωπικά έχωντας τις δικές μου ευθύνες να βαραίνουν τη πλάτη θα πω απλά μόνο ένα πράγμα..NO PASARAN.

Δεν θα τους περάσει..λίγο πιο συγκροτημένα,λίγο πιο μαζικά και προπάντων ΧΩΡΙΣ ταμπέλα που θα προυποθέτει στόχους και φιλοδοξίες κομματικούς...




ΑΣ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΥΛΕΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΤΣΑΚΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ..



Υ.Γ. Μας πειράζει που είναι οι Γερμανοι αυτοί που μας βρίζουν;..οι Γερμανοί του Χιτλερ και τα λοιπά;..αν τώρα υποθετικά οι Κύπριοι το έκαναν πρωτοσέλιδο σε περιοδικό τι θα λέγαμε στους Κύπριους;ε;

Υ.Γ.1 Αντι να κοιτάμε τα χάλια μας, θέλουμε να το παίξουμε και δάσκαλοι στους ''άπιστους'' και ''αγράμματους'' ευρωπαίους..


Υ.Γ.2 Η Αφροδίτη είναι σύμβολο πολιτισμού και δεν έπρεπε οι Γερμανοί να τη πιάσουν και να μας πιάσουν στο στόμα τους..να προσθέσω επίσης..να μην θελουμε οι μεταναστες στο σύνολο μας,να πάρουν ιθαγένεια αυτοί και τα παιδιά τους,είναι ΚΑΙ αυτό δείγμα πολιτισμού..


Υ.Γ.3 Να πληρώσει η πλουτοκρατία..να πληρώσει η πλουτοκρατία..Ωραία να τη πληρώσει η πλουτοκρατία..μετά τι θα γίνει;..μήπως θα άλλαξουμε τρόπο σκέψης;..και εκεί επιφανειακά το βλέπουμε..


Υ.Γ.4 ΑΝΤΕ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ...(Μας δουλεύουνε μπροστά στα μάτια μας..)


Υ.Γ.5 ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ...


Υ.Γ.6 Για την Ελλάδα ρε γάμωτο...οχι μόνο το 14 αλλά και ότι άλλο χρειάζεται..
Και όμως υπάρχει ελπίδα..και θα πάρει σάρκα και οστά..σύντομα!
"Live today as it may become your last" (..Αφιερωμένο και ευχαριστώ που το έστειλες..)



12 σχόλια:

Γεωργία 3 Μαρτίου 2010 στις 1:39 π.μ.  

Δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ σε όλα όσα γράφεις σήμερα. Πιστεύω όμως ότι τα μισά στα οποία διαφωνώ είναο θέμα διατύπωσης και όχι ουσίας.

Σε κάθε περίπτωση, συμφωνώ με το πνεύμα με το οποίο τα γράφεις...

Δεν θέλω να μπω στη διαδικασία της "κοινωνιολογικής" ανάλυσης της κατάστασης -όχι γιατί δεν θέλω αλλά γιατί δεν μπορώ, είμαι κομμάτια :).

Το μόνο που θέλω να πω, είναι κάτι που είχα διαβάσει σε κάποια κυριακάτικη, το Καλοκαίρι, και το είχε πει ένας ακτιβιστής:

"Το να αγωνίζεσαι για το ανέφικτο, για το υπερβολικά σωστό, για το ιδανικό είναι ο μόνος τρόπος για να κινηθεί ο κόσμος ένα χιλιοστό προς το καλύτερο, κι ας μην φτάσει ποτέ το τέλειο"

Την καλημέρα μου...

Γεωργία 3 Μαρτίου 2010 στις 1:41 π.μ.  

Α! Και να δεις οπωσδήποτε την ταινία ("Nine", του Rob Marshal και το "8 1/2" του Fellini στην οποία βασίστηκε αργότερα το musical "Nine" και κατ' επέκταση η εν λόγω φετινή ομώνυμη ταινία)

HappyHour 3 Μαρτίου 2010 στις 9:36 π.μ.  

Λοιπόν....
Συμφώνω σε όλα. Όμως ναι την κρίση να την πλήρωσει η πλουτοκρατία. Μην σε ξενίζει η λέξη, πλουτοκρατία σημαίνει να πληρώσουν αυτοί που έχουν και πίστεψε με αν γινόταν αυτό πολλά θα άλλαζαν. Γιατί αν γινόταν αυτό σημαίνει οτι η εξουσία έχει περάσει στα χέρια του λαού. Αλλά δεν θα γίνει. Μια απο τα ίδια θα γίνει. Εκτός κι αν ο κόσμος βγει μπροστά βγει στον δρόμο και διεκδικήσει λίγη ελευθερία επιτέλους !
Όσο για τους πνευματικούς ανθρώπους, καλλιτέχνες κλπ, αμφιβάλλω αν θα βγουν μπροστά. Ίσως να βγούν οι πιο νέοι. Ίσως και να μην τους χρειαζόμαστε, ίσως να μπορούμε να τα καταφέρουμε μόνοι μας. Το μόνο σίγουρο είναι αυτό που λές΄, όλοι ΜΑΖΙ πρέπει πέρα απο κομματικές ταμπέλες. Αυτές οι ταμπέλες μας έφεραν εδώ.

BUTTERFLY 3 Μαρτίου 2010 στις 12:18 μ.μ.  

Καλημερα Αντωνη!

Επειδη το ποστ σου ειναι για αλλη μια φορα ΓΕΜΑΤΟ, δεν θα σταθω καθολου στο θεμα των Γερμανων, αφου ουτως η αλλως στην εχω αναλυσει τη θεση μου κατ' ιδιαν.
Στα υπολοιπα με βρισκεις απολυτως συμφωνη!
Η ενημερωση απο τα ΜΜΕ ειναι τραγικη! Σημερα μιλουσα στο τηλεφωνο με μια φιλη Αυστριακη που ζει 5 χρονια τωρα Κρητη. Εχει τρομοκρατηθει! Μου λεει οτι ολα τα ΜΜΕ και εδω και στη Γερμανια και στην Αυστρια ασχολουνται με την Ελλαδα και το ποσο αθλια ειναι η κατασταση. "Μην πιστευεις τιποτα" της λεω. Προσπαθουν να τρομαξουν τον κοσμο τοσο ωστε να μην αντιδρασει σε ο,τι κι αν του πασαρουν για λυση!
Για τη δικη του Αλεξανδρου, εχω μια ερωτηση. Αυτος ο αστυνομικος που υποτιθεται ζει με ποσα 1000-1200 ευρω το μηνα; πως πληρωνει τον Κουγια; Που ειναι απο τους πλεον ακριβοπληρωμενους; Μηπως αλλοι του τον πληρωνουν; Μηπως τελικα και για αυτο εγω κι εσυ πληρωνουμε; Μηπως τα δικα μας λεφτα ως φορολογουμενοι πολιτες χρησιμοποιουνται ΚΑΙ για την υπερασπιση αυτου του δολοφονου;;

"υπήρξατε δούλοι 400 χρόνια..στη σκέψη δεν ελευθερωθήκατε ποτέ"
Εχει ΤΟ απολυτο δικιο! Η νοοτροπια του ραγια, σκυψε κι αλλο, ελα κι αλλο μπορεις! Και η αιωνια δικαιολογια..οταν οι αλλοι προοδευανε εμεις ημασταν υποδουλοι!

Ο Τουρκος πρωθυπουργος εκανε μια λογικη δηλωση στην εποχη του παραλογου! Δεν εχει την πυγμη να τον υποστηριξει κανενα τσιρακι, με το φοβο πρωτον της ταμπελας του ανθελληνα που θα σπευσουν καποιοι να του κολλησουν!

Οσο για τα λογια του φιλου σου, τι να πω...αψογος απλα! Διαβασα ενα βιβλιο τελευταια, που μαζι με αλλα γεγονοτα μου προξενησε πολλες σκεψεις και θελω να το παρουσιασω και στο μπλογκ μου.
Καλημερχαμπα Σμυρνη" λεγεται, ειναι γραμμενο απο εναν Τουρκο συγγραφεα, πραγματευεται το θεμα της καταστροφης της Σμυρνης, κυριως απο την αποψη του μετα, του μισους και της εχθρας, αλλα και του ερωτα. Εξαιρετικα αντικειμενικο, τονιζει τα δικια και τις αγριοτητες και απο τις δυο πλευρες, αλλα κυριως τονιζει την ανοησια του να κολλαμε στο παρελθον, να φορτωνουμε ταμπελες και λαθη ανθρωπους που ουτε καν τους ξερουμε, μονο με βαση την καταγωγη τους. Διαβασε το ειναι εξαιρετικο!!!

Τη σημαια κι εγω τσαντιζομαι οτνα την καινε! Γενικα, ξερεις την αποψη μου. Θεωρω πως η ελλειψη σεβασμου και πολιτισμου σε κανει να χανεις το δικιο σου...

Στο θεμα της πλουτοκρατιας, θα συμφωνησω με Χαπυ. Αυτοι που τα φαγανε πρεπει να τα βαλουν πισω και απο εκει και περα αν πρεπει να τσονταρουμε, να τσονταρουμε αναλαγικα, οι εχοντες πολυ περισσοτερο απο τους μη εχοντες. Και οσο για τη νοοτροπια, αυτη αν δεν αλλαξει, οχι η Ευρωπη, οχι τα μετρα, οχι το να αποδωθει δικαιοσυνη, αλλα ουτε θαυμα δεν μας σωζει! Παντως, θα ηταν πολυ καλο, αφου πολλους απο οσους εφαγαν τους καλυπτει η ασυλια και δεν μπορουν να μπουν φυλακη, να δημευτουν οι περιουσιες τους! Να σε δω μετα κυριε μαγκα πως θα ζησεις, αν χρειαστει να δουλεψεις, κατι δηλαδη που ποτε δεν εχεις κανει! Αυτη ειναι τιμωρια!

Τελος, Αντωνη μου, για την αλληλεγγυη και τον αγωνα, νομιζω πως σημερα ειχαμε την ιδια ακριβως σκεψη και προσπαθησαμε μεσα απο τις αναρτησεις μας να δωσουμε το ιδιο μηνυμα ενοτητας και δυναμης. Εγω λιγο πιο αλληγορικα αλλα με τις ιδιες ακριβως σκεψεις κατα νου...
Περνα μια βολτα...

Φιλια πολλα! Καλη δυναμη!!!!

Artistz 3 Μαρτίου 2010 στις 3:52 μ.μ.  

Γεια χαρά σε όλους.
"Το να αγωνίζεσαι για το ανέφικτο, για το υπερβολικά σωστό, για το ιδανικό είναι ο μόνος τρόπος για να κινηθεί ο κόσμος ένα χιλιοστό προς το καλύτερο, κι ας μην φτάσει ποτέ το τέλειο"

Βημα βήμα..πολύ σωστό και δεν το θεωρώ ουτοπικό σε σχέση με άλλους..
κάθε χιλιοστό που κάτι άλλαζει είναι βήμα προς τα μπροστά.
Ευχαριστώ για το σχόλιο και για ότι προτέίνεις..
θα έχεις σύντομα κριτικές.

Φετος το καλοκαίρι θα διαπρέψεις.

bye..


Happy Happy..
Όταν έγραφα για τη πλουτοκρατία δεν εννοούσα να μην πληρώσουν αυτοί..σαφώς και τη μερίδα αυτοί την έχουν,αφού αυτοί κινούν το ρευστό σε μεγάλα επίπεδα και αυτοί ευθύνονται σε πολλά άλλα..
αλλα δεν νομίζω οτι αν πληρώναν αυτοί αυτό θα σημαινε οτι παιρνάμε στη φάση οτι η εξουσία είναι στα χέρια του λάου.
Πιο πολύ περνάμε σε αυτό που είπε ο μαλάκας ο Βγενόπουλος..''κρατικός καπιταλισμός..''..η λέξη καπιταλισμός συνεχίζει να υπάρχει..και ξερουν πολύ καλα να χρησσιμοποιούν τις λέξεις κάτι τέτοιοι τύποι.
ευχαριστώ για το σχόλιο δεσποινίς happy..

Artistz 3 Μαρτίου 2010 στις 4:33 μ.μ.  

Γεια χαρά Χριστίνα.

Ποιος πληρώνει τους δολοφόνους;
το ίδιο το κράτος τους πληρώνει,και κατ'επέκταση εμείς.
Το ξαναγράφω για να το εμπεδώσουμε.
ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ.

Ο Ερντογάν είπε το αυτονόητο.
Να δω το δικό μας το καμάρι τι θα πει..και πλέον δεν με ενδιαφέρει τι θα πει αλλα τι θα κάνει.
Μετρα ξέρει να παίρνει ξεσκίζωντας τα πάντα,σε αυτά να δω τι θα κανει..

Το παλικάρι απο τη Τουρκία καλά τα λέει..όπως και πολλοι απο μας καλά τα λέμε..
το θέμα και το πρόβλημα είναι τέτοιες απόψεις δεν χαίρουν εκτίμησης..ξέρεις γιατί;
γιατι είναι ΤΟΥΡΚΟΣ..
και όπως μας μαθαίνουν απο το προνήπειο..ΤΟΥΡΚΟΣ ΚΑΛΟΣ ΜΟΝΑΧΑ ΝΕΚΡΟΣ..
Η κοπέλα του τις προάλλες έφαγε ξύλο σε γνωστη πλατεία της πολής που μένει επείδη είχε το θράσσος να πει σε μία καφετέρια..''εδώ οι έλληνες δεν τιμωρούν το πολιτικό σύστημα..σαν και εμας είναι..υποχείρια..'' τι το θέλε και το πε..
την ακουσε ο ελληναράς απο το δίπλα τραπέζι και θίχτηκε..
Καθημερινά πράγματα..
..σιγά μωρέ τις τις έκανε..έφαγε τα χαστουκια της και ηρέμησε..τόλμα να ξαναμιλήσεις εσυ για την ελλαδάρα μας(..το ξέρω οτι με διαβάζεις..και ξέρεις πως τα λεω..τα λεγαμε και κατ'ιδιαν..ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ..και το ξέρω οτι δεν ΜΑΣΑΣ)

Για το βιβλιο σε ευχαριστω παρα πολυ που το είπες και θα το παρω οποσδήποτε..

Για τη σημαία το έχω ξαναγράψει..εγώ δεν τσαντίζομαι οταν καίγεται..τσαντίζομαι οταν χρησιμοποιείται απο πολλους σε βάρος άλλων..και εδώ στην Ελλάδα τη σημαία την χρησιμοποιούν και γαμάνε κώλους.απο που να αρχίσω και που να τελειώσω..

Δεν είμαι προδότης πατριδας ουτε εγω που δεν τα παίρνω ούτε αυτός που τη καίει..
Πόσο πιο πού τη σέβεται τη σημαία π.χ. το μέλος της χρυσης αυγης(..που για αυτόν είναι ιδανικό)όταν σκοτώνει μετανάστη;
αυτος τι είναι που δε τη καίει ΑΛΛΑ ταυτόχρονα σκοτωνει με τη σημαία προσκέφαλο;

Για τη πλουτοκρατία και το ποιος θα πληρώσει..
ουτε αναλογικά ουτε τίποτα..
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΦΑΓΑΝ..
ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΎΛΑ..
ΕΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΟ..
ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΧΡΟΝΙΑ..
Ολοι εμεις δεν φάγαμε φράγκο..γιατί να πληρώσω;
ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΚΑΜΙΑ

ΑΛΛΥΛΕΓΥΗ..ΑΛΛΥΛΕΓΥΗ..
ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ..ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ..

Καλο κουράγιο..

Γεια χαρά Χριστίνα

BUTTERFLY 4 Μαρτίου 2010 στις 10:48 π.μ.  

Το εννοεις ΕΦΑΓΕ ΞΥΛΟ;;;;!!!!!!!!! Και μετα τι; Μηνυσεις; Αντεκδικηση; Τι; Γαμωτο πια! Η βια φερνει βια! Το μισος φερνει μισος! Ο,τι δινεις παιρνεις! Ελεος! Ποσο πιο απλα να το πουμε να το καταλαβουν πια!!!!!!!!

Για τη σημαια εξακολουθω να διαφωνω και για αλλη μια φορα σου λεω οτι δεν ειναι θεμα επιλογης. Η εισαι με αυτους που καινε τη σημαια η εισαι με αυτους που την επικαλουνται για τα αισχη τους;;; Οταν μιλαω για σεβασμο μιλαω για ολες τις πλευρες. Εθιξα το ζητημα του καψιματος επειδη αυτο ανεφερς στο ποστ σου, αν ειχες αναφερει τα κτηνη που στο ονομα της σημαιας σκοτωνουν, εκμεταλλευονται κτλ, το ιδιο θα σου ελεγα. Γενικα, ειμαι της αποψης να μη βαζεις τον εαυτο σου σε συγκριση, να μην μπαινεις στη λογικη "το μη χειρον βελτιστο". Αυτο που λες δηλαδη, οτι ενταξει δεν ειναι σωστο να καινε τη σημαια, αλλα ειναι καλυτερο απο το να την χρησιμοποιουν για να "γαμανε κωλους", με βρισκει αντιθετη. Και τα δυο ειναι λαθος, δεν εχει σημασια αν το ενα ειναι μεγαλυτερο λαθος απο το αλλο, σημασια εχει να εισαι σωστος, ανεξαρτητα τι κανουν οι αλλοι. Αν ολοι το καναμε αυτο, χωρις να κοιταμε τους αλλους, τελικα ολοι θα ημασταν σωστοι..(τωρα αμφιβαλω αν πιανεις το συλλογισμο μου, γιατι ειμαι γραφειο και γραφω διακεκομμενα, αλλα ΟΚ)
Τα συμβολα δεν ειναι για εκμεταλλευση ουτε και για να μας κανουν υποχειρια τους καποιοι. Υπαρχουν για να μας εμπνεουν...

Ακουσα πως σημερα το απογευμα εχει συγκεντρωση στο Συνταγμα, ξερεις αν ισχυει και τι ωρα κτλ;

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΤΩΝΗ!!!!

Michalis 5 Μαρτίου 2010 στις 2:25 π.μ.  

Εκτός από αυτά που αναφέρεις, στα οποία συμφωνώ στα περισσότερα, όπως και με το σχόλιο του happyhour (ειδικά με το "Αυτές οι ταμπέλες μας έφεραν εδώ"), θέλω να προσθέσω την ανυπαρξία αυτής της εκκλησίας. Που σκατά είναι; Τόση περιουσία και αυτή τη στιγμή δε βγαίνει να βοηθήσει; Και αντί να τη φορολογήσουν, κόβουν μισθούς και παγώνουν συντάξεις;

Για τη σημαία θα συμφωνήσω με τον Αντώνη. Κάποιοι βάζουν τη σημαία ως κάλυψη ώστε να διαπράξουν με ευκολία εγκλήματα και θα κολλήσουμε στο αν κάποιοι άλλοι την καίνε ή όχι; Μεγαλύτερη αξία έχει ένα πανί και ένας πολιτισμός, από μία ανθρώπινη ζωή;

Για τη δίκη του Κορκονέα τι να σχολιάσω. Από την αρχή, από πέρσι μάλλον, φαινότανε ότι το πράγμα θα το πήγαιναν εκεί που αυτοί θέλουν. Μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά η υπόθεση βρομάει από χιλιόμετρα. Και όπως λες butterfly που τα βρήκε τα λεφτά για τον Κούγια; Που τα βρήκε;

Artistz 5 Μαρτίου 2010 στις 11:04 π.μ.  

Δολοφόνοι φίλε Μιχάλη και τους πληρώνει το κράτος για την υπεράσπιση τους.Το θέμα είναι οτι δεν πληρώνει απλά την υπεράσπιση τους αλλα και την αποφυλάκιση τους..

Τα νέα μέτρα της κυβέρνησης μήπως είδε κανεις αν ακουμπάνε τους στρατιωτικούς και την αστυνομία;
Γιατί άραγε;

Σημαία..πια ανθρώπινη ζωή μπροστά στη σημαία;
και έχουν το θράσσος να αποκαλούν προδότες και άσεβους όσους την καίνε.
Καις;είσαι προδότης
Τη σέβεσαι αλλα κάνεις κακουργήματα χρηιμοποιωντας αυτη;Ηταν θέλημα θεού να γίνει...

Ποιος να βοηθησει;η εκκλησία;
τώρα που μαύρισε ο τόπος που λέει και ο ανθιμος που καιρός για τέτοια..
Ακουσες τι είπε σε μία σύναξη προβάτων στη θεσσαλονίκη;
Οτι ο κόσμος πρέπει να βοήθησει όσο μπορεί το έθνος σε αυτή τη δύσκολη στιγμή...είπε το προκλητικο..''να πληρώνει τους φόρους του βοηθώντας τη κυβέρνηση να βρει αυτούς που φοροδιαφεύγουν..''..τι λέμε τωρα ρε παιδιά;...μιλάμε για θράσος!

Οι μπισναδόροι ρασοφόροι κάνουν οτι γουστάρουν..και οποιος μπει ανάμεσα τους θα του κάψει το χέρι ο θεός!

εθνική ενότητα και προσευχή στο θεό να είμαστε καλά..

γεια χαρά

HappyHour 5 Μαρτίου 2010 στις 9:27 μ.μ.  

Για την σημαία να σου πω δεν συμφωνώ να την καίνε, ούτε την ελληνική ούτε άλλης χώρας. Η σημαία πρωτοδημιούργηθηκε στην Επανάσταση και είναι σύμβολο. Είναι σύμβολο αγώνων, εξέγερσης και αντίστασης. Δεν έχει καμία σχέση με το κράτος ούτε με τα λαμόγια που μας κυβερνούν. Δεν συμβολίζει αυτούς η σημαία. Αυτοί την καπιλεύονται και ουτε είναι πατριώτες. Πατριώτης είναι αυτός που αγωνίζεται για τον διπλανό του για την κοινωνία που ζει. Η πατρίδα δεν είναι το κράτος. Πατρίδα είναι ο τόπος που ζεις, ο τόπος που μεγάλωσες, η οικογένεια σου, οι φίλοι σου, οι συγγενείς σου. Και γι αυτό θέλεις να είναι ελεύθερη η πατρίδα σου. Η σημαία λοιπόν συμβολίζει αυτό τον αγώνα για ελευθερία. Οπότε ποιο το νόημα να την καις; Αν ήταν έτσι όπως λες δεν θα κατέβαζαν την ναζιστική σημαία απο την ακρόπολη. Σκέψου λοιπόν πόσοι έχουν χύσει το αίμα τους για να είμαστε εμείς εδώ τώρα να αγωνιζόμαστε. Σκέψου ότι αν, ας πουμε, κυμάτιζε μια σημαία μαύρη με ένα Α στη βουλή και γίνονταν όμως τα ίδια που γίνονται τα τελευταία χρόνια, οι γνωστές πολιτικές, δεν θα ήθελες να την κάψεις αυτή τη σημαία; Αλλά δεν είναι η σημαία που ασκεί πολιτική είναι οι άνθρωποι.

Αγωνιστικά φιλιά 4Α !!!

Crux 12 Μαρτίου 2010 στις 8:08 μ.μ.  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Crux 12 Μαρτίου 2010 στις 8:10 μ.μ.  

Το παράδειγμα με τον ιδιοκτήτη υποδεικνύει τέλεια τον τρόπο σκέψης μας...

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

ΕΒΑΛΑΝ ΚΡΥΦΗ ΚΑΜΕΡΑ...

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP