Κυριακή 29 Μαΐου 2011

ΣΕ ΒΗΤΑ ΕΝΙΚΟ...


Από το μπλογκ της ερωτευμένη σχιζοφρενής η κάτωθι ανάρτηση..

ΣΕ ΒΗΤΑ ΕΝΙΚΟ

Όχι βρε φίλε. Δεν ήμουν εκεί. Ακόμα δεν είμαι εκεί. Δεν είναι ότι θέλω να είμαι εδώ. Ούτε και εδώ είμαι .Και με ρωτάς γιατί. Γιατί εκεί ήταν ο γείτονάς μου. Εκείνος που τυχαία, σε μια λαϊκή μου είπε " Μια χαρά είναι τα ΜΑΤ. Και μόνο που κάθε μέρα χτυπιούνται με τους αναρχικούς, πολλά κάνουν." Και ήταν εκεί και εκείνος ο νεαρός που δε θυμάμαι το όνομά του. Εκείνος που συναντάμε στο πάρκο, στη βόλτα με τα σκυλιά. Εκείνος που μόλις είδε τον Αιγύπτιο με το σκυλί του τον ρώτησε με τον εξυπνακίστικο τρόπο του "το μάζεψες να το παχύνεις για να το φας;" Και ξέρεις φίλε. Ο Αιγύπτιος είχε μαζέψει ένα αποστεωμένο, κακοποιημένο σκυλί από το δρόμο ενώ ο νεαρός έσκασε το μηνιάτικο στο πετ σοπ για τη ράτσα. Και ήταν εκεί και εκείνη η συνάδελφος. Εκείνη που σνομπάριζε κάθε απεργία, μη "χάσει το μεροκάματο"και την ισιωτική στον κομμωτή.Εκείνη που σήμερα μου έκανε κήρυγμα για τον καναπέ.Και ήταν εκεί και εκείνος που σε κάθε χτύπημα των μπάτσων μιλούσε για αυτοπροστασία από αλήτες, περιθωριακά στοιχεία και τρομοκράτες.Και ήταν ακόμα και εκείνος που στις επόμενες εκλογές θα αναζητήσει καταφύγιο σε μια καινούρια ή και ίδια κοινοβουλευτική λύση.Εκείνος που καταδικάζει τη βία απ'όπου και αν προέρχεται ακόμα και αν προέρχεται από τον κολασμένο. Εκείνος που είδε κοινωνικά απόβλητα στα χέρια των μεσήλικων που μάτωσαν το κεφάλι του Χατζηδάκη ή έσκισαν τη μπλούζα του Παναγόπουλου.

Δεν ήμουν εκεί για τον ίδιο λόγο που δεν ήμουν εκεί με το μαύρο μπλουζάκι τον Αύγουστο του 2007 να κλαίω για τα καμμένα την ίδια ακριβώς στιγμή που καίγονταν.

Όχι φίλε. Δεν είμαι ελιτίστρια. Δεν είναι που ξέρω πού βρίσκονταν οι παραπάνω ως σήμερα. Μπορώ να παραβλέψω τον περασμένο τους λήθαργο, μπορώ να ξεχάσω την αλαζονεία τους σε κάθε δακρυγόνο, σε κάθε γκλοπιά σε σύντροφο, σε φοιτητή, σε εργάτη, μπορώ να ξεχάσω το χλευαστικό τους ύφος σε κάθε άκουσμα προσαγωγής και σύλληψης. Μπορώ να κλείσω τα αφτιά στον οτινανισμό και να αφουκραστώ το ετερόκλητο πλήθος. Είναι που φοβάμαι το που θα είναι αυτοί αύριο. Είναι που φοβάμαι το άτακτο σκόρπισμα σε μια ανακοίνωση αύξησης μισθών και επιστροφής κρατήσεων. Βλέπεις ο φιλήσυχος πολίτης δε δίνει σημασία όταν βλέπει καθημερινά να λείπουν μερικά ψιλά από το πορτοφόλι του. Μπορεί να το ανέχεται για χρόνια αλλά αγανακτεί μόνο όταν του κλέψουν ολόκληρο το πορτοφόλι και ας έχει ήδη αδειάσει. Είναι που μπορεί να αντέξει κάθε χούντα αλλά αγανακτεί μπροστά στην οικονομική υποδούλωση. Είναι που μπορεί να ανεχθεί κάθε αφεντικό ίδιας "φυλετικής" προέλευσης αλλά εξοργίζεται μπροστά στον ξένο τύραννο.Είναι που μπορεί να κοιμάται μακάριος αλλά θίγεται το πατριωτικό του φιλότιμο μόλις τον κατηγορήσουν ότι κοιμάται. Είναι που μπορεί να αντέξει καρτερικά κάθε ιδεολογική μέγγενη, να αντέξει τις σφαίρες στα πόδια, το μπαρούτι στο μυαλό αλλά να ασφυκτιά μπροστά στην οικονομική στένωση.

Όχι, δε μπορούσα να με δω εκεί. Πώς θα μπορούσα να με φανταστώ μέσα στο πατριωτικό ντελίριο και τον ιστορικό συμπλεγματισμό; Μέσα στις politically correct εκκλήσεις και τις επικλήσεις στον αυτοσεβασμό;

Και όταν θα'μαι εκεί θα είμαι παρέα με την ιδεολογία μου. Γιατί ξέρεις, η ιδεολογία δεν είναι αξεσουάρ που το αφήνεις σπίτι όταν δεν ταιριάζει στο ντρεςς κόουντ της εκδήλωσης. Και θα'μαι εκεί με την οργή μου, το στρεβλωμένο μου μυαλό και τη συγχωρεμένη μου αυτοσυγκράτηση.Και θα'μαι εκεί με τη μάσκα μου, με την πέτρα, το μπουκάλι, τη βαριοπούλα και όποιο διαθέσιμο μέσο βρεθεί. Όχι γιατί είμαι ατρόμητη ή γενναία αλλά ακριβώς γιατί φοβάμαι. Γιατί μετρώ το φόβο μου σε κάθε μου ρυτίδα έκφρασης σε κάθε πετάρισμα των βλεφάρων. Και αυτό το φόβο δε θέλω να τον συμμεριστούν. Θέλω να τον φοβηθούν. Ξέρεις, τα σκυλιά όταν φοβούνται ή το βάζουν στα πόδια ή ανοίγουν τα πόδια ή ορμάνε και δαγκώνουν. Και αν θα'μαι εκεί δε θα΄μαι για "να είμαι και εγώ εκεί" αλλά θα είναι για να μη φύγω. Όχι για να μη χάσω το ραντεβού με την ιστορία, όχι για μια αράδα στο βιογραφικό, όχι για να μη μετανοιώσω που έχασα το ιβέντ. Όχι για τη βάρδια πριν και μετά τη δουλειά αλλά ακριβώς για την ώρα της δουλειάς.

Μόνο μη μου μιλάς για επανάσταση. Μου θυμίζεις τον κυνηγό που βγαίνει για εκπαιδευτικό με το κουτάβι και τα κατευθυνόμενα θηράματα και καυχιέται για το κίλλερ λαγωνικό του. Μίλα μου για την ευκαιρία μιας γενικευμένης κοινωνικής απεύθυνσης , μίλα μου για το γκάζι για τη φωτιά. Μίλα μου για την αισιοδοξία να γίνει η ανοιχτή αμεσοδημοκρατική συνέλευση το βίωμα σε κάθε γειτονιά, σε κάθε τετράγωνο, σε κάθε σπίτι. Μίλα μου για ελπίδα αλλά μη γυρίζεις το βράδυ χαρούμενος. Δε θυμάμαι ποτέ να γυρίσαμε χαρούμενοι μετά από καμία πορεία, από καμία διαδήλωση. Μίλα μου για κάτι που ψυχανεμίζεσαι ότι μπορεί να αλλάξει στο μυαλό, μίλα μου για το κλείσιμο του ματιού από ένα θυμικό που επιτέλους συμφιλιώνεται με την εγγενή οργή του αλλά μη μου μιλάς για "πειθαναγκασμό μιας νέας, έτοιμης και δεκτικής μάζας" Γιατί αν δε σου φτάνει μια μικρή εστία πολέμου στο άλλο ημισφαίριο της γης για να βγεις και να ουρλιάξεις, αν δε σου φτάνει η καταστολή στη δίπλα ρούγα, αν δε σου φτάνει ένα "μεμονωμένο περιστατικό" στις πλάτες κάποιου αγνώστου με κουκούλα, αν δε σου φτάνει ο "εξοστρακισμός μιας σφαίρας" στο κορμί ενός παιδιού, αν δε σου φτάνει το σκοτάδι ενός κελιού κληροδότημα σε κάποιον πρώην ανώνυμο και νυν επώνυμο που τόλμησε να μιλήσει, αν δε φτάνει η ίδια η ζωή ή η απουσία αυτής για να πειστείς, δε θα σου φτάσει η κάθε ή ο κάθε "ερωτευμένος σχιζοφρενής" για να σε πείσει.

Θα είμαι εκεί. Στο δρόμο, στην πλατεία, στην ταράτσα και όπου χρειαστεί. Αλλά θα είμαι εκεί με τις δικές μου προσλαμβάνουσες στην ίδια όμως πραγματικότητα. Παρέα με τις δικές μου ιδεολογικές αγκυλώσεις και αυταπάτες.

Και ελπίζω αύριο να έρθεις να μου χτυπήσεις την πλάτη, με εκείνο το βλέμμα της δικαίωσης. Να με κατηγορήσεις για αρτηριοσκληρωτισμό και άκρατο σεχταρισμό και να σου πω ένοχα "είχες δίκιο". Αλλά μέχρι αύριο να ξέρεις ότι θα'μαι εκεί, με εκείνους που δεν περιμένουν να δουν τον εξανθρωπισμό της εξουσίας αλλά ποθούν να τη δουν δυο μέτρα κάτω από το φλοιό της γης..

Καλή συνέχεια σε όλους..





14 σχόλια:

Φοίβη 29 Μαΐου 2011 στις 7:37 μ.μ.  

Τσάκαλε !
περίμενα να βρω φωτό και πανό...
πως και δεν είσαι στην πλατεία?
εσύ ένας μαχητής των δρόμων να σιωπάς!
κάτι θα τρέχει ...


magdaleina

HappyHour 30 Μαΐου 2011 στις 12:32 π.μ.  

Πες στη ερωτευμένη, πως αν δεν βγουν στον δρόμο όλοι αυτοί που δεν τους θέλει, οι νοικοκυραίοι που λέμε, τίποτα δεν πρόκειται να γίνει. Αν ήταν αλλιώς θα χε γίνει όταν βγήκαν 200.000 στην απεργία 5/5. Και τι θα τους κάνουμε λοιπόν όλους αυτούς που δεν γουστάρουμε; Να τους διώξουμε και να μείνουμε μόνοι μας να κάνουμε αυτοοργάνωση; 'Η μήπως να κοιτάξουμε πως θα έρθουν πιο κοντά μας; Τι με χωρίζει με τα ΜΑΤ; Το ξύλο και τα χημικά που μου ρίχνουν, σωστά; Αν, λέω αν, σταματησουν να ρίχνουν ξύλο και έρθουν με την ψήφο που τους δίνει το χέρι τους στην συνέλευση, θα σε πειράξει; Αν σε πειράζει να έρθεις λοιπόν εσύ στην συνέλευση να ανέβεις εκεί και να πεις την γνώμη σου. Αν αυτή την στιγμή, που πως να το κάνουμε ρε παιδιά, δεν έχει ξανασυμβεί, ο καθένας μείνει στις ιδεές του περιχαρακωμένος, επανάσταση θα δούμε του αγιού τέτοιυ ανήμερα. (συνέχεια...)

HappyHour 30 Μαΐου 2011 στις 12:38 π.μ.  

(...συνέχεια)
Τέλος, είναι η σημαία που μας προσδιορίζει ή οι ιδέες μας; Ε λοιπόν σε αυτή την συνέλευση όλες οι ιδέες είναι δεκτές. Όλες είπα; Συγγνώμη, οι φασίστες δεν είναι δεκτοί κι αυτό ειπώθηκε ευθρασώς και επανηλλειμένως!!! Και μάλιστα σήμερα τέθηκε ζήτημα να γίνει ομάδα όχι απλά περιφρούρησης αλλά κρούσης και προστασίας μεταναστών στις περιοχές που πηγαίνει η Χ.Α. και αυτή η πρόταση καταχειροκροτήθηκε. Ας μην βλέπουμε λοιπόν παντού εχθρούς. Το έγραψα και στην αναρτηση μου. Άμεση δημοκρατία δεν ζητούσαμε; ΝΑ ΤΗ ΛΟΙΠΟΝ! Εδω, τώρα είναι η ευκαιρία αυτό να πάει παραπέρα, σε κάθε πόλη και σε κάθε γειτονιά!

HappyHour 30 Μαΐου 2011 στις 12:40 π.μ.  

Και κάτι τελευταίο, ζητούσαμε άμεση δημοκρατία για όλους ή άμεση δημοκρατία μεταξύ συντρόφων;

Artistz 30 Μαΐου 2011 στις 2:34 π.μ.  

Καταρχήν να σου πω πως μπορείς να τα πεις και εσύ στην ''ερωτευμένη'' στο μπλογκ της..

'' Αν αυτή την στιγμή, που πως να το κάνουμε ρε παιδιά, δεν έχει ξανασυμβεί''

πότε όμως δεν έχει ξανασυμβεί..μα ποτέ..αφού τώρα το δείχνουν τα κανάλια και τα site έχεις δίκιο..πότε!τι άλλο θα ακούσουμε;



σου προτείνω να ξαναδιαβάσεις το κείμενο της σχιζοφρενής..

αν από το κείμενο καταλαβαίνεις οτι ζητάμε όλοι μας άμεση δημοκρατία μεταξύ συντρόφων,πάω πάσο..αν καταλαβαίνεις ότι είναι εχθρικό ως προς το κόσμο που είναι στο σύνταγμα πάω πάσο..

''Αν σε πειράζει να έρθεις λοιπόν εσύ στην συνέλευση να ανέβεις εκεί και να πεις την γνώμη σου''

Αυτό το στυλάκι λανσάρετε πολύ αυτές τις μέρες απο πολλούς και προσωπικά αρχίζει να με ενοχλεί πολύ..κρατάς μικρό καλάθι για αυτά που βλέπεις να γίνονται στο σύνταγμα;πήγαινε στη συνεύλεση να το πεις..
έχεις κάτι διαφορετικό να πεις;τράβα στη συνέλευση να το πεις..και πάει λέγοντας.
και ποιοι το λένε; και μάλιστα με το ύφος χιλίων καρδιναλίων;
αυτοί που ακούγαν συνέλευση και έλεγαν..''έλα μωρέ τι να πάω να πω με 20 και 30 άτομα; έτσι θα πάμε μπροστά;..άλλα πράγματα χρειάζεται ο τόπος''

Artistz 30 Μαΐου 2011 στις 2:34 π.μ.  

Η συνέλευση είναι η κινητήριος δύναμη ενός κινήματος ή συλλογικότητας..απο κει ξεκινάνε όλα..
κάτι ξέρουμε και εμείς happy από συνελεύσεις..τώρα αν δεν μιλήσω στη συνέλευση του συντάγματος και μιλήσω σε αυτή της συσπείρωσης τι θα θεωρήθω;γιατί και αυτό ακούστηκε..να αφήσει τις συλλογικότητες ο κόσμος και να συγκεντωθεί μαζικά και αποκλειστικά στο σύνταγμα(..και να πει και τη γνώμη του στη σύνελευση).

''Μίλα μου για την αισιοδοξία να γίνει η ανοιχτή αμεσοδημοκρατική συνέλευση το βίωμα σε κάθε γειτονιά, σε κάθε τετράγωνο, σε κάθε σπίτι. Μίλα μου για ελπίδα αλλά μη γυρίζεις το βράδυ χαρούμενος. Δε θυμάμαι ποτέ να γυρίσαμε χαρούμενοι μετά από καμία πορεία, από καμία διαδήλωση''

Νομίζω ότι αυτό το σημείο της ερωτευμένης συγκεντρώνει όλα όσα νιώθω..και αυτό ήταν η αφορμή να περάσω το κείμενο της.

Να σε ρωτήσω τώρα κάτι..αν αύριο στηθεί μικροφωνική και περίπτερο στο σύνταγμα από ανρθώπους του Α/Α χώρου,τι θα γίνει;
μη βιαστείς να απαντήσεις..και κάτι ακόμα..
στην επόμενη πορεία(..που είναι πολύ σύντομα) θα κάνουμε περίπατο;, θα είμαστε στο ''απολιτικ'' πνεύμα που ξαφνικά ΄βαπτίστηκε ''επανάσταση(με like και unlike)και θα βρωντοφωνάξουμε ''όχι στη βία(η μεγαλύτερη μαλακία που άκουσα το τελευταίο καιρό);'' ή θα συγκρουστούμε συλλογικά και δυναμικά όπως πρέπει με όλο το κόσμο παρών;..ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ τονίζω..

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής 30 Μαΐου 2011 στις 11:41 π.μ.  

Καλημέρα Happy. Αν και με κάλυψε εν πολλοίς ο artistz φοβάμαι ότι είτε παρερμήνευσες το σχόλιό μου είτε εγώ δεν το διατύπωσα σωστά.
Δε με ενοχλεί το διαφοροποιημένο πλήθος ούτε περιμένω να δω ομοβροντία απόψεων σε κάτι μαζικό. Αυτό που με προβληματίζει-γιατί περί αυθόρμητου προβληματισμού πρόκειται και για προσωπικό δίλημμα- είναι το ότι πιστεύω ότι το πλήθος αυτό θα ξαναχωνόταν στον καναπέ αν ξεκουμπιζόταν το μνημόνιο σα να συνοψίζονται όλα τα κακώς κείμενα σε μια οικονομική χούντα που ήρθε απέξω αγνοώντας το γεγονός ότι και πριν το μνημόνιο τα πράγματα δεν ήταν και πολύ καλύτερα. Αναρωτιέμαι ποιά θα ΄ταν η αντίδραση του αγανακτισμένου πλήθους την ημέρα των εκλογών που θα έπρεπε όλοι να καταλάβουμε τους δρόμους και τις πλατείες διατρανώνοντας τη συνειδητή μας σιχαμάρα στον κοινοβουλευτικό καραγκιοζισμό.

Για τα ΜΑΤ δε θα σχολιάσω. Όσο η συγκέντρωση είναι ακίνδυνη ίσως και βολική εξυπηρετώντας ειρηνικά και ίσως γραφικά την εκτόνωση του λαϊκού αισθήματος θα είναι φιλικά γιατί έτσι διατάσσονται να είναι.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής 30 Μαΐου 2011 στις 11:47 π.μ.  

Ούτε σε σημαίες πιστεύω, δε συνηθίζω να κατεβαίνω άλλωστε με παντιέρες.

Η βασική μου ένσταση είναι στο βάπτισμα μιας κίνησης αυτοοργάνωσης και συνειδητοποίησης σε επανάσταση.
Η συνέλευση είναι το σημαντικό κομμάτι αλλά σφάλεις θεωρώντας το καινοτομία μιας και λαικές συνελεύσεις λειτουργούν εδώ και χρόνια όχι μόνο στον α/α χώρο αλλά και σε επίπεδο γειτονίας μέσα σπό πρωτοβουλίες κατοίκων. Αν αυτή η μαζικότητα και το άνοιγμα σταθεί η ευκαιρία διάχυσης τέτοιων πρακτικών στην ευρύτερη κοινωνία θα είναι μέγα κέρδος.Και διαφοροποιώ το κομμάτι της συνέλευσης από τη συγκέντρωση στην οποία βλέπω να επικρατεί πανηγυρίστικο γηπεδικό στυλάκι με ρυθμικά παλαμάκια και σημαιούλες τύπου γιούρο.Ακόμα και αν σε αυτή τη συνέλευση έχουν ειπωθεί και διάφορα άκυρα, την επικροτώ.

Δε συμφωνώ με το σχόλιό σου "άμεση δημοκρατία δε θέλαμε. Ε να'τη" Αμεση δημοκρατία θα υπάρξει μόλις ισοπεδωθεί ο κοινοβουλευτικός εκπροσωπισμός που διόλου δε δείχνει να πτοείται αυτή τη στιγμή.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής 30 Μαΐου 2011 στις 11:50 π.μ.  

Και επίτρεψέ μου και κάτι τελευταίο λόγω στένωσης χρόνου. Στις αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες συνηθίζουμε να απευθυνόμαστε στον εκφράζοντα άποψη, σκέψη, γνώμη ευθέως και όχι απαξιωτικά μέσω αντιπρωσώπου ή αγγελιοφόρου.

Για μένα το σημαντικό είναι από αγανακτισμένοι να γίνουμε επιτέλους ενοχλητικά εξεγερμένοι.

Καλημέρες και στους δύο.

Christina Linardaki 30 Μαΐου 2011 στις 12:40 μ.μ.  

Προσωπικά δεν πιστεύω ότι είναι όλα άσπρα ή μαύρα. Ούτε πιστεύω ότι παραμένοντας ειρηνική η διαμαρτυρία δίνει σε οποιονδήποτε το δικαίωμα να την υποβιβάσει σε μέσο εκτόνωσης του λαϊκού αισθήματος. Δεν είναι εύκολο να βγουν οι νοικοκυρές και οι οικογενειάρχες με τα παιδιά τους στους δρόμους και είναι μεγάλη επιτυχία το ότι συμβαίνει.

Αλλά, πράγματι, δεν αρκεί. Χρειάζεται κάτι, μια πρόταση, ένα συγκροτημένο σχέδιο. Ίσως μια κυβέρνηση αρίστων, δηλ. μια κυβέρνηση προσωπικοτήτων. Σίγουρα πάντως όχι το καραγκιόζ μπερντέ που μας κυβερνάει τώρα...

BUTTERFLY 30 Μαΐου 2011 στις 4:57 μ.μ.  

Εγω που ημουν εκει, θα σου μιλησω για την ελπιδα στα ματια, για την αιασιοδοξια στα λογια, για την αυθορμητη προσφορα βοηθειας απο ετεροκλητους ανθρωπους χωρις ουτε καν να ρωταει κανεις ποιος εισαι και σε ποιο χωρο ανηκεις..
Ολοι αυτοι που λες ειναι εκει...ποιος ομως λεει οτι σιγουρα θα επιστρεψουν στον καναπε τους μολις βολευτουν; Ποιος μπορει να πει οτι δεν ειναι αυτη η αρχη μιας ριζικης αλλαγης;; Εγω, ισως ειμαι οενιροπολα, αλλα αυτο ευχομαι και σε αυτο ελπιζω...

Αντωνη, αναφερεις πιο πανω το να στηθει μικροφωνικη απο τον Α/Α χωρο και τι θα γινοταν...νομιζω πως δεν θα το δεχοταν κανεις εκει...Μη βιαστεις..δεν εννοω οτι θα υπηρχε προβλημα λογω του Α/Α χωρου. Θα υπηρχε προβλημα γιατι απο οσο εχω δει εγω καμια επι μερους συλλογικοτητα δεν εχει γινει δεκτη. Η λογικη ειναι "οχι ταμπελες", ολοι μαζι χωρις να παιζει ρολο ο χωρος που ανηκει καποιος. Ο καθενας σαν ΠΟΛΙΤΗΣ και οχι σαν αναρχικος η δεξιος η συντροφος, απλα σαν ΠΟΛΙΤΗΣ...Αυτο τουλαχιστον εχω εκλαβει εγω...

Την καλησπερα μου και ραντεβου ...εκει...η και εδω...παντου!

HappyHour 2 Ιουνίου 2011 στις 8:53 μ.μ.  

@Ερωτευμενη σχιζοφρενη

Πρώτα απ όλα να πω, οτι δεν ειχα καμια προθεση να σε προσβαλλω ή να σε απαξιωσω. Το "πες στην σχιζοφρενη" ηταν αιχμη για τον Artistz αφου καταλαβα οτι συμφωνει με το κειμενο...ηταν πως λεει το ρητο "το λεω στη νυφη να τ ακουει η πεθερα" κατι τετοιο. Το παιρνω πισω αν ακουστηκε καπως.
Στο θεμα μας τωρα, ναι απο το κειμενο σου καταλαβα οτι δεν συμφωνεις με αυτο που γινεται. Και εκει ηταν η αντιρρηση μου. Οσο για την συνελευση, υπαρχουν μερες που ειναι καλη και μερες που γινεται μπαχαλο (οπως εχτες π.χ) συμβαινουν αυτα. Αρχη ειναι ακομα. Λες πως γινονται και αλλου συνελευσεις με αμεσοδημοκρατικες διαδικασιες. Το ξερω, αλλα νομιζω πως δεν ειναι το ιδιο. Εδω, στο συνταγμα, μιλαμε για μια συνελευση πανω απο 3000 ανθρωπων που δεν γνωριζονται μεταξυ τους (αυτο δεν ειναι απαραιτητα καλο,αλλα προς το παρον ειναι σημαντικο) και δεν εχουν και ιδιο ιδεολογικο προσανατολισμο. Ειναι ενα ετεροκλητο πληθος οπως λεγεται, μη ομοιογενες προτιμώ καλυτερα. Λοιπον αυτο το πληθος καθε βραδυ συζηταει, προτεινει, αποφασιζει. Ειναι κατι το πρωτοφανες. Καθε μερα πληθαινουν οι αποψεις υπερ αλλαγης του πολιτευματος, καταργηση δηλαδη του κοινοβουλευτισμου και εδραιωση αμεσης δημοκρατιας. Ε αυτο και μονο εμενα μου αρκει για να ειμαι εκει. Οχι μονον εκει ομως αλλα και στη συνελευση της περιοχης μου. Για αυτο ειναι σημαντικο να βοηθησουν ολοι. Ιδιως αυτοι που τοσο καιρο παλευουν για αυτο ακριβως.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής 13 Ιουνίου 2011 στις 12:50 π.μ.  

Happy, αν και καθυστερημένα απαντώ no hard feeings. Αντιλαμβάνομαι ότι το γραπτό παρεξηγείται.

Πέρασαν πολλές μέρες από εκείνο μου το κείμενο και ήρθαν αφενός νέες ενστάσεις αφετέρου νέες ελπίδες.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής 13 Ιουνίου 2011 στις 12:50 π.μ.  

"feelings

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

Επόμενη Στάση:ΒΟΥΛΗ

ΕΒΑΛΑΝ ΚΡΥΦΗ ΚΑΜΕΡΑ...

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP